Toinen haaveissa <3

Elmeri, kyllä siellä tosiaan 2 viivaa on r-testissä :) onnea ja tsemppiä jännityksen keskellä :Heartpink
Alinah hieno homma, että asiat etenee :)
Iso rutistus kp ykkösen kohdanneille :Heartpink

Täällä kp 29/26-29 ...mutta eiköhän ne menkat huomenna ala :oops: on tää niin jännää taas :p

Ja nyt lisää plussia tähän ketjuun! :):smiley-bounce016:talk017
 
Kun siis tuo taisi olla kemiallinen, ei näkynyt perjantaina pissassa labran mukaan hcg hormooni olevan koholla kun se oli nega. Ja vuoto loppui jo, että mä vaan satuin testaa just väärään aikaan niin sattui sit testit näyttää noinkin selvästi.
Enkä sitten tosta asiasta maininnut mitään, parempi se on mennä tutkii onko vikaa molemmissa vai jommassa kummassa. Mies epäilee että hänen siittiöissä saattais olla vikaa.
 
Mä miettinyt myös monesti että tilaisiko raskauskeijulta niitä jotain testejä miehelle, mutta en sitten ole tilannut. :D
 
Kp 26/28-30, ja tasan yks peitonheilutus koko kierrossa :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_3509.PNG
    IMG_3509.PNG
    788.2 KB · Katsottu: 142
Waterlily mikä tilanne siellä? Alkoko menkat jo? :)

Täällä kp 14 ja ovista oottelen, vielä ei oo kovin kosteeta mutta jotain jomoja oikeella muniksessa, että toivottavasti se ois sieltä tuloillansa :) Talletteluja ollaan tehty pariin otteeseen jo varuille, ovista en oo tikuttanu.
 
Elmeri, on vahvat viivat :) Onnea! Ehkä meilläkin on mahkut tässä kierrossa, kun oli vaan yks talletus. Vielä pitää vaan odotella...

Heräsin aamulla ihan tukkoisena ja korvat lukossa. Lisäksi pientä nuhaa. Nyt olis noin viikko oviksesta ja mietin et oonko TAAS tulossa kipeeks (vasta selvisin siitä yskästä ja kuumeesta ja antibioottikuurista) vai voisko nuo olla jotain oireita. Muuta ihmeempää oiretta ei kyl vielä oo... Jotain pieniä nippailuja muka olis mut onko sit jotain suolen toimintaa vai mitä. Yritän pitää jalat maassa :D

Kaiken lisäks sain tietää et mun kummisetä on sairastunut vakavaan syöpään ja se vetää mielen vähän matalaksi :sad001
 
Onnittelut -elmeri -! Hyvin ajoitettu tuo ainoa iltajumppa :woot:

Kastekukka oon sua sen puol kiertoo edellä. Täällä yk13 kans ja oviksen odottelua sekä talletuksia.

Kiitos infosta alinah!

Mä ite epäilen että meidän tärppäämättömyys johtuu musta. Esikon raskauskilot kaikki tallella ja kuulemma mun hormoonit oli sekaisin vaikka täti tulee ajallaan (parin pvä heitolla).
Kalenteri laski mulle oviksen tiistaille (kp17) ja tallettelut on aloitettu ja edelleen tuntuu kaikki valuvan reisille :sad001 johtuu varmaan emättimen etuseinämästä joka on "löysä" eli pullistelee välillä ulospäin. Varmaan kohta hommaan pessaarin tai tamponeja tulpaks :wacky:. Edelleen flunssa vaivaa ja pojalle tuli toistamiseen. Isäntä sentään terveenä (vielä).

Plussa tuulia kaikille ja tsemppit uusiin kiertoon joutuneille!!!

PauliinaS kp14/30 yk13
 
Sallahaa kerkesin jo kaivaa r-testin aamua varten valmiiksi, mutta nyt näytti wc käynti siltä, että ei tarvii testata..:sad001 ovis siis on ollut just kun olin reissussa, eli ei jaksaneet simpat sinnitellä asemissa :rolleyes:
Kierron pituudeksi taitaa nyt tulla 30 pvää kun lähes ehti vuorokausi vaihtua..huomenna siis kp 1 ja yk 2 käynnistyy :rolleyes:

Tämmöset omanapailut tähän väliin, tsempit kaikille jokaiseen kierron vaiheeseen :)
 
Ehkä toiveajattelua, mutta jotenkin tuntuu hyvältä merkiltä että viivat on jo niin vahvat, vaikka ei sillä kai oikeasti ole merkitystä. En vaan muista että keskenmenneissä raskauksissa (5kpl) olis koskaan ollut tasan 14 pv oviksesta jo näin vahvat viivat, ja eka plussa jo kp 26 /28-30:nailbiting: Eikä kyllä tainnut esikoisen raskaudessakaan olla.
 
Elmeri, mulla oli myös kahdessa km raskaudessa aika haaleat viivat. Esikoisen plussassa oli selkeä plussa päiväpissassa. Oireita ei kyl ollu muuta kuin hieman flunssainen ja kuumeinen olo...

Täällä tänään kp 22/29 ja edelleen korvat ihan lukossa. Eilen illalla oli hirveä turvotus, menkkamaisia kipuja sekä rinnat tuntui jotenkin raskaimmilta normaaliin verrattuna. Ärsyttävää tää odottelu kun tuskin vielä testissä mitään näkyy :D Ja tuo Flo-sovellus oli siirtänyt oletettua ovista taas aiemmaksi, just sille päivälle kun oli selkeä lima. Jos silloin oli ovis niin sit talletus oli päivän myöhässä... noh, ei auta kuin odotella. Toisaalta pojalla on tiistaina neuvola niin voisi pyytää terkkaa katsomaan molempien korvat, mulla kun on aikuisenakin taipumusta korvatulehduksiin.... vai voiko tuo korvien lukkiutuminen olla raskausoire?
 
Takaisin
Top