Tyttö / Poika <3

jonna^^^^

Jostain jotain jo tietävä
Monet jutellu tyttö/poika- keskustelun alottamisesta, joten ryhdyin tuumasta toimeen ja tänne voi siis halukkaat kertoa kumpaa sukupuolta olis tulossa ultrien mukaan. emoticon
( Näkis sitten vaavien syntymän jälkeen kuinka monella piti ultrien arviot paikkansa..   )
Mahdollisesti jotain listaa voisi tehdä josta olis helpompi seurata? Taikka laittaa joku kirjain T tai P syysmasulaisten listalla olevien nimen perään.. Ihan miten parhaalta tuntuu? emoticon
 
Ihanaa että aloitit ketjun, pikkuhiljaa alkaa vasta tokenemaan uutisista... Ultran perusteella annettu 80 % varmuus tulokkaasta;

emoticon Tytön tylleröinen  emoticon
 
Onnes tyttölupauksesta OiLily!! emoticon

Mä ajattelin sellasta, että laitan punaisella/sinisellä tonne listaan kunkin kohdalle. Miltäs se kuulostais?

Mä voin vaikka alottaa sen "projektin" ja kaivaa täältä jo kaikki joilla r-ultra takana kun pääsen kotiin täältä anoppilasta. Illalla tai viimestään huomenna aamulla! :)
 
Kävin heti tietty kokeilee tota kiinalaista laskuria. Piti esikon ja kuopuksen kohalla paikkansa, mutta ei keskimmäisen.

Tänään oli ultra ja edellisessähän katottiin 4D:llä että poika tulee. No nytpä tämä terveeksi julistetty Teppana päätti heittäytyä hankalaksi eikä antanut näkymiä 2 3 4 eikä millään muullakaan D:llä! Mitat saatiin just ja just otettua ja rakenteet katottua mutta kasvokuvia tai jalkoväliä oli ihan turha katsoakkaan!
Sen verran nähtiin alhaaltapäin pepun puolelta, että sieltä ei ainakaan näkynyt kulkusia, että sen pohjalta veikkaus on TYTTÖ emoticon .

Istukka oli vielä sen verran kohdunsuun päällä, joten pistivät vielä 30viikolla ultran. Ehkä tuolla selviää arvoitus?
 
Kattelin myös kalenteria.. tästä toisesta ei vielä mitään tietoakaan, mutta esikoinen on poika ja kalenterin mukaan olis tullu tyttö. :)

Rainbow, pieni haluaa selvästi pitää teitä jännityksessä. ;)
 

Itellä oli tänään tuo rakenne-ultra. Rv:21. Kaikki oli muuten kunnossa paitsi mahalaukku oli hukassa ;o Kätilö antoi sitten uuden ajan noin viikon päähän, että saadaan sillon sitten katsoa uudelleen että löytyskö tuo mahalaukku sillon. Ja poikahan sieltä on sit tulossa. =) Päätin nyt sitten että poika saa nimekseen Veeti Valtteri :) <3

Ja jonna^^^^ tais tää sama viesti mennä sun posti laatikkoon :D en oikein haltsaa näitä keskustelu palstoja :D Chatit ovat niin helpompia :D

 
Mulla oli rakenneultra tuossa viime viikolla. Sillon oli viikkoja 19+4. Kaikki oli ok ja poika olisi tulossa meille <3 mies liikuttui niin että meni sanattomaksi :) Onnea teille kaikille oli tulossa sitten pieni prinsessa tai prinssi!! :) <3
 
onnittelut kaikille niille jotka ovat saaneet jo sukupuolen selville :)

mulla on tänään 19+1, mutta rakenneultra vasta 17.5...eli silloin ois 21+5..onko kellään muulla näin myöhään toinen ultra?
 
Zibbh, mulla on r-ultra 20+3 ja yhdellä kaverillani oli 21+3, joten äläpä huoli siellä. :)

Ens viikolla olis siis meillä toi ultra, mutta me ei haluta tietää kumpi tulee. Jos nyt selkeesti omin silmin nähdään niin sitten sille ei voi mitään. Tyttöfiilis ollut kyllä koko ajan ja tuon kiinalaisen ennustuskalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. Saapa nähdä. :) Väliä sillä ei ole tuleeko tyttö vai poika. Toivotaan vaan, että olisi terve.
 
ZIBBH: Mulla on rakenneultra 16.5,ja sillon on viikkoja 21ja6,meillä ei toimi toi plus-merkki,sen takia laitoin noin hassusti :) eli aika myöhään on myös meillä ultra :/
 
Zibbh: mullakin rakenne ultra vasta 18.5 ja silloin viikkoja 21+1. että et ole ainut jolla myöhään on:)
Ja ISOT onnittelut jo sukupuoli lupauksen saaneille! :)
 
no onneksi en ole ainut, mutta aika myöhään meille kyllä on ne ultrat. Tietysti sitä toivoo että kaikki olisi hyvin. mutta jos ei olisikaan tai pitäisi varata uusia aikoja..niin viikot kyllä aika nopeasti...Toivotaan ihania ultrakuulumisia meille kaikille emoticon
 
Moikka!

Zibbh
: meilläkin on 2. ultra vasta nyt torstaina jolloin 21+1.

Vähän jo polttelee mullakin että kumpikohan siellä on kun kaikki sitä kyselee - muuten ei olisi niin väliksi mutta isälle tuntuu olevan tärkeää tuo sukupuolen selvittäminen - sitten hänkin saa vähän konkreettisempaa tuntumaa tekeillä olevaan asiaan.

Enempi olen kuitenkin huolissaan siitä että onko kaikki ihan ok. Liikkeet ja muut kun tuntuu kovin erilaisilta kuin mitä muut kuvailee, eikä mitään harjoitussupistuksia ole näkynyt tai kuulunut. Jokatap torstain jälkeen jos ei mitään poikkeavaa löydy niin vois jo mennä vauvatavarakauppaan :) (:
 
Laitan nyt tännekin, että juuri saamamme tiedon mukaan pieni tyttö olisi tulossa <3 viikkoja mulla tänään 19+4.
 
Takaisin
Top