Tyttö/poika veikkaukset

Katoin ton kiinalaisen kalenterin ja ainakin esikoisen kohdalla piti paikkansa - tyttö tuli! Myös nyt näyttäis tyttöä tulevaksi, vielä ei oo itellä tyttö tai poika oloa. Ja meille on ihan sama kumpi tulee, kun vaan kaikki menis hyvin! Toki, tytölle olis kaikki valmiina.
 
Näin viime yönä unta että poika synty! Nyt sitä saa jännäillä sinne rakenne ultraan asti :banghead:
 
Mulla neljä tyttöä, joista yks yhteinen ja lisäks miehellä tyttö joten ette varmaan arvaa kumpaa veikkaan nyt??!

Jos tulis poika niin super yllättynyt olisin :grin Mies takuulla toivoo poikaa ja ehkä mäkin. Ehkä siihenkin tottuisi :woot:
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on ennestään tyttö josta en aavistellut mitään. Nyt tuli heti poikaolo. Eikä mistään muusta syystä kun tuntuu vaan että masussa on poika. Tosi perusteltua. Mut ei siis mitään erityisen erilaista verrattuna tytön odotukseen tässä ekoina päivinä ainakaan.
 
Mulla on haave tytöstä, mutta viime raskaudessakin olin varma, että tyttö tulee, kunnes rakenneultrassa paljastivat meillä olleen poikaonnea. Mulla tää raskaus on vielä niin alussa (pitäisi olla kai 4+5), että ei ole väsymystä kummempia oireita. Tosin torstaina tuntui, että saan kesken työpäivän migreenin, jota minulla ei ole ollut vuosikausiin.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on jo yksi tyttö, ja olisihan se kiva että olisi "yksi kumpaakin". Tosin kuvittelen että siskokset ovat läheisempiä kuin sisko ja veli? (Tää perustuu mun omaan kokemukseen :D )

No, esikoinen on jo ennustanut itselleen pikkuveljeä vaikka ei tiedä raskaudesta, siksi odotan mielenkiinnolla ja ehkä hiukan toivonkin poikaa.
Tai siis, ennusti jo ennen kuin me vanhemmatkaan tiesimme
 
Poikaolo vähän on, ja kiinalainen kalenterikin näyttää poikaa. Tosin ton kalenterin mukaan MUN pitäisi myös olla poika :grin tyttövauva olis ihana kans!
 
Itellä ihan poikaolo ja myös kiinalainen kalenteri näyttää poikaa, saas nähdä pitääkö paikkansa, esikoinen siis kyseessä :grin Myös työkaveri veikkas poikaa ku niin kova suolasen ja rasvasen ruoan himo :hilarious:
 
Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa. Mun 4 lasta, näytti et heistä yksi tyttö ja kolme poikaa. Kaikki ovat tyttöjä. En ihan taida luottaa :hilarious:
 
Meillä on poika ja kaksi tyttöä yhteisiä, lisäksi miehellä entisistä suhteista 3poikaa ja yksi tyttö. Nyt mies ei ole sukupuolesta vielä puhunut mutta kaksosilla se kiusailee mua.
Edellisestä toivoin poikaa, mutta nyt en täysin uskalla toivoa kun en luota että mun toiveet toteutuisi :wink
Mä keksin jo marraskuussa nimet sekä tytölle että pojalle, jos/kun raskaudun, joten nimen vuoksi ei ole sukupuolitoiveita. Meillä nuo tytöt on tulleet minuun (ihan käsittämättömiä justiinoja) ja poika on isänsä nuorempi painos: rauhallinen viilipytty.

Mutta nyt kun oli reilu kaksi viikkoa (tänään ei ole ollut yhtään) pahaa oloa niin elättelin pieniä poika toiveita. Tuosta esikoisesta oli pahaa oloa pari kuukautta, kerran jopa iskin sormet kurkkuun toivoen että se helpottaa (voin kertoa: ei hyödytä, sama olo silti ja vielä kamala maku suussa). Tytöistä ei ollut pahaa oloa, mutta ainakin viimeisemmästä olin ihan törkeän väsynyt siinä rv5-9 aikoihin.
 
