Tyttö-vai poikaolo?

Jenkkipentu

Sukkela juttelija
Elokuunmammat 2015
Minkälaisia fiiliksiä? Mun esikoinen on tyttö. Meidän suvussa on paljon naisia. Siskoilla paljon tyttöjä. Mieheni tulee paremmin naisten kanssa toimeen En osaa jotenkin ajatella että meille tulisi poika, vaikka olisihan se ilo kokea olla myös pojan äiti. Jos tyttö tulee niin ainakin vaatetuksen kanssa menee samat mitkä esikoiselle.
Sisko sanoi että kyllä hän huomasi miehessään tietynlaisen eron kun kolmas lapsi oli poika. Isä jotenkin osaa ottaa poikaansa "miesten"juttuihin mukaan.

Oma mieheni on tosi suojeleva tytärtään kohtaan ja musta tuntuu että mies salaa toivoo tyttöä

Meillä muuten tyttö tykkää leikkiä autoilla.
 
Täällä on olo, että ollaanko edes raskaana :D mutta aina ajatellut, että ensimmäinen on poika :)! Saa nähä, kun raskaus etenee niin tuleeko jotain vahvoja tuntemuksia.
 
Sama olo ku Inkamarialla, ei usko ollenkaan vaikka äsken testiviiva oli tunnin pidätyksellä tummempi ku kontrolliviiva :D

Takaisin asiaan.. Esikoinen on poika, joten saa nähdä. Mä kovasti tyttöä toivoisin, mutta jos tulee poika niin kauheesti ei tartte uusia hankintoja :)
 
Esikoinen on tyttö. Ei oo kyllä oloja siitä että kumpi tämä voisi olla. Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tämä olis poika :)
 
Meillä kaksi tyttöä ja siinä keskimmäisenä poika. Mulle on oikeestaan ihan sama kumpi sukupuoli tulee mutta tunne on pojasta. Saas nähä. :dummy::dummy1:

Esikoisesta eikä kakkosesta tiedetty etukäteen sukupuolta. Nuorimmasta tiedettiin. En halua tällä kertaa kysyä, oli ee kivempaa saada tietää vasta synnytyksessä mun mielestä.
 
Talitintti, mekään ei haluttu esikoisesta tietää kumpi on ennen syntymää. Ei olla vielä puhuttu mitä tehtäis tämän kakkosen kohdalla.
 
Esikoinen on poika ja hänestä raskaus oli tosi vähäoireinen, nyt tästä toisesta oireita vähän enemmän niin tyttötoive meillä molemmilla on.
 
Ekassa tyttöolo ja tyttö tuli. Nyt vaan mietin että onko tuolla ketään vaikka kivasti raskaustestin viivat muutaman päivän välein tehtynä on aina vaan tummempia. Ovistestin viiva oli jopa tummempi kuin kontrolliviiva!

Luulen että mies toivoisi poikaa mutta itse olen kallistunut sille kannalle että olen sopivampi tyttöjen äidiksi. Tiiä sitten mistä tulee... Meilla on lähisuvussa paljon tyttöjä. Toki loppujen lopuksi ihan sama kumpi tulee kunhan kaikki menee hyvin! Niin ja esikoinen leikkii ihan luontevasti autoilla ja saa touhuta mitä haluaa, ei sen mukaan mitä sukupuolelta odotetaan.
 
Hmm...esikoinen tyttö ja toinen poika. Nyt ehkä tyttöä toivottaisiin, mutta eihän sillä sukupuolella ole väliä. Pojan raskausaikana näin unen, jossa mulla oli kaksi poikaa, joten jos se oli enneuni niin sit varmaan poika tulee. Mutta jotenkin erilaisia oireita nyt, kun poikaa odottaessa, saa nähdä...
Ja sitähän sanotaan, että pojat oksettaa ja tytöt ei...ainakaan vielä ei oo ollu pahoinvointia, mut ehtii kun varmaan tulla vielä :p
 
On kyl jännää näin ekaa odottavilla miettii tota sukupuolta. Välillä tosi vahva olo et tyttö tulossa, toisinaan sit taas tekis toukkaa mieli nimittää pikkujäbäksi. Nyt kun tässä alkuun viel jännitys ja huolet läsnä niin täytyy sanoo et ei välii kumpi, kunhan kaikki menee hyvin :)
 
Esikoisesta oli varma poikaolo ja tyttö tuli. Nyt ei oo mitään oloja eikä oikeastaan edes kiinnosta tietääkään, pääasia että olisi sykkivä sydän, joka jaksaisi kesäkuuhun asti :)
 
Mä haluaisin tietää ennen syntymää mikä sukupuoli,mut aina sukupuoli ei edes näy tai sitten ultraajan arvio menee pieleen. Et kyllä meillekin oli ihan ylläri kun tyttö tuli vaikka oltiin saatu ultrassa tieto etukäteen. Ei sitä jotenki osaa luottaa ja uskoa ennen kuin näkee.

