Tyttö / Poika <3

Kiinalainenkalenteri ei pitänyt meil paikkaansa.

Eli meillä oli syke 148 ja tyttö siis tulossa eli piti meillä paikkansa :)
 
Meillä oli muutama viikko sitten rakenneultra ja tyttöä veikattiin. Ei kuulostanut kuitenkaan ihan vakuuttavalta, joten odotellaan vielä parin viikon kuluttua olevaa 4D ultraa. Siinä luulisi varmistuvan.
Kovasti ollaan jo tyttönimiä ryhdytty pohtimaan, katotaan miten käy. :)
 
Onnittelut kaikille!
Täällä oli tänään rakenneultra, ja siellä arveltiin, että meille syntyy tyttö :)
Ellei kaveri sitten pitänyt piliään piilossa.

Meillä toi kiiinalainen kalenteri veikkasi tyttöä, ja mullakin oli vähän sellainen aavistus, että tyttö olisi tulossa. Noista sykespekulaatioista en tiedä, mutta tällä kaverilla syke on ollut 140 - 150 välillä.

Voi tätä ihanuutta emoticon
 
Meillä oli tänään rakenneultra ja poikahan sieltä on tulossa :) Viikkoja nyt 20+5.

Kiinalaisen laskurin mukaan olisi tämän ja isoveljen pitänyt olla kummankin tyttöjä, että näin :D 
 
Haa, meille ennustettiin tänään tyttövauvaa. Sykkeistä jo sitä vähän itsekseni ajattelinkin. Pojilla oli sykkeet aiemmin 120- 140 nyt tällä on ollut 150. Eli meillä se piti paikkansa. Mutta kiinalaisen mukaan meidän Tatun pitäisi olla tyttö.
 
Paljon paljon onnea kaikille tasapuolisesti emoticon  Hyvin on vielä tyttövoittoista tällä hetkellä, mutta saa nähdä tasottuuko tilanne vielä jossain vaiheessa :) Tällä hetkellä tytöt vie 12-7!
 
Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville äideille! :)

Meillä oli r-ultra torstaina ja ihmettelen suuresti kuinka teille kaikille on kerrottu kumpi tulee?? Ootteko rohkeesti vaan kysyny, et kumpi tulossa vai onko kätilö kysynyt haluatteko tietää? Meiltä ei kysytty enkä itse uskaltanut kysästä koska kätilö oli tosi tyly. :/ Hän puhu niin hiljaa, etten kuullut läheskään kaikkea, mitä sanoi ja kun pyysin, että puhuisiko vähän kovempaa tokas hän vaan, ettei voi kun on ääni poissa. Kuitenkin sitten kun teimme lähtöä häneltä yht'äkkiä löytyikin ääntä! Koko ultrasta jäi vähän huonofiilis sen takia. :( Kaikki on kuitenkin vauvalla hyvin ja se nyt onkin pääasia! Tietoa siitä ei nyt ole kumpi tulossa. Vaikka aiemmin sanoin, ettei haluta tietää, niin ultrausaamuna alkoikin kutkuttaa, et oliskin kiva tietää... Mut näin tällä kertaa. :)
 
Heippa,

No meillä ainaki minä sanoin kätilölle alussa jo että jos sattuu näkeen kumpi on tulossa niin saa kertoa ääneen :)
harmi vaan et meillä vauva oli niin huonossa asennossa että ei sitte nähty kovin tarkasti onko se varmasti tyttö, mitä se kätilö nyt arvaili. Tosin ollaan kesäkuulle jo varattu ykstyiselle ultraan aika että eiköhän se siellä selviä.
Lähinnä työjutut nyt jännittää kun se istukka on siellä kohdunsuunpäällä, kun kätilö ei sitte mitään sanonu töistä niin arvelin että se ei vaikuta juurikaa..mutta sitten muualta olen taas kuullut että ei nyt kauheeta kyykkimistä ja ponnistelua työ saa olla. Huomenna tosiaan aloitan taas työt ja tämä paikka on kyllä juuri mahtava työskennellä mutta kun kaikki paikat ei oo samanlaisia ja ruumiillista työtä kuitenkin teen.

