Tyttö vai poika olo?

Kahdella tytöllä ollut 140-150 sykkeet, pojalla just ja just 110... Saas nähdä miten nyt, ei neuvolassa saatu lukemia kun monotti anturia niin kovasti :D
 
Mulla sykkeet alussa pojalla 150, mutta lopussa sitten 130-140. Kai se paikkansa piti, tai kun jos tytöllä pitäis olla sen yli 140 vai miten se oli :)
 
Mun tyttöolo alkaa haihtua savuna ilmaan. :eek: Mies katto mahaa viime viikolla ja riemuitsi että poikamaha se on. :) Tänään töissä yksi rouva katsoi kasvoja tarkkaan ja sanoi myös että poika se on. Miehen poikakin sanoi heti alussa, että poika tulee. Voi nääs. Ja minä niin haluaisin pienen prinsessan. :)

Mietin jo, että kysynkö ru:ssa sukupuolen kun niin jännittää, ehtisin vielä tottua poika-ajatukseen. Mutta oikeesti oon kyllä hölmö kun näitä edes mietin, yhtä rakas se lapsi on, oli kumpi vaan. Siltikin, kakstahti haisee nenässä jo valmiiksi. :)
 
Mulle kaikki arvailijat toitottaneet varmoja poikia tyttöraskauksissa, mut kyllä se oma olo on varma ollut alusta asti noiden "prinsessojen" kohdalla :D Mä en tiedä yhtään mitä tyttöjen kans kuuluisi sitten tehdä, ei vissiin rassata autoja tai piereskellä kilpaa ainakaan?
 
Voidaanko kaikki listata oireita/uskomuksia/testien tuloksia ym. mitä näitä nyt on, kun/jos saadaan selville sukupuoli? Olis kiva tietää miten paikkaansa piti kelläkin mitkäkin asiat ja mitkä ei! :) Eli siis aloitan:

Tyttö:
-syke +150
-linea negra häpyluusta rintoihin
-himoina kirpeä ja terveellinen
-kiinalainen kalenteri: tyttö
-mayakalenteri(?): tyttö
-sormustesti: tyttö
-mahan muodosta en osaa varmaksi sanoa, aika 50/50 ei levinnyt, mutta iso ja pyöreä
-ei pahoinvointia
-närästys vasta rv35+
-tyttöolo (epävarma)

Poika:
-syke 150+
-hyvin hyvin haalea linea negra napaan asti/ei ollenkaan
-himoina rasvainen ja epäterveellinen
-kiinalainen kalenteri: poika
-maya: poika
-sormustesti: poika
-maha suippo, mutta melko ylhäällä
-pahoinvointia
-närästys rv10+
-jatkuva näläntunne
-poikaolo (epävarma)

Muokkaan listaa jos tulee mieleen jotain, mutta kyllä näiden perusteella jo täytyy todeta, että on ollut melko erilaiset raskaudet. Suurimmaksi osaksi piti paikkansa yleiset tyttö/poikamerkit, mutta esim. linea negra ja sykkeet meni pieleen ja pahoinvointi.


Mun ensimmäinen oli tyttö.
-Syke oli korkea yli 150.
-haalea linea negra häpyluusta napaan
-Himoina rasvainen ja epäterveellinen mm. mäkkärin tuplajuusto :D
-Ei pahoinvointia, ei edes kuvotusta
-suippo maha, ei suoraa takaa katsoessa arvannut edes että raskaana
-olin elämäni kunnossa, ei mitään vaivoja koko raskautena
 
Muokattu viimeksi:
Mulla kummatkin on tyttöjä. Sykkeitä en muista. Linea negraa ei juuri edes nähny. Mahat oli ekassa sivulle päin levinny ja tokassa eteenpäin. Eli voinen sanoa että hlökohtasesti en edes mieti näitä uskomuksia ja sitä että voiko ne pitää paikkaansa. Ja se kiinalainen arvas toisen muttei toista. Niin ja kummastakaan ei ollut pahoinvointia. Kummassakin poikatoive muttei semmosta oloo. Nyt ei oo mikään toive paitsi terve vauva eikä myöskään minkäänlaista oloa että kumpi tulee. En jaksa miettiä sitä koska oli se kumpi tahansa niin en tuu pettymään tietenkään ja sen saa kohta tietää ainakin melkein varmaks joten odottelen rakenneultraan saakka hyvinkin avoimin mielin että kumpi me ehkäpä saadaan sieltä sitten aikanaan sylkkyyn.
 
