Tammikuun tarinat

Katilii, tervetuloa ja onnea!!!!

Täällä ollaan onnemme kukkuloilla ja pakko oli nyt kertoa sitten kaikille kun saatiin varmistus. Ja ihanan innokkaasti uutinen otettiin vastaan :)
 
onnee kaikille uusille plussanneille... 
minä täällä kukun aamu öisin nyt toista yötä ei vaan uni tule täätn perjantaina aamusta olis se ultra mikä saattaa tietenkin jännittää ihan hirveesti... nyt on verinen tuhru loppunut ja vaihtunut kellertäväksi valkovuodoksi ahistus on kova päässä jyllä koko ajan keskenmeno tai tuuli muna tänään hän se tietenkin selviää mut sitlti pelottaa ihan sikana mennä sinne ultraan... mut ilmoitelen kaheksan jälkeen kuinka on joudunko kuumeilijoihin takasin tai sit jos musta ei kuulu mitään niin siitäkin tietää jo ettei kaikki ole hyvin mutta näin täällä taidan yrittää mennä nukkumaan edes 3tunniks jos se uni vaikka ihan vahingossa tulisi
 
Sanna89-, kovasti tsemppiä! Toisaaltahan tuo kuulostaa hyvältä että verinen vuoto loppui..?

Tervetuloa joukkoon Katilii83!

Ja isot halaukset maydaylle ja LauraElinalle!

Mulla on ihan kauhea olo mutta pakko mennä töihin ku pari tärkeää palaveria tänään. Ja kun Vau.fi kertoi tänään että kohtuni on appelsiinin kokoinen, alkoi vistottamaan tuo lähes ainoa ruoka jota pystyy yökkimättä syömään: appelsiinit.

Mutta nyt ollaan niin kovasti raskaana että tehdään jo kauaskantoisempiakin suunnitelmia miehen kanssa: missä vaiheessa ostetaan pinnasänky että saadaan kissat opetettua ettei siihen saa mennä; käydäänkö moikkaa kavereita Jenkeissä touko- vai kesäkuussa että ois miellyttävämpi lentää; ketkä on kummit.

Onpa hurjaa.

Mukavaa päivää kaikille ja sormet ristiin ja peukut pystyyn kaikki ultraa jännäävät! <3
 
niin kun alusta lähtien arvasin että ei sielä ketään ole tuulimuna kävi ja meni elu kuumeilijoihin takas... nyt odottelen lääkärin soittoa jatkotoiminnoista en siis tarkota että tyhjennytkseen tai muuhntarvisi mennä vaan katotaan rupeanko syömään hormooni lääkkeitä kun kuitenkin tän ekankin kanssa mennyt tuo vuosi... mut hyvät jatkot teille ja onnea kaikille uusille plussanneilleemoticon mä lähden nukkumaan jos vaikka sais nukutuks kun koko yö tuli valvottua emoticon
 
Voi Sanna, tsemppihali ja voimia!


Täälläpäin onki vikkelää touhua. Neuvolantäti sano tiistaina et np-ultrakutsu tulee sit lähempänä sitä aikaa mut mikäs sieltä tipahtikin postiluukusta tänään... Kutsu ultraan :D
Se ois 22.2. ja nyt sit rupesin pähkäilee et ton eilisen ultran mukaan jos mennään ni mul ois menossa sit viikot 10+5 ja eikös se tehä yleensä viikoilla 11-13......
Noh, täytyy tosta kysellä vaik neuvolasta tai soittaa ihan sinne polille...
 
Sannalle ISO rutistushali emoticon Toivottavasti saisitte nyt apuja raskautumiseen ja pian pääsisitte odottaan lasta paremmalla menestyksellä<3
 
Heipä hei!

Aattelin nyt vihdoin itekki kirjotella tänne ku alusta asti teiän juttuja lukenu mut ei oo joutanu ite ilmottautuu :)

Ekan testin tein 3.1 ja haalee viiva tuli, kaks päivää myöhemmin jo aika tumma.. Mutta olo oli kyllä jo ennen testiä aika "raskaanaoleva" :D Elikkä joskus 11.9 ois laskettuaika, ei oo kierrosta oikeen varmuutta mutta jonnekkin noille päiville se menee. Viikkoja ois nyt 7+5...  Ja toista odotellaan. Veeti-poika on vähän yli vuoden :)
Ja sairaalana on EKKS. Nii ja ikää on 23.

Eipä nyt jouvakkaan enempää kirjotella ku poika heräs päikkäreiltä.

