• Foorumilla on huoltokatko, joka on alkanut 30.5. klo 21.00 ja päättyy 31.5. klo 5.00.

ultra

Alakautta mulla tosiaan kans tehtiin, vaikka sydämensykkeet saatiin näkymään vatsan päältäkin. Alakautta päästään niin paljon lähemmäs, näkyy ruskuaispussit ja muut härpäkkeet :D
 
Kävin aamupäivällä varhaisultrassa ja vielä ollaan niin kovin alussa ettei juuri mitään näkyny. Ultraaja kuitenkin sanoi, että hyvältä näyttää limakalvo oli todella paksu ja nesteontelo siellä näkyi sekä alkiolevy?? Sain uuden ajan joulun jälkeen ja silloin kuulemma näkyy kaikki varmasti paremmin ja syke myös. Jännitin ite ihan pirusti tuota käyntiä, mutta onneks ultraaja sekä hoitaja oli tosi kannustavia ja sanoivat, että hyvältä näyttää. Kun kerroin, koska olen ovisplussan saanu, niin totesivat sen myötä oman olettamukseni raskauden kestosta on loogisempi. Kaikilla se kierto kun ei ole sen 28 päivää. Onneks toi joulu antaa muuta ajattelimisen aihetta, niin aika kuluu nopeemmin.
 
Kävin aamupäivällä varhaisultrassa ja vielä ollaan niin kovin alussa ettei juuri mitään näkyny. Ultraaja kuitenkin sanoi, että hyvältä näyttää limakalvo oli todella paksu ja nesteontelo siellä näkyi sekä alkiolevy?? Sain uuden ajan joulun jälkeen ja silloin kuulemma näkyy kaikki varmasti paremmin ja syke myös. Jännitin ite ihan pirusti tuota käyntiä, mutta onneks ultraaja sekä hoitaja oli tosi kannustavia ja sanoivat, että hyvältä näyttää. Kun kerroin, koska olen ovisplussan saanu, niin totesivat sen myötä oman olettamukseni raskauden kestosta on loogisempi. Kaikilla se kierto kun ei ole sen 28 päivää. Onneks toi joulu antaa muuta ajattelimisen aihetta, niin aika kuluu nopeemmin.
Mitkä viikot sulla on? Mulle tehtiin ultra rv 6+3, ja molempien sykkeet näkyi nätisti. Tosin vain yksi ruskuaispussi.
 
Neuvolan mukaan nyt olis just toi 6+3, mutta omien laskujen mukaan ehkä 5+6. Näin alussa jo tuo neljän päivän heittokin voi olla melko suuri koon puolesta. Toivon todella et parin viikon päästä nähdään sitten paremmin.
 
Neuvolan mukaan nyt olis just toi 6+3, mutta omien laskujen mukaan ehkä 5+6. Näin alussa jo tuo neljän päivän heittokin voi olla melko suuri koon puolesta. Toivon todella et parin viikon päästä nähdään sitten paremmin.
Ultrattiinko alakautta vai mahan päältä?
 
Alakautta ultrattiin. Kun se ultraaja tsuumas sen kuvan kauemmaksi niin silloin näki selvemmin jotain lähikuvassa ei niinkään.
 
Alakautta ultrattiin. Kun se ultraaja tsuumas sen kuvan kauemmaksi niin silloin näki selvemmin jotain lähikuvassa ei niinkään.
Jännä, miten erilaista voi olla. Varmasti noi muutama päivä tekee tosiaan paljon tossa vaiheessa. Meillekin sanottiin, et välttämättä ei näy mitään, mut näky sit kuitenkin. Saitko jotain kuvaa? :)
 
En saanu kuvaa, se olis ollu vaan sellasta epämäärästä suttua. Ens kerralla sit. :)
 
Molemmat oli omassa ruskuaispussissa ja koot vastasi viikkoja. Sydämmet hakkas kiivaasti..pikkuhiljaa alkaa shokki laimeneen
 
87de99b9dd2cbd822d52ae6bee94aecc
tässä yksi kuva... mahan päältä kuitenkin ultras. Sanoi että onnistuu 6 + vk eteenpäin. Molemmilla ok ruskuaispussit. Meinas että riskittömämpi raskaus kuin jos olisivat samassa. On tää hassua..
 
Takaisin
Top