Tyttö/poika veikkaukset

Täällä on vähän sekavat fiilikset. Ennen varhaisultraa oli poikafiilis mutta kun tuli tieto että masussa kasvaa ainakin kaksi pikkusta niin meni pasmat ihan sekasin.Esikoisesta oli vahva tunne että on poika,poika tuli. Nuoremmasta olin varma että on tyttö,oli sen verran rajua pahoinvointia mutta poika tuli taas.Miehen kanssa toivomme että tulisi tyttö ja poika mutta pääasia että ovat terveitä :) Maanantaina on ultra ja katsotaan uudestaan tilanne että montako tyyppiä tuolla oikein aiheuttaa mulle pahoinvointia :grin
 
Täällä on vähän sekavat fiilikset. Ennen varhaisultraa oli poikafiilis mutta kun tuli tieto että masussa kasvaa ainakin kaksi pikkusta niin meni pasmat ihan sekasin.Esikoisesta oli vahva tunne että on poika,poika tuli. Nuoremmasta olin varma että on tyttö,oli sen verran rajua pahoinvointia mutta poika tuli taas.Miehen kanssa toivomme että tulisi tyttö ja poika mutta pääasia että ovat terveitä :) Maanantaina on ultra ja katsotaan uudestaan tilanne että montako tyyppiä tuolla oikein aiheuttaa mulle pahoinvointia :grin

Hei saako udella henkilökohtaisuuksia, onko teillä ihan luomuna tulossa useampi vai jotain hoitoja takana? Kun jos siellä voisi jopa kolme olla ja yksi päivä juuri mietin, että kuinkakohan yleisiä kolmoset tai vielä useammat 'perinteisin menetelmin' on. :happy:
 
Mulla ei ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Piti huvikseen katsoa tuo kiinalainen kalenteri ja tyttöä meinaa. :)
 
Hei saako udella henkilökohtaisuuksia, onko teillä ihan luomuna tulossa useampi vai jotain hoitoja takana? Kun jos siellä voisi jopa kolme olla ja yksi päivä juuri mietin, että kuinkakohan yleisiä kolmoset tai vielä useammat 'perinteisin menetelmin' on. :happy:

Ihan on luomuna tulossa :) Kolmoset ei ole kovin yleisiä,kätilön mukaan aika harvinaisia ja sanoi että monella voi alkuraskaudessa olla kohdussa useampi alkio mutta häviävät itsestään ennen ensimmäistä ultraa eli periaatteessa odottava äiti ei ole tiennyt odottavan aluksi useampaa kun yhtä. Mun tapauksessa luulen että kyllä tuolla se kaksi ainakin on koska kohtu kasvanut todella nopeaa tahtia. Mulla on kohdussa väliseinämä joka lisää vielä enemmän keskenmenon riskiä,pelottaa älyttömästi jo kahden takia että pysyvätkö matkassa :sad001 Jos kolmoset todetaan niin veikkaan että ehdotetaan osakeskeytystä
 
Siis pitääkö toi kiinalainen kalenteri katsoa ihan ”normaalisti”? Ku luin jostai et pitäis katsoa sen kiinalaisen vuosijutun mukaan, siis täh en tajuu :D
 
Siis pitääkö toi kiinalainen kalenteri katsoa ihan ”normaalisti”? Ku luin jostai et pitäis katsoa sen kiinalaisen vuosijutun mukaan, siis täh en tajuu :D

Mä en oo kuullukkaan muusta kuin ”normaalista” tavasta :D Ainaki ite jotenki tuntuu et kattoo sen tyylin mukaan miten ite elää eikä mitään kiinlaisia vuosia :D
 
Mä en oo kuullukkaan muusta kuin ”normaalista” tavasta :D Ainaki ite jotenki tuntuu et kattoo sen tyylin mukaan miten ite elää eikä mitään kiinlaisia vuosia :D

Jep tätä mäki mietin ja oon ite kattonu näin ennenki :D
 
Me hieman toivottaisiin tällä kertaa tyttöä molemmat, mutta ollaan ihan varmoja, että meille tulee vain poikia :D

Kiinalainen syntymäkalenteri ennusti esikoisesta poikaa ja oikein meni. Tällä kertaa ennustaa tyttöä, mutta saapa nähdä :D

Tietenkin ollaan onnellisia kummasta vain ja olisihan poika helppo, kun vaatteet ja kaikki valmiina :)
 
Ei oo vielä tässä vaiheessa ainakaan minkäänlaista tunnetta, että kumpi olis tulossa. Jännä nähdä sitten myöhemmin, että tuleeko fiilis suuntaan tai toiseen. Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis tyttö.
 