Mulla esikoinen on tyttö, mutta pojaksi häntä kaikki veikkasi, kun oli ihan selkeä "poikamaha". Kaikki testit lupaili poikaa, mutta tyttöä mä jotenkin itse epäilin (tai ainakin ehkä vähän salaa toivoin). Olo oli ainakin tosi huono alussa ja olin koko raskauden ajan kaukana semmosesta "raskausajan" hehkusta. Linea negra ylsi napaan asti. Tyttösyke oli kyllä: muistaakseni 155. Niin ja kanaa en voinut syödä, lihaa vain.

Nyt enempi poikaolo itellä (ja -toive kyllä ehkä hieman myös). Sykkeet oli 133 nyt neuvolassa, eli selvästi matalemmat. Kanaa voi syödä, lihaa ei juurikaan. Testit lupaili jälleen poikaa. Saa nähdä miten käy. Kovasti toivon, että voisi neuvolalääkäri ensiviikon ylimääräisessä ultrassa jo vihjata sukupuolesta.:rolleyes:
 
Mulla oli esikosta sykkee 135-140 väliltä, kuopuksesta aika tarkalleen aina sen 150 ja nyt 155-160. Kaksi ensimmäistä on poikia, joten ei ainakaa toisen perusteella korkea syke pitönyt paikkansa. Saa nähdä miten tämän kolmannen kanssa. :)
 
Mulla kans esikoinen poika ja sykkeet oli 150-160. Tää on kans poika ja sykkeet samaa luokkaa.
 
Mun poikaolo senkun vahvistuu! Tyttö tuntuu jotenkin niin vieraalta ja kaukaiselta :) kunhan kaikki olisi vauvalla hyvin.
 
Esikoinen oli tytto, vaikka aluksi ajattelin, etta poika tulee... Sitten yhtakkia ennen rakenneultraa tulikin se tunne, etta kylla tama tytto on. :)
- Hirvea aamupahoinvointi ja rintojen aristus
- Ruokahaluttomuus
- Himoina juusto, paahtoleipa, maito ja mansikat seka muut raikkaat hedelmat
- Jaatavat mielialanheittelyt
- Suippo maha, joka kasvoi jotenkin ylospain ensin ja sitten vasta ulospain. Vain sivusta naytin raskaanaolevalta.
- Turvotus
- Syke 150

Nyt on taas tyttoolo.
- Jatkuva pahoinvointi, vaikka rintoja ei juuri arista
- Ruokahaluttomuus
- Himoina juusto, paahtoleipa, maito ja mansikat seka muut raikkaat hedelmat - ja nyt myos karkki!
- Jaatavat mielialanheittelyt
- Maha on viela pieni, naytan lahinna lihavalta :D
- Syke 150

Lisaksi miehen suvussa on vain tyttoja.
 
Mulla on poikaolo. Toivon kyllä tyttöä, mies taas poikaa. Miehen suvussa tyttöjä enemmän. Kaikilla kavereilla on eka ollut poika, siksi jotenkin ajattelen että niin varmaan tämäkin. :eek: Sykkeet olleet 154-156 paikkeilla, siitä tulikin salainen toive tytöstä... :) Tytölle olisi nimikin helpompi keksiä.
 
Me ootetaan poikaa ja sykkeet 150-160 luokkaa. Se sykehän riippuu siitä miten paljon liikkuu siellä. Jos sattuu olemaan liikkeellä just sillon niin hyvinki äkkiä syke saattaa olla tuolla 160-170 jopa.
 
Mulle ei edes neuvolassa kerrottu kuinka nopeat sykkeet oli vauvalla. Tosin eipä se kauaa viihtynytkään anturin alla, että olisivat varmasti olleet korkeat. :D
 
Aluksi oli vähän poikafilis mutta en tiiä johtuko se muiden veikkauksista. Rakenneultrassa mulle tuli tyttöolo mutta neiti päätti oottaa tähän päivään että näyttää sukukalleutensa.
 
Mun tyttö olo alkaa koko aja vaihtuu enemän poikaoloon, kaikki veikannu et meille ois poika tulos ja kuulemma iha poikamaha mul. No parin kk pääst nähää kumpi sielt tulee, ei haluttu ultras tietää
 
Takaisin
Top