Tyttöä kun veikattiin niin meillä on sykkeet ollu 140-150 koko ajan. Kiinalainen kalenteri lupaili poikaa että jompi kumpi nyt pitää sitte paikkansa kun vähän varvemmaksi asia saadaan :D
 
Me kysyttiin niin rakenne- kuin 4D-ultrassakin suoraan vaan et näkyykö kumpi ois tuloillaan.
Meidän tyyppi on vaan niin pihtaavaa sorttia ettei varmaa vastausta saatu kummallakaan kerralla :)
 
Jida: Mä kysyin kätilöltä ite rakenne ultrassa eka en meinannu uskaltaa kysyä ku vaikutti nii tylyltä, mut ei se sit loppupeleis ollutkaan ja usklatauduin kysymään et näkyyks tässä sit kumpi se on niin se sano " no näyttääks et tuola roikkuis jotain?" en osannu sanoa mitään nii se sano "ei sielä mtiäär oiku, selvä tyttö se on " :D
 
Jida: me kun oltiin pois ultrasta lähdössä, niin mies näytti siltä että "Höh". Minä siihen että niin sinähän olisit kovasti halunnut tietää että kumpi se on. Hoitaja sanoi että hän kertoo sukupuolen ainoastaan jos äiti kysyy. Minä sitten mieheltä että no kysynkö, tämä että joo kysy, ja minä sitten hoitajalta kysymään että kumpikos sieltä mahtaisi olla tulossa. Ja tämä tuumasi ykskantaan että "poika".

Mikä lie byrokratia tuossa että sitä ei kerrota jos isä kysyy..? Vai ymmärrettiinkö me jotenki väärin tämä homma :D
 
Iida, meillä kätilö ihan ultran lopussa kysyi, että olisiko vielä jotain mitä haluttais tietää. Siihen sanottiin että se sukupuoli ja kätilö vastas että näki heti ultran alussa (samoin kuin mun mies näki) että selvä poika. Olin melko varma että kätilö ei suostu kertomaan, kun oli koko ultra-ajan niin vaisu ja jotenkin poissaolevan tuntuinen.
 
Täällä tänään takana rakenneultra ja ei mitään kuvia juurikaan saatu vaikka siellä makoiltiin puol tuntia, mut oli vauva niin reippaalla päällä et heilu koko ajan ja oli niin kippurassa, ei meinannu ultrauksesta tulla yhtään mitään. :D
 no siitä huolimatta ultraaja totesi että pieni  POIKA emoticon olis tulossa.

Oli kyllä tosi mukava ultraaja, jakso taistella et sai kaik mitat ja vielä senkin jälkeen että sais tietää kumpi sieltä on tulossa. :)
 
Meillä on ollut koko ajan vahvat sykkeet 158-162 ja poika on tulossa. Kahteen otteeseen kehuttiin sydänääniä loistaviksi.  Korkea syke johtuu siitä, että poika on todella aktiivinen ja liikkuu paljon. Eli ei kai pidä paikkaansa se, että korkea syke viittaa tyttöön.
 
Pari viikkoa sitten käytiin rakenneultrassa ja ihan aktiivisesti ite kysyin kätilöltä, jos hän näkee kumpi siellä olis, niin hassusti kierrellen ilmaisi, että "sanotaan, että tytöillä on täällä vähän kuin ryynejä" (osoitti haaraväliin, joka näytti kuin olis ollu riisillä täytetty) ja tokaisi hymy huulilla " täällä on vähän kuin ryynejä" :)
Eli tyttöhän se kuulemma siellä. Ihanaa <3
 
Alice_78, kyllä meiltäkin kätilö lopuksi kysyi, että onko kysyttävää, mutta en ajatellut sen tarkoittavan sitä. Se oli meinaan jo laittanut vermeet pois, niin enhn mä osannut yhtään ajatella, et se vois sen vielä kertoa. :D
 
Kävin 4D ultrassa ja siellä lääkäri setä sanoi että usein neuvolassa dopplerilla saadaan napanuoran syke, ei vauvan sykettä. Se kuuntelutti mulla sen eron. Että helpompi terkkarin saada napanuora laitteen alle kun vauvan pieni sydän.
Sydämestä kuului niiden läppien äänet kun taas napanuoran sykkeestä ei kuulu.

En tiedä onko napanuoran sykkeellä ja vauvan sydämen sykkeellä paljoa syke eroa.
 
Takaisin
Top