ultra

Varhaisultra takana! Pienoinen löytyi oikeasta paikasta ja hentoinen syke löytyi myös :Heartred viikkoja oli 5+6. Tuli tirautettua kunnon itkut kesken käynnin. Voi kun tämä raskaus jatkuisi loppuun saakka hyvin, edellisellä kerralla keskenmeno tuli viikolla seitsemän. Hyvä fiilis nyt, ihan todella hyvä.
 
Popli tosi ihanaa ❤ mulla ensi viikon ti uusi ultra.jännittää ja pelottaa.oireita ei oikeen oo enään mitään.
 
Oho, varasin kanssa alustavasti ajan yksityiselle :) hetu92 tiedoksi ja muillekin toki jos täälläpäin asustelee, jkl:ssä semmoinen kun österback, hinta 130e (vai 120, no kuitenkin siinä main).
 
Lara mä varasin tonne sun ehottamaa paikkaa ja se on maanantaina! :D En kyllä puhelimessa kysyny hintoja.. ihanaa. Varmasti tippuu osa tästä hermoilusta veke.!
 
Tänään ultrassa 5.7mm papu joka vastaa 6+3 viikkoja. Rv kuitenki 6+5 ja la 29.7 :D pysyn täällä teidän kanssa kuitenki
 
Tehdäänkö toi ultra vatsan päältä vai alakautta? Itsellä on noin viikon päästä varhaisultra :)
 
Tehdäänkö toi ultra vatsan päältä vai alakautta? Itsellä on noin viikon päästä varhaisultra :)
Alakautta varhaisultra ainakin mulla tehtiin. Ei siitä mahan päältä vielä juuri mitään nää, yrittivät kyllä. Heikot sykkeet saivat näkyviin, kun mul ei oo juuri rasvaa tiellä.
 
Kävin verikokeissa mittaamassa hcg arvon keskiviikkona ja tulokset tuli nettiin tänään, mutta en ymmärrä näitä.
Mun tulos 4662.00 (IU/l) ?? Eikös se pitäs olla mIU/ml ?? Osaako joku auttaa :S

Oliko täällä se joku matikkanero?:D vai onko mun tuloksessa pilkku väärässä kohtaa vai hä.
 
Muokattu viimeksi:
Onko ihan normaalia, että terveudenhoitaja ja lääkärin tapaaminen on jo ens tiistaina ja tänään oli eka neuvola, silloin kuulemma myös tehdään mulle eka ultra :eek: Oon silloin vasta 6+1 ja eikö se eka lääkäritapaaminen oo vasta rv 10? :eek: Voiko olla kun LA on epäselkee pillereiden takia vai riskiryhmä (alaikäinen synnyttäjä)
 
Hiphei

Varasin nyt kuitenkin sen varhaisultran oman mielenrauhan takia ja mikäli masussa kaikki hyvin niin voi sitten molempien vanhemmille kertoa jouluna. :) ajan sain ensi viikon torstaille eli sillon viikkoja olisi 6+3. Hinta vain 120,70€ :joyful:
 
Takaisin
Top