Toinen haaveissa <3

Toivotaan kastekukka että täti pysyy poissa! :/

On:
Plääh, nega testattu ja vatsaa juilii. Eiköhän vkloppuun mennessä täti saavu!
Ei voi mitään. Kesäkuun vauvakin olisi oikein kiva ;D

Taidanpa olla erittäin hyvä kehittämään oireita itselleni :D no toki se dpo9 verilima ei ollut pääkopasta, mutta vissiin jotain kierron sekoilua sitten.
 
Vaiana, mulla tollainen verilima/rusehtava lima tulee oviksen aikaan, kroppa alkanut toimia näin synnytyksen jlk.

Hmmm.. ois kyllä super mega myöhäinen ovis mulla. Mielenkiintoista. Mutta joo, seurataan milloin täti mahtaa ilmoittautua paikalle :)
 
Noniin, 2h testin teon jälkeen täti saapui.
Innolla uuteen kiertoon teidän kanssa jännittämään! Jospa tästä kierrosta tärppäisi :)

Plussatuulia++++

Vaiana, yk2 kp1
 
Kastekukka polilta soitettiin ja tosiaan clomien kans mennään tammikuuhun saakka. Tammikuussa sit lähetettä yliopistolliseen. Eivät huoli meitä sinne kun oli kkm tammikuussa niin se vuosi on siinä taas rajana.

Vaiana tsemppiä uuteen kiertoon.


Mamma84 kp17(ehkä dpo0) yk7
 
Se viime kierto olikin tosiaan kemiallinen, tässä kierrossa tuskin tärppi on käynyt yhdestä ainoasta tallettelusta. Oviskin jäi jonnekin kahden tikun väliin joten tarkkaa päivää ei ole. Nyt kp 24/30 ja kauheet pms oireet, naama kukkii aivan järkyttävänä. Tais siis mennä harakoille tämä kierto :banghead:
 
Kastekukka me ollaan jo käyty tutkimuksissa aiemmin vuosina 2012-2013 ja mulla todettu pcos. Miehen simpat tutkittu myös ja sillon 5 vuotta sitten olivat huippu hyvää laatua.
Ennen ensimmäistä plussaa 12/2013 meille seuraava vaihtoehto ois ollu IVF (jos clomifenit ei olis auttaneet), joten toivon et nytkin jos ei tärppää niin sillä mennään. En usko et meillä olis apua inseminaatiosta, koska miehessä ei oo vikaa.

Hyvä alinah et ei tarvi odotella loppu kuuhun.

Mamma84 kp18/32 yk7
 
Mamma84,Toivotaan että ennen tammikuuta plussa tulee eikä tarvitse lähettettä :) Meille on kyllä tehty inseminaatioita eikä miehessä eikä minussa ole löydetty vikaa .Selittämätön lapsettomuus diagnoosi meillä.
 
Heitsu inseminaatiota kokeillaan usein jos lapsettomuuden syy on selittämätön tai miehen simpoista johtuva.:)
 
Lääkäri soitti äsken niistä labra tuloksista ja mun tulokset oli hyvät. Miehellä vähän koholla leukkarit ja sit sillä on kilpirauhasen liikatoimintaa vissiinkin. Että sen täytyy käydä uusinta verikokeissa 6 viikon päästä mutta tää ei estä meidän etenemistä hoitoihin. Että nyt sitten odotellaan sitä päivää kun postiluukusta tipahtaa kutsu naikkarille. :) :Heartred
 
Se viime kierto olikin tosiaan kemiallinen, tässä kierrossa tuskin tärppi on käynyt yhdestä ainoasta tallettelusta. Oviskin jäi jonnekin kahden tikun väliin joten tarkkaa päivää ei ole. Nyt kp 24/30 ja kauheet pms oireet, naama kukkii aivan järkyttävänä. Tais siis mennä harakoille tämä kierto :banghead:

Päivitystä tilanteeseen: huomenna olis rehellisesti ryyppäjäiset joten testasin varuiks. Jostain syystä dippasin myös ovistikun erittäin herkän r-testin lisäksi ("tulos jopa 6 pv ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää") ja tulokset alla kuvassa. Tosiaan 4 keskenmenoa, yks lapsi ja yks kemiallinen taustalla joten nyt pelottaa aivan jumalattomasti!! Kp n. 25/ 28-30
 
Kuva
 

Liitteet

  • IMG_3502.JPG
    IMG_3502.JPG
    728.3 KB · Katsottu: 145
Elmeri, mä nään kyllä r-testissäkin viivaa ja o-testi nyt ainakin kirkuu punaista. Mut eikös ovistestit näytä lähes aina kahta viivaa eikä sen perusteella voi varmaksi raskautta sanoa. Mut varovaiset onnittelut! Ja toivotaan paljon tarraliimaa ja ettei olis kemiallinen :)

Alinah, hienoa et pääsette odottelemaan kutsua eikä verikokeista löytynyt mitään ihmeellisempää.

Vaiana, pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mamma84, onpa tyhmää et vuoden raja alkaa alusta vaikka oli km. Luulis et se huomioitaisiin kun eihän km tuo pysyvää tulosta.

ON: täällä menossa kp 20/29 ja dpo5 mun laskujen ja tuntemusten mukaan. Jännä vaan et tuo flo-sovellus sanoi et ovis ollu kp 13 vaikka musta se oli kp 15... tosin meillä oli seksiä just kp 13 ja en nyt ihan mee takuuseen noista limoista. Alkuviikosta limat kuitenkin loppui joten ovis on ainakin menny. Sitä jo kehittelee itselleen vaikka mitä oireita mut pieniä mahajuilimisia ja tissikipua on ollu oviksesta lähtien. Muutenhan en oo ehtinyt niin tuntemuksia miettiä kun töissä ollu vauhtia, hyvä niin :D

Freyja86 kp 20/29 ja dpo5.
 
Joo on tuossa r-testissäkin ihan selvästi viiva. Ja ovistestissä kutakuinkin yhtä vahvat keskenään. Olin jo henkisesti valmistautunut siihen että tässä kierrossa ei mitenkään voi tärpätä ja olin jo pippaloista aika innoissani kun pääsee tuulettumaan kunnolla. Ja nyt sitten saan koko illan jännittää alkaako vuoto ja piilotella juomattomuutta :arghh:
 
Takaisin
Top