Tammikuun tarinat

Tsemppiä sinne Jenna, toivottavasti se olis ihan normaalia vuotoa ja pysyis kohtuullisena.. Mutta uskon että pienikin verimäärä tuottaa paljon stressiä ja epätietoisuutta =/ Itsekin täällä odotellaan kovin sitä ultraa et kaikki ois kunnossa <3

Vanhemmille ja veljelle kerroin vkoloppuna kun en voinut olla enää salaamatta :D Äiti olikin ihan innoissaan ensimmäåisestä lapsenlapsesta ja kaivoin kaikki vanhat vauvan vaatteetkin jo esiin..

En tiiä auttaako muille mutta mulla on ennen raskauttakin ollu maha aina tosi ummessa mutta kaveri sano ottavansa säännöllisesti joka aamu lasin vettä ja activian ja sen oikeesti häntä auttaneen. Sama vika täällä vaikken siihen koskaan oon oikeen uskonut mutta vatsa toimii useemmin ja paremmin eikä oo koko ajan ihan ummessa :) Kokeilkaa ihmeessä!
 
marini: Oon todennu myös ton activian ja veden toimivaks.. Täällä nimittäin myös yksi ihanista oireista toi kova vatsa/ummetus.. Ja mulla toimeis kyllä kans kuppi kahvia tyhjään vatsaan heti aamusta, mutta kahvia kun en viitsi enää niinkään juoda. (tosin, en siitä ikinä niin ole pitänytkään,enemmänkin opetellut juomaan että voi joskus kylässä juoda. :D )

Täällä suunnalla ei kyllä juuri paljon muita oireita ole.. ei oksentelua, eikä juuri pahaa oloa. Ei ollu ensimmäisestäkään tosin, voin mitä parhaimmin koko raskaus ajan. :)
 Tälläkertaa jopa olisin halunnut kokea sen  aamupahoinvoinnin jne.. :D


 
Kiitos, toivotaan tosiaan, että kaikki on kunnossa. Tahdon niin kovasti nähdä jo tuon masuasukin<3

Minua ei ummetus vaivaa, pikemminkin päinvastoin, mutta olen ennen raskautta myös huomannut, että activia todella auttaa. Sitä kyllä kannattaa kokeilla.
 
Heippa vaan kaikille!

Toivottavasti vielä saa liittyä joukkoon. Esikoista odotetaan saapuvaksi syyskuun puolessa välissä. Pelko vaan on julmettu, kaksi edellistä raskautta mennyt kesken ja ei siis onnistuneita...:( Joten nyt on sitten aikas ahdistava olo, ei yhtään vielä osaa iloita raskaudesta tai ainakin kovasti varoo iloitsemasta liikaa, jos sitten taas tippuukin kovaa ja korkeelta.

Viime viikolla tosin varhaisultrassa kaikki oli ok, mutta niin on ollut edellisilläkin kerroilla. Viikkoja nyt siis 7+.

Tänään havahduin siihen, että aiemmin ERITTÄIN arat rintani eivät enää yhtäkkiä olekaan niin arat ja siitäkö se paniikki taas lähti. Kun muutenkaan ei kovin voimakkaita alkuraskauden oireita ole. Nyt ole sitten pari tuntia googlettanut löytyykö muilta vastaavaa kokemusta, että olisi rintojen arkuus alkanut helpottaa näillä viikoilla ja silti kaikki ollut kunnossa. Mutta vähän turhaa toimintaa sekin, kaikkien raskaudet kun on niin erilaisia.

Että ei kai auta kun odottaa ja toivoa.

Onnea kaikille muille syysvauvaa odottaville...:)
 
NIKA onnea pienokaisen odotuksesta! :)
Toivotaan että tälläkertaa kyytiläinen pysyy matkassa ihan loppuun saakka. :)
Ja mitäpä tuohon rintojen arkuuteen tulee, niin mulla ainakin vaihtelee se päivittäin,toisinaan kipuilee, toisinaan taas juurikaan ei mitn. :) Sanoisin siis, että voit ainakin sen suhteen olla ihan rauhaksiin! :) Millonka sulla on La?
 
Onnea Nika minunkin puolesta! Toivotaan, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin. :)
Minullakin on täällä aika kova jännitys päällä, kun ensimmäinen raskaus meni kesken. Nyt sit toivon, että toinen pysyisi masussa.

Minullakaan ei rinnat ole yhtään niin arat kun viime raskaudessa, joten se on todennäköisesti ihan normaalia. :) muutenkin minulta puuttuu lähes kaikki raskausoireet, tällä viikolla on vain ollut mieli todella herkässä ja itku on tullut ihan pienistäkin asioista.
Mutta kaikki raskaudet ovat erilaisia. (:
 
Tervetuloa mukaan Nika ja onnea plussasta! Mä oon kans kaks keskenmenoa kokenut ennen esikoista ja kolmas kerta toden sanoi. Nyt tuolla sängyssä vetelee unia huomenna 7kk vanha pikku tyttö :) Nyt odotellaan sitten toista!

VINK VINK Kuu vaihtui ja pulinat on siirretty Helmikuun höpötykset topicin alle!! :)
 
Takaisin
Top