ultra

äippä2015

Puuhakas puhuja
Tosiaan tossa viime viikon lopulla sain plussan testiin ❤ tänään sitten soittelin neuvolaan, ja viikkoja olis 4+2. Varas huomiseks lääkäri ajan, että ultraa. Mulla 2 keskenmenoo takana, niin sen takia haluaa heti ultrata, mutta mitähän siellä pitäis näkyä näin aikasin? Tai kait raskaudesta jokin jälki on :)
 
mulla on vasta rv7 ultra, kun silloin varmasti näkyy syke, mutta kyllä varmaan jo tuossa vaiheessa siellä jotain merkkiä näkyy :) mullakin on keskenmenon (kohdunulkoisen) takia ultra kunnallisella jo heti alussa.
 
Mulle tehtiin tänään ultra, kun ruskehtavaa tuhruvuotoa oli vkonloppuna, joka loppui ja alkoi tänään uudelleen.
Nyt viikkoja 4+5. Kohdussa näkyi selvästi pieni musta piste, noin 2mm leveä.
Kyllä helpotti oloa, kun näki että siellä jotain on. Vuotokin loppui sen jälkeen, että onko lienee psykologistakin.
 
Me vielä miehen kanssa pohditaan tuota ar-ultraa. Mennään, jos tässä lähiviikkoina alkaa tulla epäilys, että onko siellä kohdussa kaikki niinkuin pitäisi.
 
Meillä jää varmaan ar-ultra käymättä tälläkin kertaa. Kyllähän sinne viikoille ~12 on vielä ikuisuus, mutta en usko saavani perusteltua miehelle, miksi pitäisi käydä maksullisessa ultrassa. Minun mielenrauha ei riitä syyksi.
 
me käytiin esikoisesta yksityisellä, mä jotenkin niin hirveästi halusin varmistaa että kaikki oli kunnossa ja kyllä mä rauhotuin kummasti kun näin siellä sen 7mm papun. siitä asti meidän poika olikin sitten papu ja edelleen sanon papuks :) mutta maksaahan se kyllä hirveästi!
 
Mäkin soitin neuvolaan tänään ja sain jo ens tiistaiks ultra ajan ku ei oo varmuutta kuinka pitkällä tää nyt on ku oon syöny pillereitäkin 2 laattaa putkeen. Samanapäivänä jo eka neuvolakin!
 
Mulla eka neuvola 4.1. ja ultra-ajan sain 15.12. Mulla toi ultra epäsäännöllisen kierron takia. :)
 
Tänään sit oli se ultra, viikkoja oli 4+4.näkyi Paksu limakalvo ja nesteontelo ja siinä musta täplä ❤ onko toi nesteontelo mikä? Onko se sama siis kun sikiöpussi?
Uus ultra 2viikon päästä
 
Äippä eikös se nesteontelo just sitä tarkoita. Näin ainakin olettaisin. :)
 
Miksi kaikilla on ultrat noin ajoissa? :eek: mulla on vasta ensimmäinen neuvola 29.12 jolloin mulla n. rv 8+4 ja eka ultra n. rv 12 :O
 
varhaisultraan voi mennä yksityiselle jos haluaa tarkistaa aikaisemmin (me mentiin esikoisesta kun ehdottomasti halusin) tai sitten esim mä pääsen ultraan koska takana kohdunulkoinen raskaus niin se poissuljetaan siinä sitten :) eli siis jos on joku syy tarkastaa etukäteen asiat tai viikot jo alkuraskaudessa.
 
Tänään soitin neuvolaan.. eka aika vasta 29.12! Ja sillo ois jo rv 9 :S hirmu kaua saa odottaa. Ja ens vuonna vasta ultra... Toivottavasti pääsee sinne asti :Heartred
 
Itse soitin tänään kanssa neuvolaan, eka nla on 21.12. Ajattelin eka että soitan vasta parin viikon päästä, mutta laskeskelin että eka nla tulee joulun tienoille niin päätin soittaa heti. Ja todennököisesti eka ultra vuoden alussa.
 
hhidi tosiaan syitä voi olla erilaisia, miksi varhaisultraan mennään. Omalla kohdalla epäsäännöllisen kierron vuoksi tarkastetaan viikot, jotta sitten nt-ultrat sun muut osataan sitten varailla oikeille viikoille.
 
Ensimmäinen ultra ois edessä 9.12., pelottaa nyt jo hurjasti. Edellinen raskaus meni kesken viikolla 7 ja silloin ultrassa havaittiin vain eloton alkio. 8. viikolla alkoikin vuoto. Muisto ensimmäisestä ar-ultrasta oli kammottava ja siitä syystä en kykene vielä iloitsemaan tästä uudesta raskaudesta. Tällä kerralla otan miehen mukaan ultraan, viimeksi olin yksin.
 
Takaisin
Top