Toukokuisten ketju

Varovainen ilmoittautuminen mukaan. 7kk yritystä takana. Hiukan sekavat fiilikset kun plussan tein ja minkäänlaisia oireita ei ole. Katsellaan miten menee ja toivotaan kaikille pikkuisille tarrasukkia :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Varovainen kurkistus tänne toukokuisiin :) Mulla yks lapsi ja myöhäinen km (rv17) heinäkuussa. Nyt ensimmäinen yk surullisen menetyksen jälkeen ja testeissä kurkkii haamulainen. Hyppään matkaan ensi viikolla jos täti ei kurvaa kylään! Onnea kaikille odotukseen!
 
Tervetuloa mukaan Kirppu ja Tindra! Pahoittelut molemmille aikaisemmasta menetyksestänne. Toivottavasti nyt kaikki menee loppuun asti hyvin :)
 
Onnea Mammuska ja tervetuloa tänne turisemaan :)

Meitähän alkaa olla jo ihan hyvä kööri kasassa :) Katsotaan, mikä on lopullinen saldo, kun päästään viikoissa eteenpäin :)
 
Tervehdys!

Eilen ja tänään ollut selkeä plussa eli uskaltaudun mukaan :) kovin on vielä varhaiset viikot ja kaikkea voi sattua mutta pitää ottaa ilo irti silloinkun siihen on syytä ja pitää nauttia hetkestä & onnen hippusista silloin kun niitä satelee!
 
Onnea plussasta Tindra! Olet todellakin oikeassa aatteinesi :) Elämässä pitää luottaa siihen, että se kantaa, ja jos tulee vaikeuksia eteen, on ne jyrättävä taistelutahdolla. Nautitaan nyt näistä onnen hetkistä :)
 
Jaahans, lääkäri oli sitä mieltä että ei niistä minun lievästi heittävistä kilpirauhasarvoista ole mitään haittaa, ne ei kuulemma vaikuta raskauteen mitenkään. Pitää puoli vuotta seurata tilannetta, ja se kuulemma voi korjaantua itsestään.
 
Tervetuloa tindra ja onnea plussasta! :)

Jonsson voisko se olla sitten oikeasti niin? Voisithan sä kysyä jonkun toisen lääkärin mielipiteen jos jäi huolettamaan?
 
Mä yritin varata jo aikaa yksityiselle endokrinologille, mutta ei ole aikoja ennen marraskuuta, jolloin se kriittisin ensimmäinen kolmannes on jo ohi. Täällä mä pillitän, kun olen ihan varma ettei lapselle riitä tyroksiinia ja se menee kesken, tai sen aivot ei kehity. Ei auta, kun soittaa vielä neuvolaan tänään ja katsoa mitä ne sanoo.
 
Hiljaa, kenenkään tietämätta hiivin tänne ja elättelen suuria toiveita todella haaleasta tikusta. Taustalla PCO ja ilman hoitoja plussannut esikoispoika 7/15. Menkat alkaneet jostain alkuvuodesta ja ilman ehkäisyä koko ajan ajatuksella; jos tulee ilman apuja, niin se on maailman ihanin lahja. Todennäköisesti ollut kemiallinen raskaus alkukesästä tässä välissä. Hieman vanhentuneilla ovistesteillä pongasin ilmeisesti oviksen KP20, viime lauantaina (KP27) tarkistanut negan häiden juhlimista varten. Ma ihan jäätävä vatsakipu muutaman tunnin, meni buranalla ohi. Tuli mieleen kiinnittyminen, vaikkakin vasta 9 päivää mahdollisen oviksen jälkeen. Nyt yövuoron jälkeen tehnyt todella todella haalean haamun, testit ei oo aikasemmin näyttänyt mitään toivoa. Olleet hyvin selkeitä negoja. Mieskään ei tiedä vielä. En uskalla ajatella. Jännittää ja pelottaa, voiko se viiva tosissaan vahvistua siitä. Ei malttaisi millään odottaa, että voisi tehdä uuden testin. Yövuoroon vielä ensi yöksi. Aamulla kyllä teen uuden. En malta odottaa. Jos on yhtään selvempi, uskaltaa kertoa tuolle miehellekin.
 
Susamuru, voi kuinka jännää ja ihanaa! Peukut on taivasta kohti!
 
Toivottavasti löytyis Jonssoniille lääkäri pian!

Viivan vahvistumista Susamurulle!:)
 
Takaisin
Top