Tyttö vai poika olo?

Nyt oi oo kyllä paljon mitään oireita mutta esikoisestakaan ei ollu mitään tiettyjä fiiliksiä. Toisaalta ku esikoinen on tyttö ni tää vois olla poika Mutta sehän on aika 50/50.
 
Mulla on ehkä lievä tyttöolo, mikä varmaan johtuu luultavasti noista talletus- ja ovulaatio-ajankohdista. Jos siis se, että tyttösimpat on hitaita ja pojat nopeita, pitää paikkansa :D
Alunperin oon aina halunnut tytön ja pojan, mutta nyt toisaalta kun esikoinen on poika, niin eipä toinenkaan haittaisi:happy: Kunhan pikkuinen on terve♡

Oireet varmaan ennemmin ennustais poikaa, koska niitä ei oikeastaan edes hirveästi ole :)
Esikoisen aikaan olin tosi hyväntuulinen ja oikein "puhkesi kukkaan" ja varmaan sitten hehkuin :D Oli myös selkeä siro poikamaha ja alusta asti kyllä poikaolokin, vaikka silloin tyttöä paljon toivoin :) Nyt toisaalta on vähemmän viehättävä olo ja naama rasvoittuu nopeammin, mikä ehkä kuitenkin vois ennustaa tyttöä :) Mutta ota nyt näistä selvää :joyful:
 
Mulla ei ole mitään oloa kumpi ois. Toisaalta molemmista oon ollu tosi pahoinvoiva. Pojasta oksensin enemmän mut toisaalta voi johtua että tytön kohdalla osasi jo jotaki vältellä ja syödä tiheään ym. Linea nigra oli selvempi ku ootti poikaa.
Saa nähä. En ole uskaltanut ajatella vielä mitään molemmille löytyy kyllä nimet...
 
Mulla ei oo koskaan ollut mitään oloa suuntaan tai toiseen, eikä ole nytkään..

Esikoinen on tyttö ja raskausaikana:
-linea negra ylös asti
-ei pahoinvointia, mutta voimakas hajuherkkyys
- kirpeää, raikasta ja terveellistä teki mieli, kahvi ehdoton ei
- poikamaha
- kiinalainen kalenteri sano poika, sormustesti tyttö
- syke 150+

Nyt on ihan eri oireet, mm. lievää pahoinvointia, rasvasta ja täyttävää ruokaa tekee mieli, nälkä, nälkä ja nälkä.. kahvi maistuu ja ei eritysen pahaa hajuherkkyyttä (paitsi ruokaöljy). Sormustesti povaa poikaa ja kiinalainen kalenteri taas tyttöä. :) Kyllä mä vähän enemmän poikaa toivon, mutta tyttö olis ainakin helppo rahallisesti kun kaikki olis kahteen ikävuoteen asti valmiina odottamassa :D
 
Mulla esikoispojasta oli ihan järkky pahaolo ja kaikenmaailman oireet. Tässä raskaudessa ei pahemmin ole pahaolo vielä ainakaan ollut. Mulla pojasta oli olo, että on poika ja meni siis oikein. Nyt tässä raskaudessa on tyttöolo. :) mut saa nähä.
 
Täällä olot vähän ristiriitaiset... Alkuraskaus kyllä ihan erilainen kuin esikoisesta(joka tyttö). Huono olo vähän pitkin päivää ja iltaa kohti korostuu, yrjönnyt en onneksi ole. Muutenkin olo jotenkin toisenlainen että ehkäpä tulokas voisi olla poika. Poikaa väittää myös sormustesti(monella eri sormuksella)...
Toisaalta taas hiukset rasvoittuu, naama kukkii, rinnat jo nyt (erityisesti vasen) turvonneet jotka taas viittaavat tyttöraskauteen...
Niintainäin kunhan vai terveenä maaliskuussa syntyy!
En edes tiedä kumpaa toivoisin jos "valita" saisi. Toisaalta tämä luultavammin meidän viimeinen lapsi niin olisihan täydellinen pelikorttiperhe valmis jos nyt saisi pojan, mutta toisaalta kaksi pientä tyttöä olisi jotain niin suloista...
 
Mulla on myös kauhea "valinnanvaikeus", kaks neitiä samantyylisissä vaatteissa on jotain tosi suloista.. :Heartpink mutta sitten taas poika olis kiva saada tytön lisäksi, niin olisi ns. kummatkin koettu :grin

Meidän suvussa veljeni on ainoa poika viiden tytön lisäksi, miehen suvussa hän on ainoa poika kahdeksan tytön lisäksi, joten olisi kiva olla se, joka sen yllätyspojan maailmaan saattaisi :grin
 
Mulla ei oo koskaan ollut mitään oloa suuntaan tai toiseen, eikä ole nytkään..

