Tyttö vai poika olo?

Kiinalainen kaleteri povaa poikaa, sormustestit tyttöö ja vaun oma testi tyttöö. :D
 
Hahaha mun piti mennä tilaamaan toi hupitesti, jossa voi kattoo kumpaa sukupuolta tulee. :D Tilasin esikoisestaki, niin tilasin tästäki. Esikoisen kohalla ei pitäny paikkaansa ollenkaan enkä usko kyl tohon yhtään, mut ompahan mukava arvuutella :D Tänään ton pitäis kilahtaa postilaatikkoon.

Mä just tuolla toisessa ketjussa kysyin, osuiko esikoisessa oikeaan, mutta tässä se vastaus tulikin! :p
 
Täällä tyttöolo on vaan vahvistunut... Saapi nähdä kuinka käy. Eihän tässä ole kuin reilu kuukausi - vajaa kaksi kuukautta, niin tuon pitäisi selvitä :)
 
Täällä miehen kanssa eilen pohdittiin, että kummallakin on jostain syystä tyttöolo, vaikkei väliä olekaan. Katsotaan sitten miten käy.. :wink
 
Mä veikkaan edelleen hiukan enemmän poikaa kuun tyttöä. Tänään yks miehen työkaveri (kahden tytön ja yhden rv19+ äiti), joka näki mut aamulla, oli sanonut miehelle et mun maha on ihan tyttömaha. Itse olin ihan et mikä maha? Ai tää turvotus vai? :)
 
Mulla kiinalainen kalenteri sanoo tyttöä ja vaun testi poikaa. Josko tulis kumpikin!
 
Mulla on tyttö olo.
Pahoinvointi, karvan kasvu, iho ja lapsen sykkeet samat kuin tyttären raskaudessa :D Ja asento np-ultrassa. Haha.
Saa nähdä osuuko oikeaan :wink
 
Keksittiin miehen kanssa vihdoin mahdolliselle pojallekin nimi, ja sen myötä mun varmuus tytöstä alkoi rakoilla :grin
 
Mä en mieti etukäteen nimiä pojalle ku meillä kävi esikoisen kohalla, niin että oltiin jo nimi päätetty ennen syntymää ja sit se ei näyttänykkää yhtään siltä mikä oltiin päätetty. Loppujen lopuks nimeks tuli sellanen mikä ei edes ollu meidän "listalla". :)
 
Mä en myös viitsi edes vaivautua keksimään nimiä, tytölle tuli annettua kaks parasta, mikä vähän harmittaa kun haluaisin tästä sen nimisen, mikä tytöllä on kolmantena nimenä jos tämä olisi tyttö.. Poika tuskin ikinä tulee saamaan nimeä kun mikään ei miellytä :D
 
Mulla tosiaan ihan 99% poikaolo edelleenkin tästä vauvasta, mutta nyt on alkanut tulemaan myös poikatoiveita!! Mitä ihmettä tämä on? :D
Jotenkin ajatuksena pikkuveli tolle esikoispojalle on aivan ihana. :D

Miinuksena tietysti se, että pojalle ei tulla koskaan keksimään nimeä, mikä sopii molemmille.. Esikoinen sai nimensä vasta 2kk ikäisenä, viikkoa ennen ristiäisiä, kun ei vaan pääsyy yhteisymmärrykseen..

Tytöllä sentään on nimi valmiina ja monen monta varavaihtoehtoakin.
 
Mulle on tullu tosi ristiriitaset fiilikset kaksikon puolesta. Toisaalta musta tuntuu et ois tulossa tyttö ja poika, mutta kuitenkin alitajuisesti mulla on ollu kokoajan fiilis kahdesta pojasta. Musta tuntuu et oma alitajuntani tuo omaa fiilistäni esille, ja lasten erisukupuolisuus kumpuaa läheisistä jotka puhuu miten siistiä ois jos tulis molemmat.
Toisaalta taas kun mietin heitä sijainnillisesti kohdussani, niin jotenki tuntuu et vasemmalla ois poika ja oikealla tyttö. En tiiä miks. Tuntuu vaan siltä. Vajaa kuukausi rakenneultraan, jos vaikka nähtäis mitä tuleman pitää. :)
 
Me ollaan vähän toivottu poikaa ja kun sykkeet oli kuulemma melkein samat kuin miehellä vauvana, niin veikataan nyt virallisesti poikaa. :p Poikatyttö siitä varmaan tulee kuitenkin, jos ei poikaa. :grin
 
