Toukokuisten ketju

Tervetuloa uusille!
Mä kyllä luulen että meiän vappupallo tulee ennen vappua kun esikoisestakin supisteli niin paljon ja hänkin tuli pari viikkoa ennen. Nyt ei kuitenkaan pysty ees lepäämään samalla tavalla kun esikoisen perässä juoksee :rolleyes:
 
Tervetuloa uusille! Tosi lähekkäin on la:t meillä kaikilla. Saa nähdä ollaanko synnärillä yhtäaikaa :)

Täällä viikot nousee (neljän tunnin pidätys rv 5+0)! Mikä helpotus! Nyt takaisin nukkumaan!
 

Liitteet

  • 1472502890456.jpg
    1472502890456.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 43
Muokattu viimeksi:
Täälä tuli kans toi 5+0 täytee :) olo on sen mukanen että jotain kropassa tapahtuu tänään on sitte iltapäivällä se ultra ja katotaan onko edistystä tapahtunut josko vähä sais rauhaa :)
 
Heippa! Oon alusta asti toiveikkaana seuraillut tätä porukkaa ja eilen plussa ilmestyi testiin :rolleyes: Perjantaina vielä nega pyöri.. Viime menkkojen mukaan tässä oltais jo pidemmällä, mutta veikkaan että ovulaatio oli myöhemmin kuin "yleensä". Eilen ja tänään digitestiin piirtyi "1-2", joten nyt pidän peukut pystyssä että viikot nousee.. Koska nuo viikot ei taida täsmätä jos laskee milloin ovulaation "ois pitäny olla". Lisäilen itseni listaan kunhan saan varmuutta tilanteeseen. Oireita on muutamia, mutta ei mitään merkittävää vielä :angelic: Oon niin onnellinen jos saan pysyä teijän joukossa!
 
Onnea uusille tulokkaille! Tervetuloa joukkoon. On tosiaan monta samaa LA:ta, jännä nähdä miten ne pitää :D Sit kun ensimmäiset alkaa poksahtelemaan niin voi olla että itelläkin jännitys nousee. Vaikka varmaan jännittää muutenkin jo tarpeeksi :D
 
Täälä kans olo että ei taida loppuu asti pysyä ku kaks jo tullu ennemmin :) fuego kyllä sitä toivoo itsensä ja kaikkien muidenki puolesta että täälä pysytään loppuun asti :)
 
Tää alku on kyllä yhtä piinaa kun itsellä olot ettei siellä masussa kuitenkaan oo ketään eikä vielä voi dopplerillakaan tarkistaa :D
 
Moikka! Minäkin liityn tänne teidän joukkoon. Plussan sain perjantaina kp27, yk2 tärppi. Viikot nyt 4+3.. Tooooodella alussa ollaan. Pieni pelko/jännitys on miten alku menee. Meille kolmas lapsi tämä. Lapset ennestään syntyneet vuosina 12&14.
Mukava jos pääsen porukkaan mukaan! :-)
 
Tervetuloa Fuego! Se ovis voi heitellä paljonkin. Itsellänikin oli tässä plussakierrossa vasta kp 22! Silti raskaana ollaan :) Toivottavasti pysyy pikkuinen tiukasti matkassa mukana!

Sama juttu Mangolia. Jotenkin vaikea näin vähäoireisena luottaa raskauteen, mutta kun päivät kuluu (ja digissä viikot nousee), olo helpottaa. Nyt jo uskaltaa iloita :)

Sekaan vain tannnjakin :) Tervetuloa!
 
Onko kukaan käyttänyt raskaana ihan hyviä normivaatteita? Mulla oli viimeksi esim halpistakki ja lähinnä jotain H&M raskausvaatteita. Nyt mulla olisi vähän parempia vaatteita, jotka varmasti kävisi myös raskausaikana, mutta muuttaakohan ne muotoaan? Esim joku oikein joustava viskoositrikoo, palautuukohan se enää normaalimittoihinsa?
 
