Toukokuisten ketju

Mä ilmottaudun tänne myös. Plussasin juuri ja laskurilla la on 29.4. mutta luulen että toukokuun puolelle mennään.

Meillä esikko myös just täytti vuoden pari viikkoa sitten❤️

Miten teillä Angii on menny?
 
Oi ihanaa Mamatson!:smiley-bounce013
Paljon onnea plussasta!

Täällä ollut olo vähän kun jyrän alle jääneellä. Tyttö sai kunnon reaktiot 1v rokotteista jotka jatkuneet 5pv. Nyt alkaa toivottavasti hellittää. Itellä kans yrittää tauti iskeä, ollut kova kurkkukipu ja väsy mutta nyt tänään kurkku vähän parempi.

Muuten on viel suht oireetonta ollut, maha vaan turvoksissa.
Mites sun loppukierto meni Mamatson, arvasitko plussan?:)
 
Angii, kyllä mä tän plussan jo melkein arvasin. Tosin testasin vasta ku menkat viikon myöhässä ja olin kyllä ihan varma et nyt ei ainakaan oo napannut kun talleteltiin kesälomalla niin epämääräisesti. Ovislaskureiden mukaan ovis missattiin takuuvarmasti, mutta ilmeisesti kierto olikin sit jotain ihan muuta.

Ajankohtahan on todella huono kun työt pitäs alottaa ens kuussa, mutta tykkään kyllä tän tapauksen yllätyksellisyydestä ❤️
 
Muta sähän ehdit kuitenkin tehä töitä yli puoli vuotta? :)
Ihana pikku ylläri :Heartred
 
Totta, mutta kyseessä uus työpaikka jonka haastattelussa tuleva pomo jo totes et:"sähän oon tommonen lisääntymisiässä oleva naisihminen, jolla vasta yks lapsi. Millä todennäköisyydellä oot täälä vuoden päästä?" Tommosethan jutut ei oikeasti kuulu työhaastatteluun ollenkaan, mutta kiteyttää hyvin miks vähä jännittää. :/
 
Joo, toi on niin ärsyttävää! Koska oikeasti ei ois ollenkaan lupa sanoa edes noin!
Mutta raskaudestahan ei tarvi onneks heti kertoa, muistaakseni vasta 20vkon paikkeilla.
Ja toisaalta, ei se ole sun ongelma, jokaisella on oikeus jäädä mammalomalle ja niiden tehtävä on hankkia sijainen sitten :)
 
Mä liityn kans varovaisesti joukkoon, plussasin toissapäivänä ekan haaleen viivan ja la olis menkoista laskettuna 9.5.

Toista lasta yritetään, esikoinen 12/14 ja tän vuoden maaliskuussa tuulimunaraskaus, joka havaittiin rv11. Siitä asti tuloksetonta yrittämistä, paitsi nyt sitten! Odotukset on korkeella, mutta takaraivossa koko ajan pelko, että tääkin menee kesken.
 
Eikös se oo niin että 2 kk ennen äitiyslomalle jäämistä on pomolle ilmoitettava raskaudesta. Tsemppiä töihin! Nimim. Sain ekasta raskaudestani paskaa niskaan pomolta ja se oli rankkaa aikaa..
 
Tervetuloa maiskis ja pahoittelut aikaisemmasta vaikeasta kokemuksesta! Toivottavasti nyt kaikki menee loppuun asti hyvin!
 
Ilmoittaudun minäkin mukaan :happy: Taustoilla olen seuraillut jonkin aikaa kun oli selviä oireita, mutta tänään aamulla vasta tein selkeän plussatestin, pari pvää sitten preckchekillä haaleaakin haalemman tuloksen.. Joten nyt voi varmasti jo uskoa :happy: La olisi laskurin mukaan 4.5. Meillä ennestään tyttö 1/15 :)
 
Ilmoittaudun mukaan minäkin! :) Täytyy katsoa, kuinka ahkerasti tulee kirjoiteltua, mutta tällä hetkellä tuntuu kivalta tietää, että täällä on muitakin samassa tilanteessa olevia. Plussasin viime viikolla, ja tiesin kyllä jo sitä ennen 99 % varmasti, että olen raskaana, joten ei ollut yllätys. Oli niin selvät oireet ja menkat myöhässä jo viisi päivää kun tein ensimmäisen testin. Toisen testin tein, kun viikko oli kulunut, eli viime viikon torstaina. Tällä hetkellä raskauslaskuri näyttäisi lasketuksi ajaksi 2.5. mutta en muistanut ihan tarkkaan menkkojen alkupäivää, joten vähän suuntaa antava. Ensimmäinen lapsi minulla tulossa ja kaikki ihan uutta. En kyllä ole ymmärtänyt ihan teidän kaikkia lyhennyksiä sun muita! :wink Vähän mennyt yli hilseen! Yksi kohdunulkoinen raskaus oli vuoden alussa, joten vielä jännätään, että onko kaikki tällä hetkellä ok... Yritän päästä varhaisultraan.
 
Kysäse pois jos jotkut lyhenteet mietityttää ei tarvi ainakaa arpoa mistä jutellaan :) ja tervetuloa mukaan plussanneille
 
Hei! Plussasin keskiviikkona ja nyt tulin kurkkimaan onko jo muita toukokuisia vertaistukea etsimässä - olihan täällä! ☺️ Toinen tulossa, esikoinen on nyt 1v4kk. Etomista ollut jo viikon ja väsymys painaa mut toisaalta töiden aloituskin väsyttää. Vähän mietityttää kun viikko ennen plussaa tuli hetkellinen tosi runsas vuoto, jota luulin varhaiseksi keskenmenoksi. Kaverit vinkkas että vois olla kiinnittymisvuotoa ja niin kai se sitten olikin vaikka tosiaan aika runsas!

Hyvillä mielin kuitenkin odotellaan Vappupalleroa (la 1.5.)
 
Takaisin
Top