Niitähän on sellaisia sukupuolitestejä
 
Varsinkin toi tyttölupaus saattaa usein olla epävarma kun vehkeet voi olla piilossakin, mut pojasta jos näkee kunnolla vehkeet niin kyllä se melko varma sitten on :D

Mä oon miettiny tota sukupuoliasiaa paljon kun mun USAlainen kaverini odottaa tyttöä, ovat rv 13 käyneet ultrassa jossa sukupuoli on määritetty. Täällä noita määrityksiä ei taideta ennen vkoa 17 tehdä ollenkaan sen epävarmuuden vuoksi. Niin jos niille onkin tulossa poika niin ovat hamstranneet mukavasti pinkkiä ja röyhelöä jo nyt :D
 
Meillä esikoisesta saatiin tietää rakenneultrassa, kun ultraaja kysyi että halutaanko tietää. Ja se oli 100% varma, näkyi nimittäin niin selvästi tavarat... :hilarious: ja minulta myöhemminkin ultrattiin pari kertaa, niin siellä kysyi ultraaja uudestaan että tiedetäänkö kumpi tulee, ja esitteli sitten ruudulla palleroita :hilarious: ja vaikka en mikään lääkäri ole niin minäkin olisin jo noista tuntomerkeistä tunnistanut!

Mutta esikosta oli vahva poikafiilis, tuntui vaan siltä. Nyt ei mitään! :banghead: salaa ehkä toivon tyttöä, mutta kunhan on terve niin...! :joyful:
Kyllä kysytään tästä sukupuoli mikäli näkyy, ja luulen että jos ei ru:ssa näy niin mies varmaan haluaa että käydään yksityisellä katsomassa... :hilarious: hieman malttamaton!
 
Mulla oli esikoisesta vahva poikafiilis mutta nyt en oikee tiiä. Jos kaikki on hyvin niin tyttö olis ihana mutta mulle tärkeintä on, että lapsi on terve koska itselläni sellainen sauraus, että pelkää koko ajan ettei kaikki olekaan hyvin.
 
Ihan niin kuin oli ennen esimmäisen testin tekoa varma olo 'NYT mä olen raskaana', niin se sama tunne tuolla jossain sisuksissa oli jo ennen plussaa, että meille tulee poika. Tietysti ehkä, kun itsellä on vain veli. Miehellä on vain veljiä. Miehen isällä on 6 veljeä. Niin saattaa hieman vahvistaa tätä tunnetta :)

Sitä on tosin joskus naureskeltu, että kun itse olen tyttömäinen ja tykkään kaikista hörhelöistä ja vaaleanpunaisesta, että miten tulisin ikinä selviämään, jos meille syntyisi joskus poika :hilarious: Pojalta tämä nyt kuitenkin sitten tuntuu.
 
Mulla on toisaalta tyttöolo, toisaalta taas sellainen jännä tunne, että mut nyt vaan on tehty enemmän poikien äidiksi. En tykkää enkä ole koskaan oikeastaan tykännytkään mistään tyttöjutuista ja varsinkin lapsena olin tosi poikamainen, joten tuntuu, että mulla olisi enemmän annettavaa pojille. Esikoinen on poika. No, saa nyt sitten nähdä miten käy, jännittävää :)
 
Vielä ei tunnu oikeen miltään mutta ei kyl tuntunut esikoisestakaan.
Tyttö olis kiva kun poika jo on ja oon oikeesti aina halunnut tyttöä mutta saa nähdä.
Rakenneultrassa kyllä kysyn kumpi tulossa.
 
Mulla ei oo kyllä minkäänlainen olo. Jos joku olo tulee, nii luulis, että siellä loppupuolella.
 
Mulla oli esikoisesta vahva poika olo mutta tyttö tuli nyt ei vielä oo minkään laisia oloja
 
Takaisin
Top