Esikoinen on tyttö ja raskausaikana:
-linea negra ylös asti
-ei pahoinvointia, mutta voimakas hajuherkkyys
- kirpeää, raikasta ja terveellistä teki mieli, kahvi ehdoton ei
- poikamaha
- kiinalainen kalenteri sano poika, sormustesti tyttö
- syke 150+

Mää tuolta helmikuisista 2016 huutelen, mulla oli vähän samoja "oireita". Linea ylös asti, pahoinvointia vain alussa ja sit loppu ku seinään eikä loppuraskaudesa ollu enää mitään. Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sormustesti näyti välillä tyttöä ja välillä poikaa, syke oli 140+ ja aivan selvä poikamaha! Moni sano et poika tulee koska maha on sen muotonen, mun vointi oli hyvä eikä "kauneuska" menny :) ja tyttö sielt synty. Oli kyl vähä yllästys ku olin ittekki niin varma et tulee poika :)
 
Mulla oli juuri niin että kun tyttöä odotin niin tunsin itteni läskis ja rumaks. Sit taas pojasta tuntu et ois oikeen kukkaan puhjennu :hilarious: ja nyt taas on sellane olo et tekis mieli vaan pysytellä kotona :sorry: muutenki on aika tyttöfiilis.
 
Mää tuolta helmikuisista 2016 huutelen, mulla oli vähän samoja "oireita". Linea ylös asti, pahoinvointia vain alussa ja sit loppu ku seinään eikä loppuraskaudesa ollu enää mitään. Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sormustesti näyti välillä tyttöä ja välillä poikaa, syke oli 140+ ja aivan selvä poikamaha! Moni sano et poika tulee koska maha on sen muotonen, mun vointi oli hyvä eikä "kauneuska" menny :) ja tyttö sielt synty. Oli kyl vähä yllästys ku olin ittekki niin varma et tulee poika :)

Kaikki sukulaiset ja tutut päättelivät mun myös odottavan poikaa ja nimesivät jopa "Pietariksi" tulevan lapsosen. Ai että mä nautin kun sain ru:n jälkeen läväyttää niille, että tyttö tulee! :smug:

Tästä opinkin, että tällä kertaa kukaan ei todellakaan saa mulle tulla sanomaan kumpaa odotan, saatika keksimään sille nimeä viitaten vauvan oletettuun sukupuoleen. Todella raivostuttavaa oli, vaikka pikku juttuhan se näin jälkeen päin ajateltuna.
 
Pojasta oli huono olo, tässä ei mitään, ja jotenkin on vaan tyttöfiilis, en tiedä miks :grin
Ehkä se hedelmöittymis ajankohtakin, peitot heilu monta päivää ennen ovulaatioita ja eikös ne tyttösiittiöt ole kärsivällisempiä.. :rolleyes:
 
Näin viime yönä unta että synnytin pojan. Tuleekohan lisää tuollasia unia,jänskä kattoa onko jokasessa unessa poika vai tyttö :)
 
Mä näin esikoisesta sekä että unia, lopussa ne kyllä muuttu tytöiksi unissa. Hiusten värikin vaihtui eka ruskeasta vaaleaan, mikä tosin piti paikkansa, sillä esikoinen synty melkein mustat hiukset päässä ja vaihtoi oranssin kautta blondiksi puolen vuoden iässä :D Nyt ei oo vauvaunia näkynyt, paitsi sellasia missä oon yli puolenvälin raskaana :)
 
Mulla ei ollut esikoisesta mitään oireita koko raskaudessa paitsi levottomat jalat.. ja tyttö tuli... nyt alkaa tosiaan olemaan jo huonovointisuuttakin ilmoilla joten voisin veikata poikaa kun olo on ihan erilainen kun tytöstä.. saas nähdä.. :D
 
Poika olo. Tässä pieni tositarina:

Mieki näin unen ihan ensimmäisten viikkojen jälkeen hedelmöittymisestä, että oon raskaana. Se oli niin totta se uni ja kun tein ensimmäisen testin menkkojen ollessa päivän myöhässä ja testi näytti negaa, olin niin ihmeissäni ja pettynyt, koska olin ihan varma että odotan.
No neljä päivää myöhemmin rintojen tullessa todella kipeiksi tein uuden testin ja plussahan se oli! :p
Unessa ei muistaakseni ollut selkeää sukupuolta, mutta poikana olen jostain syystä tätä alusta lähtien pitänyt.
Oireita on vaikka muille jakaa, mutta mie oon myös aina ollut tosi tietoinen omasta kropasta ja huomaan kaikki pienetkin jutut, jotka eivät kuulu kroppani "normi arkeen". :) ja eka raskaus, niin ei ole vertailukohdetta. Itse olen aika skeptinen näiden ruokavalio ym muiden ennustusten suhteen. Mutta sillä sukupuolella ei ole mitään väliä meille. Kunhan tosiaan olisi terve, niin kaikki toiveeni olisi täytetty. :Heartred
 
Täällä varovaisen voimistunut tyttöolo. :-) Hedelmöityksen arvioitu ajankohta täsmää tyttöaavistukseen, samaten siitä kielii myös unet ja vaisto. Aika toivottavasti näyttää, että menikö arvaus ihan metsään... :laughing002
 
Ei pysty sanomaan, esikoinen on poika ja oloja ei silloin ollut ihmeitä, eikä nytkään (tosin äiti kertoi ettei hänelläkään ollut odottaessaan oireita, oli lopputulos sitten tyttö tai poika, kulkeeko tämä onnenkantamoinen sitten suvussa, mene ja tiedä). Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tuloillaan, mutta toivotaan että on kaikinpuolin terve - ru:ssa selvitetään, jos suostuu näyttelemään avujaan :grin
 
Takaisin
Top