Nyt on tullut "fiilis", että taitaa poika tulla. Ja ihan vaan verraten esikoisen (tyttö) odotusajan oireisiin. Esikoisen aikaan oli tosi voimakasta pahoinvointia - nyt ei ole, ihan vain muutaman kerran ollut etovaolo/pahoinvoinnin aalto. Esikoisen aikaan ei ollut mielitekoja - nyt on, koko ajan!!
Mutta toki eihän nää vielä mitään kerro, ja esim. pahoinvointikin kerkee vielä puskee päälle..
 
On kyllä mielenkiintoista seurata että miten nää oireet etenee tästä :D varsinkin verraten edelliseen raskauteen niin voi arvailla että kumpi sieltä tulee tällä kertaa :D
 
Meillä 3 tyttöä ja 1 poika.
Mä luulen että tyttö tulee ja huomaan ajattelevani että sitten kun tyttö on syntynyt.
Kunnes tajuun et sehän voi olla kumpi vaan.
Oli tyttö tai poika niin joka tapauksessa tervetullut. :love7
Tyttöä ehkä salaa toivon mutta juuri kaikki tyttöjen vauvanvaatteet myyneenä toivoisin ehkä kuitenkin poikaa.
Ei niin harmittaisi että ehtis luopua jo vaatteista. :grin
 
Esikoisen kohdalla kaikista tuntemista ihmisistä 99,9% veikkasi mahan ym perusteella poikaa. Kaikki vippastestit sanoi tyttö. Oma fiilis poika, rakenneultrassa 'uskaltaisin VEIKATA tyttöä', myöhemmässä ultrassa asennon takia lääkäri ei edes veikannut. Tyttö tuli. Nyt ei vielä fiilistä, oireet toki vähän voimakkaammat (ehkä?).
 
Itsellä tullut jonkin verran nyt huonoa oloa tai siis jo puolitoista viikkoa ollut niin siksi ehkä veikkaisin tyttöä. Mutta en osaa sanoa olisiko kuitenkaan ihan niin paljon huonoa oloa, kuin edellisessä. Toki ehtii vielä tulla.
Tosiaan tyttö olis helpompi sinänsä että on jotain vaatteita tallella pienimmältä. Toisaalta poika niin olisi molempia 2 :)
 
Tein netissä testin, ja antoi tulokseksi, että odotan poikaa. :rolleyes: Eihän nuo testit luotettavia ole, mutta olen itsekin miettinyt, että poika sieltä taitaa tulla. Tietenkin kumpi vain käy, kunhan lapsi on terve. :happy:
 
Poikaolo on tällä hetkellä kun pahoinvointia/etovaa oloa on koko ajan. Esikoinen on poika ja mulla huipentui paha olo iltoihin. Oksentelin. Nyt tässä raskaudessa en oo vielä oksentanut onneksi mutta etovaa ja tosi pahaa oloa on koko päivän ajan.
 
Tää mun maha on kyllä jo nyt niin törkee, että kallistun pojan puolelle myös. Katsoin, että esikoisen aikana olin tämän kokoinen 2,5kk myöhemmin vasta!! :eek: Eikä lähtöpainossa siis ollut kauheasti eroa, mutta varmaan lihakset oli silloin varmaan paremmassa kunnossa.
 
Tää mun maha on kyllä jo nyt niin törkee, että kallistun pojan puolelle myös. Katsoin, että esikoisen aikana olin tämän kokoinen 2,5kk myöhemmin vasta!! :eek: Eikä lähtöpainossa siis ollut kauheasti eroa, mutta varmaan lihakset oli silloin varmaan paremmassa kunnossa.

Olen jostain saanut sen käsityksen, että se maha alkaa näkyä aina vain aikaisemmin mitä useampi raskaus on kyseessä. Korjatkaa te useamman lapsen äidit, jos olen väärässä. :)
 
Wk_78, oon mäkin samaa miettinyt. Tää vaan tuntuu niin hassulta! :grin Kai sitä on niin löysät paikat vielä sitten, vaikka esikoinen on jo vähä yli 2v. Kauhulla odotan, mihinkä tämä tästä vielä kasvaa.
 
Takaisin
Top