Toinen haaveissa <3

Pahoittelut sailamaria uudesta kierrosta ja Waterlily jos nyt kans sulla alkamassa :/

Elmerillä hienot viivat! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Meinasitko mennä ar-ultraan?

Freyja tsemppiä piinailuun ja ootteluun, toivotaan että plussa pärähtää kun pääset testailemaan :)

Täällä melkeen ovisplussa! Oiskohan se jo tänään vai huomenna... Eilen talleteltiin niin ehkä koitan vielä tänään kellistää :wink Mutta aika outoa että mulla ei oo oikeen mitään limoja :eek: Normisti siis alkaa jo hyvissä ajoin ennen ovista olla kosteeta ja nyt on vaan vähän. Ei todellakaan mitään eggistä. Voiko muka vaikuttaa kun kuparikierukka poistettiin? Luulis että vaikuttas toisinpäin :eek: Vähän sen takia mieli maassa että tuskin tärppää... Noh vasta eka kierto. Alamahassa on kyllä kova paine ja oikeella on tuntunu eilisestä asti välillä jomoja.

Kp 15/28-30
 
En ole tänne oikein minun kuulumisia päivittellyt.Kuukautiset oli ja meni aika päiviä sitten nyt menossa 10kp.Lämpöjä olen mittailut ja sovellukset luvanneet ovista 15-18kp kohdalle.Luomu kierossa aina ovis ollut tuossa 15kp kohdalla.Pari päivää kuukautisten jälkeen oli jomotteluja mahassa ja limat oli aika venyvää ihmettelin että eihän ovis voi olla näin aikaisin.Mietin myös kuukautis vuotoa kun oli niin pikkuista vuotelua voi olla että vuotoon vaikutti nuo eri lääkkeet siksi vuoto oli mitä oli.Nykyinen tila se että tilanne on normaali kiertopäiviin nähden.Tätä kiertoa en tikuttele mittailen ainoastaan lämpöjä ja muutenkin otetaan hiisisti.Seuravassa kierossa mikä tulee jos tulee niin olisi meidän viimeinen inseminaatio.
 
Hmm..ei ne mun kuukautiset sitten alkaneetkaan..eilen illalla oli wc reissulla vähän verta paperissa, joten olin ihan varma, että nyt ne alko..mutta ei..mitään ei oo eilisen jälkeen tullut...kierto venyy siis..huomenna vois testata, mutta luulen että negaa näyttää..luultavasti ovulaatio ollut myöhässä..piinapäivät jatkuu :rolleyes:

Elmeri Onnea, hyvältä vaikuttaa :)

Sallahaalle mukavia tallettelupäiviä :p kohta pääset piinailemaan :grin muistan, että mulla oli esikoista yrittäessä välillä myös ihmeen kuivaa o-plussan aikoihin...liekö stressi vaikuttanut :sad001 Sun alamahan jomottelut kyllä kuulostaa lupaavalta :)

Freyja mulla oli "flunssa" kkm plussatessa ja esikoisen plussan aikoihin :wink eli hyvinkin voi olla oire :p flunssa mulla on kyllä nytkin, mutta mutta.. :rolleyes:

Plussaonnea kaikille :happy093t.waterlily kp 31/???
 
Nega testattu aamulla, ihan niinkuin arvasinkin..Miten voikaan olla, että kierto heittää häränpyllyä heti kun vauvalle annetaan lupa tulla..ei auta kun odotella..
 
Pahoittelut Waterlily negasta, vaikutti kyllä jo lupaavalle :sad001 Mikä ehkäsy sulla siis olikaan ennen kun aloitte yrittää?

Heitsu tsemppiä tähän kiertoon! Toivotaan että tärppää! :)

Ovistestit negaa mut nyt sentään on kosteempaa kun eilen, eli jospa ovis kohta ois :) Viime kierrossa oli vasta kp 18 oireitten perusteella, toivottavasti ei sen kauemmas ainakaan veny koska pelkään lutiksen jäävän liian lyhyeksi, kuten viimeksi oli vähä liian lyhyt...

