Tyttö / Poika <3

Mulla huomenna ultra, mua pelottaa kauheesti et istukka ei oo siirtyny ja et sukupuoli ei selviä, toivottavasti selviää! :)
 
Arvelinki alusta alkaen että tyttö tulossa, oli vaan sellanen tunne koko ajan :) sieltähän meille tulee pieni prinsessa<3
 
emoticonOi voi, prinsessa-täyteinen päivä, ihanaa :)
Onnea kaikille!

Jospa me saatais lopullinen varmuus arvailulle torstain 4D:ssä...
 


        TYTTÖ emoticon

meille tulee tyttö! tänää oli rakenneultra ja kuulema ihan varma tyttö on tulossa :)
mä oon niin helpottunu, että sai tietää ja kaikki oli muutenki tosi hyvin :)

oon ihan sekasin onnesta!
 
Tehtäiskö tästä päivästä vastavuoroisesti MIESTEN PÄIVÄ..

Meille odotettavissa pikkumies! Huippua! Tuleva mamma jo oottaa kaikkia poikien raisuja leikkejä :D emoticon
 
Onnittelut kaikille emoticon
mietin jo että eikö syyskuussa synny muita kuin tyttöjä, mutta olihan siellä muutamalle poikakin tulossa :D
 
Jahas, tänään sitte on vissiin poikapäivä..toivottavasti tuolla ultrassa nyt näkkyis mitä tuleman pitää :)
vielä pitäis muutama tunti jaksaa ootella, aattelin lähtee kottikärry ostoksille joutessani :D
 
Mielenkiinnosta kyselen, että millaiset on ollut sykkeet teillä jotka jo ootte saaneet sukupuolen tietoonne? Vois vähän vertailla, miten hyvin noi "tyttö-sykkeet" ja "poika-sykkeet" on pitänyt paikkansa.

Tieteellistä luotettavuuttahan noille sykearvioille ei oo annettu, mut aika useasti nuo vaan pitää paikkansa, että tytöillä on sykkeet korkeammalla kuin pojilla...

Itselläni oli tänään neuvola ja nyt on kahdella eri kuuntelukerralla sykkeet huidellut 150-160 välillä. No enää viikko rakenneultraan niin sit toivottavasti saadaan tarkempaa vihjettä...
 
Mulla esikoisen sykkeet oli aina 150 tienoilla ja tämän toisen 120-140 välillä ja molemmat siis tyttöjä :)
 
Heips, mulla sykkeet ollu siinä 135-150 ja tyttö tulossa.. et eikai se väite ihan puppua ole :D Kiinalainen ennustuskin piti paikkansa emoticon
 
Heippa,

mulla sano kiinalainen kalenteri että tyttö, ja sykkeet on ollu rv 11+6: 176 ja 17+1: 152 että yli 150 sykkeet ja tyttö -teoria on täten BUSTED :)

Lisäksi olin ite ihan varma että tämä on tyttö, ainoa merkki mahd. miehenpuolesta oli se että musta on tullu tosi karvanen :)
 
Heippa,

Meillä tänään rakenne takana, kaikki oli vallan mainiosti mutta siellä pikkunen oli jalat ristissä ja sen kummempaa tulkintaa ei pystyny tekeen. Kätilö kuitenkin heitti arvauksen että pikku rimpsessa siellä ois kun ei näkynyt palluroita haarovälissä kun alhaalta päin yritti katsoa :)
Ainoo että mulla oli istukka ihan kohdunsuulla ja sitä nyt sitten kontrolloidaan heinäkuussa, eiköhän sitä sitten saa varmaa tietoa mitä sieltä tulee. Tiukasti se pikkuinen meitä pitää jännityksessä :)
 
Takaisin
Top