Mä käytin viime raskaudessa jotain normaaleja trikootoppeja ja mekkoja niin kyllä ne venyi eikä palautuneet. Alkuraskauden pikkupömpöstä ei varmaan ois moksiskaan mut kyl se loppuajan pötsi venytti :grin no, onneks ne voi nyt taas ottaa käyttöön. Mut en mä mitään ihan lempparipaitoja sit myöhemmin isolla masulla käyttäis jos niitä haluis käyttää vielä myöhemminkin raskauden jälkeen.
 
Oon vasta nyt viime viikkoina alkanut nukkua taas mahallaan kun maidontuotanto on jonkin verran vähentynyt ilmeisesti taaperon lisääntyneen kiinteiden syömisen myötä, aiemmin alkoi rinnat sattua ja pelkäsin tukoksia kun mulle tulee niitä tosi helposti. Nyt oon parina iltana tajunnut että kauaa en ehdi tosta mahallaan nukkumisesta enää nauttia kun sit maha alkaa jo estämään :smiley-angry003ihan parasta nukkua sellasessa ballerina-asennossa!
 
Ihanaa Tuulia että viikot oli noussu digissä. Se antaa mielenrauhaa ainakin hetkeksi. Ite aattelin loppuviikosta kokeilla onneani.

Mangolia, mäkin oon tottunu aina nukkumaan mahalla. Siihen tulee sit muutos jos maha tulee tielle. Mut mielellään saa kyllä tulla tielle!

Tervetuloa uusille! Uskon että meitä tulee ihan hirmu iso porukka tänne. Vertaistuki on ihan parasta!
 
Mäkin tykkään nukkua mahallani, se on kamalaa kun ei pysty! Joskin, juuri äskettäin facessa oli keskustelu, jossa moni sanoi nukkuneensa mahallaan koko raskauden ajan. Kuulemma se vauva vaan painuu jonnekin selkäpuolelle. Ihan kamala ajatus, en halua edes kokeilla.

Loppuraskaus oli kyllä tuskaa, kun kunnolla pystyi nukkumaan vain toisella kyljellä. Tyttö oli vielä todella tarkka omasta tilasta, joten se alkoi riehumaan heti, jos valahdin hiukan mahan päälle. :rolleyes:
 
Viime raskaudessa en minäkään nukkunut mahallani pitkiin aikoihin, en muista miltä viikoilta lopetin mahallaan nukkumisen, mutta aikaisin ja tyttö oli myös sellainen, että muistutti heti jos vähänkään nojasi liikaa vatsaansa :rolleyes: Nyt vähän pelottaa miten tuo nukkuminen sujuu sitten kun ei enää vatsallaan uskalla nukkua kun selkä on tosi huono ja leikattu 2014, koliikki- & refluksivauvan kanssa meni todella paljon huonompaan jatkuvan kantamisen yms vuoksi ja nukkuminen nyt jo tuskaa ja vatsallaan on ainoa asento jossa saa unta.. Loppuraskaudessa ei varmaan nukuta sitten :meh:
 
Onneks itellä ainut nukkuma asentoon kyljellään nii ei tee tiukkaa :D ei ne vaatteet palaudu nimimerkillä mies pelasti jo hupparinsa ennenku maha kasvaa iltasin vetäsin yleensä hänen hupparin ja eipä ne palautunu takasin :D
 
Esikko syö kuivuneita lehtiä hiekkalaatikolla ja mulla on aavistuksen huono olo. En vaan tiiä johtuuko se siitä et on niskat jumissa vai siitä et on paksuna, vai kenties yhteisvaikutus
 
Mä en oo koskaan osannu nukkua mahallaan mut selällään kylläkin ja sekin sit loppuu suht pian!viimeks alkoi jo rv20 tulla huono olo aina selällään.
 
Takaisin
Top