Kp 16/28-30
 
Sallahaa ei oo ollut hormonaalista ehkäisyä, en halunnut ottaa esikoisen jälkeen kun tiesin, että toinen on haaveissa suht pian..ja pelkäsin että pillerit tms vaikeuttaisi sitten raskaaksi tuloa..kkm:n jälkeen meni kuitenkin puoli vuotta ennen tärppiä, joten mulle tuli sellainen olo, että hormoonit helposti sekoittaa mun kropan pidemmäksi aikaa.. :) nyt mun kropan taitaa sekoittaa ihan pelkät vauvahaaveet :grin tsemppiä sinne o-plussan metsästykseen :wink
 
Mulla tänään ollu sellainen olo et tuskin on tärppi käynyt tässä kierrossa kun ei oo yhtään mitään tuntemuksia siihen suuntaan. Ja veikkaan et tavallinen flunssa iskenyt taas kun pojallakin räkä vaan valuu... en viikon sunnuntaina pitäis viimeistään menkkojen alkaa, mut tuo flo-sovellus sotki mun aivot kun se ennustaa menkkoja torstaille :D

Waterlily85, ei mullakaan oo ollu esikoisen (2,5v) jälkeen ehkäisyä ja kierto on vaihdellut 26-33 päivää... Yleensä on ollut sen 29 päivää mut joku stressi tms sotkee sit sitä molempiin suuntiin.
 
Nyt ois sitten 3+6, ällö olo ja rinnat arat. Eka plussa kolme päivää sitten..
Ja nyt sitten vihlonta ja nipistely alavatsalla kiusannut koko päivän... Pelottaa ihan sikana :arghh:

Siitä plussasta aina iloitsee, mutta sitten alkaakin se toisenlainen jännitys ja pelko. Ei oikein osaa muuta sanoa kuin: hyvin varmasti kaikki menee ja rauhallisesti vain koitat nauttia raskaudesta.. ei kannata kuulostella jokaista nippailua:Heartred
(Tiedän, että tälläiset sanat voi välillä ärsyttää, kun itse niin kovasti pelkää. Tsemppiä sinulle kuitenkin tarkoitan) :)
 
Elmeri hirmuisesti tsemppiä sinne jännityksen keskelle :) Vatsaa nipistelee kun kohtu kasvaa ja pikkuinen tarraa kiinni kovempaa :Heartpink

Freyja ehkäpä mullakin sitten vielä kierto hakee muotoaan..keskimäärin olleet 29 päivää..Esikoista yrittäessä oli usein 35 päivän kiertoja..niin pitkiä en enää haluaisi o_O odottelua odottelua...Toivottavasti teillä pian flunssa helpottaa! Meilläkin nyt esikoinen sairastui..inhottavaa katsella kun pienellä on niin kurja olo :sad001

Minkäslaisissa elämäntilanteissa täällä väki kirjoittelee ja jännittelee? Oletteko töissä vai kenties vielä ensimmäisen kanssa kotona? :) Itse olen vielä kotona, tarkoituksena aloittaa keikkatyöt lisätienestin toivossa..isovanhemmat onneksi hoitavat sitten tyttöä mielellään :)
 
Minä olen vielä kotona, mutta tammikuussa taloudellinen tilanne pakottaa takaisin töihin.
Poika on tuolloin 1,5v. Mieluusti olisin ollut kotona kauemmin :sad001
Nautinkin nyt täysin rinnoin pienen kanssa kotoilusta:Heartred
 
Täällä ollaan vielä kotona esikoisen kanssa siihen asti kunnes hän on 3v. eli noin vuoden verran vielä.
Aika ajoin ottaa päähän tää kotona olo kun mies on paljon töissä. Mulla on vakipaikka mut työpiste muutti vanhempainvapaan aikana 87km päähän, joten siks jatkoin tuota hoitovapaata.
Nyt on hirvee ressi et kakkonen tulis ennen kun esikoinen sen 3v. (mm. paremman äitiyspäivärahan takia)

Mamma84 kp22/31
 
Meillä esikoinen vielä kotihoidossa ja minä osa-aikatyössä ja mies kokoaikaisessa. Jos tämä plussa muuttuu vauvaksi, ei tarvitse syksyllä palata kokoaikatöihin ja laittaa lasta hoitoon. Jos menee taas kesken, elokuussa kutsuu päivähoito ja päivätyöt. Mulla myös vähän stressiä siitä, että nyt viimeinen mahdollisuus saada kunnollinen päiväraha seuraavaan mammalomaan tai menee minimille...
 