Mä toivoisin hiukan että ois tyttö. Oon nähny jo uniakin pienestä tytöstä. Vaikka toisaalta toinen poikakin ois kiva. Varsinkin kun meidän lapsilla tulee olemaan alle 1,5 vuotta ikäeroa.
 
Mulla on sellanen fiilis että ois tyttö. Minä myös olen nähnyt unta tytöstä ja veikkaan että ois enne. Toivoisin kyllä ehkä poikaa joka suojelee pikkusisaruksia sitten kun niiden aika on. Kiinalaisen mukaan olisi kylläkin poika joten saas nähdä Mies haluisi ehkä ennemmin tytön koska heillä niin miesvaltainen suku mutta tärkeintä meille on että lapsi on terve.
 
Me hieman toivottaisiin tällä kertaa tyttöä molemmat, mutta ollaan ihan varmoja, että meille tulee vain poikia :D

Kiinalainen syntymäkalenteri ennusti esikoisesta poikaa ja oikein meni. Tällä kertaa ennustaa tyttöä, mutta saapa nähdä :D

Tietenkin ollaan onnellisia kummasta vain ja olisihan poika helppo, kun vaatteet ja kaikki valmiina :)

Meillä ihan sama juttu! Ja meilläkin tuo kiinalainen syntymäkalenteri ennusti esikoisen kohdalla poikaa ja poika tuli ja nyt näyttäisi tyttöä, mutta mä epäilen että poika tulee :D
Mekin tietenkin onnellisia kummasta vain ja päätettiin että tässä raskaudessa ei selvitetä etukäteen että kumpi tulossa kun eihän sillä mitään väliä ole ja tavaratkin valmiina jo :)
 
Mä voisin yrittää näistä veikkauksista tehdä jonkinlaista listaa ja muokkaan sen tuonne etusivulle. Ja voidaan sit kirjata ultra lupaukset ja syntyneet sukupuoletkin samaan tai tehdä sit eri lista. Heti vaan kun tietokoneelle pääsee...
 
Mulla on tosi vahva fiilis pojasta! Mutta ei oo aikaisempia raskauksia mihin verrata, joten tiedä sitten :D Kumpi vaan on tervetullut!
 
Mie aikasemmin veikkasin poikaa, mutta nyt on tullutkin ihan tyttö-olo. :) Johtuen muutoksista, mitä on tapahtunut: mm. oksentaminen, hiukset on super hyvässä kunnossa, jne. Esikoisen (tyttö) aikaan oli just tämmöstä: oksentelin ja hiukset ja iho oli tosi hyvässä kunnossa.
Tiedä sit. Taitaa fiilis ja tuntuma muuttua aina oireiden mukaan!! :D
 
Siis mä oon aina aikasemmin ollu siinä ymmärryksessä, että tyttöä kun odottaa niin iho ja hiukset olis jotenki huonona ja pahoinvointi voimakkaampaa ja pojasta taas äiti ”hehkuu” eikä voi niin pahoin. Ja tää ois jotenkin selitettävissä hormoonien jakautumisella. Mutta nyt täällä oon lueskellu monelta ihan päinvastaista :D
 
Mäkin oon kuullut alunperin että tyttö varastaa äidin kauneuden eli poikaa odottaessa olis hehkeempänä. Mut viime raskaudessa kuulin sit myös päinvastaista. Eli kaipa näitä uskomuksia on yhtä monta kun niiden kertojiakin... :D ja jos tekee nää kaikenmaailman testit ja uskomukset niin varmasti tosi harvinaista et ne kaikki väittäis samaa, ja vielä osuis kohdalleen.
 
Takaisin
Top