Voidaanko kaikki listata oireita/uskomuksia/testien tuloksia ym. mitä näitä nyt on, kun/jos saadaan selville sukupuoli? Olis kiva tietää miten paikkaansa piti kelläkin mitkäkin asiat ja mitkä ei! :) Eli siis aloitan:

Tyttö:
-syke +150
-linea negra häpyluusta rintoihin
-himoina kirpeä ja terveellinen
-kiinalainen kalenteri: tyttö
-mayakalenteri(?): tyttö
-sormustesti: tyttö
-mahan muodosta en osaa varmaksi sanoa, aika 50/50 ei levinnyt, mutta iso ja pyöreä
-ei pahoinvointia
-närästys vasta rv35+
-tyttöolo (epävarma)

Poika:
-syke 150+
-hyvin hyvin haalea linea negra napaan asti/ei ollenkaan
-himoina rasvainen ja epäterveellinen
-kiinalainen kalenteri: poika
-maya: poika
-sormustesti: poika
-maha suippo, mutta melko ylhäällä
-pahoinvointia
-närästys rv10+
-jatkuva näläntunne
-poikaolo (epävarma)

Muokkaan listaa jos tulee mieleen jotain, mutta kyllä näiden perusteella jo täytyy todeta, että on ollut melko erilaiset raskaudet. Suurimmaksi osaksi piti paikkansa yleiset tyttö/poikamerkit, mutta esim. linea negra ja sykkeet meni pieleen ja pahoinvointi.
 
Mulla esikoispojan oireet:
- Lievä pahoinvointi
- Alkuraskauden ja loppuraskauden närästys
- Iho alkoi kukkimaan ja hiukset hilseilemään
- Linea negra häpykummusta rintoihin
- Himo suolaiseen ja happamaan
- Poikamaha
- Vauvalla oli usein hikka
- Kiinalainen kalenteri veikkasi tyttöä
- Maya-legendan mukaan tyttö
- Tyttöolo

Tässä raskaudessa oireita tähän mennessä:
- Ei ruokahalua
- Ei pahoinvointia
- Ei linea negraa
- Naama kukkii ja hiukset hilseilee
- Kiinalainen kalenteri poika
- Maya-legenda tyttö
- Sormustesti poika
- Poikaolo

Tässä on nyt mun listani tähän mennessä, päivittelen myös mitä mukaa oireita tulee tässä raskaudessa ja aiempia oireita mieleen. Aika erilaiset raskaudet, saa nähdä kumpi tulee. :)
 
Mun uskomus on että
Tytön syke on korkea (150) ja pojan syke matala (120)
Näin ainakin meidän suvussa, tutuilla ja neuvolatätikin epävirallisesti vahvisti tämän.
Onko muilla sykkeet mennyt näin???
 
Mun pojalla oli muistaakseni ihan 140-160 sykkeet, en tarkalleen muista. Mutta sykkeiden perusteellakin veikkasin häntä tytöksi. :)
 
Esikoispoika:

-Ei pahoinvointia
-Kova väsymys alkuraskaudessa
-Rinnat turvonneet ja arat alkuraskaudessa
-Ei hirveesti himoja, mutta vähän tavallista enemmän teki suolaista mieli ja pihvejä
-Seksihaluja paljon
-Linea negra häpykummusta rintojen väliin
-Hiukset tosi hyvässä kunnossa ja "hehkuin" muutenkin
-Säärikarvojen kasvu hidastui/loppui melkein kokonaan
-Siro poikavatsa, näkyi vaan sivuprofiilista
-Närästystä vähän keskiraskaudessa
-Vauvalla usein hikka
-Sykkeet ~140
-Kiinalainen kalenteri: tyttö
-Poika olo

Nyt (ehkä poika)

-Vähän enemmän etomista, kuin ekassa
-Ei yhtä voimakasta väsymystä
-Rinnat turvonneet, muttei erityisen kipeät
-Lievä himo suolaiseen
-Seksihalut vähentyneet
-Linea negra tällähetkellä häpykummusta navan yläpuolelle
-Hiukset hyvässä kunnossa
-Säärikarvoja kasvaa ihan sairaasti :D
-Maha ehkä vähän alempana, mutta vaikea vielä sanoa kunnolla

Kuitenkin aika samantyyppiset raskaudet nyt ollut :)
 
Takaisin
Top