Tyttö / Poika <3

Mulla oli neuvolassa myös opiskelija mukana kun kuunneltiin sydänääniä ja terkkari siinä samalla selitti opiskelijalle että "tämä tässä on napanuorasyke ja täältä löytyy sikiön sykkeen". Mulla oli ainakin suht ammattitaitoinen neuvolan täti emoticon 
No jos ylihuomenna nähtäis pitikö "tyttösykkeet" paikkansa...
 
Kävin kurkkaamassa tuota kiinalaista kalenteria, oikein veikkaa poikaa. Ja alhaiset (145) sykkeetkin sopii kuvaan. Lisäksi mulla on enemmän muuttunu ylävatsa, sellane kapee pystyvatsa, eli takaa ei näy , mikä mun muistin mukaan viittas poikavauvaan. Eli poikaa osattiin oottaa.
 
Rakenneultrassa käyty ja kyllä meillä piti nuo tyttösykkeet ja oma intuitio paikkansa eli tyttö olisi tulossa tännekin! Käydään vielä ensi viikolla 4d:ssä varmistamassa asia ennekuin alan ostelemaan tytölle vaatteita...
 
En täällä paljon kirjoittele mutta silloin tällöin keskusteluja selailen.
Olen enemmän tuolla muilla keskustelupalstoilla kun ovat minua lähempänä asuessani Englannissa...

Minun pikkuinen osoittautui viime keskiviikon ultrassa POJAKSI! :)
Minulla oli ihan tyttö-olo aluksi kunnes jossain vaiheessa aloin nähdä kummia unia pojasta! Viimeinen uni oli ultraa edeltävänä yönä. Unessa menin ultraan ja näyttivät siinä että poika tulee. Enneuniko? heh...

Ruut
 
Neitiä ♥ 

Mutta saa nähdä :) niin ne esikoisestakin veikkasi tytöksi ja poika tuli ♥

 
meillä oli eilen rakenneultra ja siinä näytti että tytön tyllerö olis tulossa :) <3
 

Ekassa ultrassa kätilö kertoi että poika olisi tulossa vaan nyt
rakenneultrassa sanottiin että ihan selkeä TYTTÖ olisi tulossa Rv22+1

 
Noniin, tänään oli kontrolli ultra istukasta, olihan se noussu jo kohdunsuulta pois =) Ja tietenki olennainen asia eli sukupuoleksi on nyt sitte saatu tytön tyllerö :)
 
Paljon onnea tyttölupauksesta Annukas ja hienoa että se istukka oli nyt noussut pois sieltä kohdunsuulta!

Tällä hetkellä tilanne tytöt 20, pojat 11! Tytöt on nyt ottanu aika yliotteen täällä syyskuisissa! :D
 
Takaisin
Top