Tyttö-vai poikaolo?

Tytön converset on ostettuna ja meiän beben serkkutyttö olis alle vuotta vanhempi - siksi toivon tyttöä :) Oloni perusteella - ei tee yhtään mieli makeeta (paitsi jotain raikasta hedelmää/mehua) ja etovaa oloa kesti vaan viikon - tulossa olisi poika.
 
Ei mitään oloa, mies toivoo poikaa, itse olen kuitenkin tytön kannalla. Olen esittänyt toiveen että kurkataan kumpi tulee, vaikka mies haluaisi odottaa ihan syntymään asti. Katsotaan, tulee kumpi tahansa niin on tervetullut!
 
En tiedä miksi, mutta mielessä on koko ajan että poika tulee, vaikka toivon ihan yhtäpaljon tyttöä! Ja voihan se tyttö ollakkin! :D Ollaan ajateltu, että ei kysytä sukupuolta etukäteen, olisi sitten yllätys. :)

Mimmi rv 9+2
 
Meillä esikoinen on poika ja häntä odottaessa ei ollut juurikaan raskauspahoinvointia. Tällä kertaa pahoinvointi on aika kova (ja ympäri vuorokauden!), joten se saa mut arvelemaan, että tyttö olis tulossa.
 
Tää on kyl jännä...esikoisesta olin alusta asti ihan varma et poika tulee ja niin tuli, mut nyt ei vieläkään mitään olotilaa!! Toisaalta toivon et ois tämäkin poika ni pääsis vanhoilla tavaroilla tosi pitkälle, eikä tarvis ostaa mitään tyttöjuttuja :D vaikka sama se nyt oikeesti on et kumpi tulee :)
 
Nyt on pahoinvointia ollut jo pari viikkoa kellon ympäri. Ehkä tyttö siis tulossa..? Tänään 11+2.
 
mulla on tällä hetkellä vaan vauvaolo..vkoja tuli juur 14 täyteen ja illalla taas oli niin huono olo. oireiden perusteel en kyl osaa veikkaa mitää
 
Meillä olen itse aika varmana että poika sieltä tulee mutta avopuoliso on varma tytöstä :) vajaa 3 viikkoa niin sit se tiedetään :Heartred
 
Jotenkin tuntuu että ois tyttö. ei mitää fyysisiä juttuja mutta tunne siitä :D
 
Mun sisko varoitteli, että täytyy sitten itse kysyä kumpi on tulossa, kun ultraaja ei sitä kuulemma muuten sano. En tiedä vaihteleeko paikkakunnittain vai kuinka. Jotkut on kuulemma pettyneet kun aika on yht'äkkiä loppunut eikä mitään puhetta sukupuolesta. Ovat menneet jopa yksityiselle sen takia.
 
Oho :eek: toivottavasti mulla tulee sama ultraaja kun viimeksi. oli kyllä ihana vanhempi nainen. ei ollu mitään kiirettä hällä. vaikka ei se ultraus sinänsä pitkään kestänyt.
 
Oon kuullu et meilläpäin lähes kaikki ultraajat kysyvät et halutaanko tietää ja jos ei haluta, niin ultraavatkin sen kohdan niin ettei maallikkokaan kerkeä mahdollisia pojan vehkeitä näkemään :) poikkeuksia tietty löytyy aina! Mein esikoisen ultraaja oli ainakin aivan ihana :)
 
Oon kuullut aika paljonki tätä et jos on tyly ultraaja niin ei kysy tai katso sukupuoliasiaa kun sitä ei siinä tutkita. Meillä ultra 2 vkon päästä, toivon et sukupuoli katotaan jos näkyy :)
 
Viime raskaudessa kysyttiin haluunko tietää sukupuolen ennenku ehdin ees kunnolla huoneeseen sisälle :D Sillon ei haluttu, tällä kertaa olisi kiva saada tietää :) 3 viikkoa vielä
 
Apua,onpa jännää Jennese!!

En malttais ite millään oottaa,meillä vasta 9.2 toivottavasti selviää :D jotenkin ehkä tuntuu siltä että poika olis tulossa,mutta saas nähdä..
 
Takaisin
Top