Mä tosiaan aloitin syyskuun alussa kokopäivätyön. Maaliskuussa tein osa-aikaista työtä (iltaa ja viikonloppuja) ja poika oli miehen kanssa kotona silloin. Nyt aloitti ekaa kertaa perhepäivähoidossa viime viikolla. Aika rankkaa on ollu kun aamuisin pitää herätä ennen kuutta et mä ehdin seiskaksi töihin... Jotenkin vuorotyö ei oo täysin mun juttu, toivoisin siis pikaista plussaa :D vaikka onhan työ rahallisesti kannattavampaa kuin olla hoitovapaalla...

Tänään illalla alkoi taas vihlomaan mahaan ja rintoja pakotti. Argh! Menisipä viikko nopeasti. Milloinkohan sitä viitsisi testata jos tarvii? Siis kun oviksesta ei täyttä varmuutta enkä haluis negaa testata.

Freyja86 kp 23/29
 
Täällä kumpanenkin lähihoitaja opiskelioita.Tällä hetkellä itse oon saikkulla tarkoitus palata vasta kouluun tammikuussa.Jos.meidän hoidot on tehonnut ja olen raskaana niin kouluun meno sitten omalta osalta siirtyy :) Viimeisiä vuosia itellä koulua jäljellä.Vaikka opiskelioita olemme niin ei tämä yhtelö aivan mahdoton ole.Ystäviä löytyy kellä on lapsia ja opiskelevat :) Esikoista ei ole kotona.Esikoinen menehtyi vatsaan keskos viikoilla.En sitten tiedä kuulunko tänne vai tuonne esikoisten puolelle?
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille!

Alinah, sulle kovasti voimia ja pahoittelut! Toivottavasti pian saat pysyvän plussan :Heartred
-elmerille- ONNEA plussasta :Heartred

Täällä vartutaan menkkoja alkaviksi. Tässä kierrossa ei pystyny eikä ollut minkäänlaista haluja edes yrittää. Ollut mieli kohtuullisen maassa. Onneks on tää foorumi, minne saa edes vähän avautua miltä tuntuu.

Plussatuulia teille naiset :Heartred
 
Vaiana taitaa valitettavasti aika monet pakottaa rahatilanne töihin aiemmin kuin itse haluaisi :sad001 Me kyllä pärjätään miehen palkallakin, mutta mihinkään ylimääräiseen rahaa ei jää..Senpä takia olen itse nyt aloittamassa osa-aikatöitä, että jäis vähän enemmän joustoa taloudenpyörittämiseen..eikä tarvitse stressata. Ja tosiaankin nautitaan näistä kotipäivistä pikkumurujen kanssa :)

Mamma84, oho, melkoinen muutos työmatkaan :eek: varmasti aiheuttaa lisästressiä..Sitäkin suuremmalla syyllä toivotaan teille pikaista plussaa :) Ootko kuitenkin meinannut aikanaan palata vakiotyöhösi vai haaveiletko työstä lähempänä kotia?

Freyja, onko hoidon aloitus ollut rankempaa äidille vai pojalle? Vai onko kaikki mennyt hyvin? Aikaisia aamuja lukuunottamatta :p Mä ehkä testaisin kp 26, sitten voisi jo jotain näkyä :) plussaonnea!!

Heitsu, varmasti onnistuu opiskelun ja perheen yhteensovittaminen :) Ootteko kenties tavanneet puolison kanssa koulussa vai vasta myöhemmin päätyneet samaa alaa opiskelemaan? Teillä onkin tosiaan vähän raskaampi yritystausta..voin vain kuvitella mitä olette joutuneet kokemaan :sad001 ja tottakai kuulut tänne, toisestahan te haaveilette :Heartpink

Graisu oliko teillä joku erityinen tilanne miksi nyt jäi yritys väliin? En nyt muista ollenkaan mitä on aiemmin kirjoteltu..
 
Takaisin
Top