Tyttö/poika veikkaukset

Kuullut myös saman tarinan että tyttö vie äidin kauneuden mutta esikoista odottaessa mun hiukset voi paremmin ku ikinä.
Iho ja kynnetkin oli todella hyvässä kunnossa. Tyttö tuli.
Toista odottaessa kynnet liuskottu, hiukset oli huonona ja ihossa näppyjä. Poika tuli!
Kahdessa vikassa raskaudessa sama juttu kun poikaa odottaessa ja tytöt tuli. :grin
Kerran oon siis saanut kokea olla hehkeä raskaus aikana! :hilarious:
 
Mulla esikoinen poika ja häntä odottaessa hiukset voi tosi hyvin ja ihokin, alussa oli muutama hormonifinni mutta varmasti johtui hormonien muutoksesta.
 
Esikoista odottaessani hiukset paksuuntui ja kynnet kasvoivat vahvoina (normaalisti huonot, liuskottuvat kynnet). Naama taas kukki niin kamalana, että ei ikinä. Tyttö tuli. Eli olin osittain hehkeä rupikonna :grin

Nytkin on alkanut näppyjä tulla, muttei vielä ihan samoissa määrin.. Kynnet ovat yhtä surkeat kuin normaalistikin. Ei ole yhtään oloja kummastakaan sukupuolesta. En ymmärrä kuinka jotkut osaa sen niin tarkoin tuntea :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika, toisen testin mukaan yhtälainen todennäköisyys kumpaankin sukupuoleen :grin
Itselläni ei ole minkäänlaista oloa sukupuolesta, mies tietenkin haluaisi pojan.
 
Mulle lupailtiin tänään np-ultrassa toista tyttöä, sinne meni se poikaveikkaus ja kiinalaisen kalenterin poika-arvio :grin Sattui olemaan tosi pätevä ultraaja ja kuulemma erityisen kiinnostunu/erikoistunu sukupuolen arviontiin ja hänen mielestään oli selvä tyttö, mut varmistuu sitten toki myöhemmin..
 
Jollakin tavalla on tunne tytöstä. Mielihalut ihan erilaisiin kun pojista ja olokin toisenlainen. Saas nähä seuraavassa ultrassa näkyy. :)
 
Mulla on ollut pitkään tyttö fiilis (kaksi poikaa kotona ja toivon tyttöä nyt) tänään neuvolassa kuunneltiin sykettä. Syke oli siinä 140 paikkeilla ja tulis heti sen jälkeen, vahva tunne pojasta. Nyt tämä fiilis on jäänyt päälle. Onko sikiön sykkeellä mitään väliä? Molempien poikien syke oli 140. Todella toivon, että tyttö tulisi. Tunne pojasta on vaan nyt vahva.
 
Mä en ymmärrä kans miten jotkut aistivat tosi vahvasti että kumpi on tulossa. Mulla arvailut vaihtelee koko ajan :D esikoisestakin ihan eka fiilis oli oikeassa mut luulin sit oireiden perusteella väärin :D
 
Mulla on ollut pitkään tyttö fiilis (kaksi poikaa kotona ja toivon tyttöä nyt) tänään neuvolassa kuunneltiin sykettä. Syke oli siinä 140 paikkeilla ja tulis heti sen jälkeen, vahva tunne pojasta. Nyt tämä fiilis on jäänyt päälle. Onko sikiön sykkeellä mitään väliä? Molempien poikien syke oli 140. Todella toivon, että tyttö tulisi. Tunne pojasta on vaan nyt vahva.
Mitä olen lukenut, niin ei oikeastaan sykkeisiin kannata perustaa sukupuoliveikkausta.. mutta tiedä näistä sitten :D
 
Mä perehdyin eilen oikein urakalla tuohon nub-teoriaan :D
Voi vain arvata kuka nt-ultrassa koittaa kuikuilla pikkuisen jalkoväliin toivoen kuvaa, missä nub näkyisi :hilarious:

Tietenkin etusijalla se, että siellä terve vauva:Heartred
 
Mäkin oon varautunut tarkkailemaan nubia ens torstaina :D oon jälkikäteen tutkinut esikoisen nt-ultrakuviakin mut niistä en löydä sitä ollenkaan kun jalka on edessä.
 
Meillä tuo nub piti paikkaansa ainakin jälkimmäisen kanssa. Kuuluiko se pään muoto tuohon nub-teoriaan, vai oliko omansa? Sekin nimittäin piti kutinsa :D.
 
Onko tosiaan niin, että tytön ja pojan sukupuolielimet näyttää nt-ultrassa samalta? Oli meinaan ultrassa semmonen törö siellä jalkovälissä sikiöllä, että ajattelin heti, että poika on tulossa :hilarious: En muista esikoistytön ajalta mitään semmosta, mutta voi myös olla, etten vaan ole katsonut sillä silmällä.

Ja muutenkin on ollut nyt poikaolo, mutta olen jostain syystä kuitenkin kalenterista silmäillyt vain tyttöjen nimiä:shy:
 
Mä perehdyin nubiin viime raskauden aikana ja sain hyvän kuvankin vielä ultrasta.
Olin tän teorian pohjalta varma että poika tulee mutta rakenneultrassa selvisi että tyttöhän se siellä! :grin
 
En mä nähnyt tuota uloketta kuin ylhäältä päin ja kuviakin saatiin huimat 2, joista ei myöskään näy yhtään mitään.. Joten tuo on aika turha teoria tässä tapauksessa. Rakenneultraan on vielä 1,5kk, ja siellähän tuo saattaa selvitä. On vaan kamalaa olla tämmönen hätähousu :grin
 
Mulla on poika- olo. Esikoisesta oli tyttö-fiilis, ja tyttö tuli, mutta katsotaan nyt pitääkö fiilis paikkaansa.:)
 
Takaisin
Top