Mutta onnea kaikkien odotukseen ja toivotaan että pikkuset pysyy matkassa mukana! :)
 
niin kävin tosiaan sielä ultrassa ja niinkun sanoin jo että tuuli muna oli ollut vain mutta tuli myös aika iso muutoskin muutenkin tai sillai muutos että en tiiäkkään enään onko se vaan tuuli muna koska kävin maanantaina verikokeissa ja kävin tänään ja niitä kun verrattiin raskaus hormooneja niin tämän päiväsistä kokeistä löyty enemmän hormooneja kun maanatain tää käy pikku hiljaa jännäksi emoticon niin ja uudestaan ultraan tiistaina voi tätä epä tietoisuutta
 
Voi toivotaan sanna että oliskin vauva matkassa eikä mikn tuulimuna! Alko ihan jännittämään sun puolesta! :)

Täällä ainakin peukut pystyssä vauvan puolesta. ;) emoticon
 
Voi Sanna! Sullehan on voinu käydä vähän samanlailla kun mulle, että ootkin esim. viikon jäljessä oletetusta! Mullakin ekassa ultrassa viikko sitten pikkuinen oli tosi pieni (3-4mm) ja lääkäri ei oikeastaan ollut edes varma oliko se pikkuliike sydämen ensilyöntejä ja elin viikon pelossa, että onko nyt sitten kaikki hyvin vai ei! Olin jo yhdessä vaiheessa ihan varma että huonosti tässä on kuitenkin käynyt. Luulin et samanlailla on käyny kun 2009 kesällä kun mulla oli keskeytynyt keskenmeno, joka havaittiin ekassa ultrassa. Lääkäri sitten sanoi mulle, kun mainitsin, että raskauoireet on vaan pahentuneet ettei niiden pitäis jos on keskenmeno tullut. Mä pidän sulle peukut pystyssä et kun tiistaina meet uusintaultraan niin sieltä löytyy teidän pikkuinen köllimästä!

Onnea ja tervetuloa kaikille uusille syyskuulaisille! <3

Jipii! Pesutorni tuli tänään kotiin! (noh.. niin tuli ukkokin, mut pesutorni ennenkaikkea :D) Hetihän se täyty alkaa leikkiä mamin uudella lelulla. Vauvanvaate-pesuohjelmat löytyy ja kaikki hienoudet! Ja kyllä muuten mahtuu nyt kun on 7kg kone! Koko pyykkikorillinen mahtu kerralla koneeseen eikä tarvinu ees tunkea! Nyt siellä on siis pyykkikorillinen Jeminan vaatteita pyörimässä vauvanvaate-pesuohjelmalla. Ja saan muuten heti seuraavan koneellisen pyörimään, kun työnnän edelliset vaan kuivuriin. Voi että miten äiti voikaan olla onnellinen yhdestä pesutornista :D Teitäkin kiinnostaa varmaan ihan sikana! :D

Jemina se edelleen sairastaa :( Ihan tukossa koko pikku likka.. Käy niin sääliks.. Onneks on toi nestemäinen panadol, nenäfriida ja suolatipat. Täytyy tänään illemmalla viel lämmittää sauna ja ottaa Jemina siihen kylpemään niin jos se lämmin vesihöyry ees vähän helpottais hengittämistä.

Tuntuu ihanku olis toi pahoinvointi edes vähän hellittäny. Pystyin jopa syömään lautasellisen perunamuusia ja grillattua kanaa kun kahdessa erässä söin. Pieni tauko vaan siinä välissä.

Edelleen on kyllä niiiiiin huojentunut olo tosta eilisestä ultrasta että HUH! emoticon


HUOM! KAIKKI JOTKA EIVÄT VIELÄ LÖYDY LISTALTA TAI JOILLA TIEDOT VAJAAT! KÄYKÄÄ KOMMENTEERAAMASSA TIETONNE TONNE SYYSMASUJEN LISTA TOPICIN ALLE NIIN MUN EI TARVII ONKIA TIETOJA TÄÄLTÄ TESKTIN JOUKOSTA! KIITOS JA KUMARRUS! emoticon
 
LauraElina.
suosittelen hommaan jos teill ei oo niin ilmankostuttimen! meillä poika sai nukuttua hyvin yönsä sen avulla sillon kun hänell oli tosi karmea yskä ja flunssa :)
nii ja siis mikä lista?? :D mä oon vähä tietämätön näistä.
 
Mitäs nyt hmm. ollu nii voimaton olo. tuntuu et painaisin joku 1000 kiloo enkä jaksa nostaa itteeni sohvalta ylös, vaikka en mä isokokonen olekkaa. Pahoinvointia ollut koko päivän, mikään ruoka ei enään maistu eikä kelpaa ja mua pelottaa et ku en syö kunnol et mun rusina poistuu :s Äsken sitte jäiki auto hemmetin hienosti jumii ! sielä puol faian kaa revittii autoo noin tunti irti ja siinä samassa jäikin mun paha olo tältä päivältä. Mutta koko päivän se kesti. Mua väsyttää nini akuheesti ja rinnat on koovin kipeet ja raskaat . Aamulla tunne on kovimmillaan ja kylmässä myös vihlasee välil. Nyt menen nukkumaan :D ps. Saatiin naapureilta hmm kiva valitus, on se kiva kun oma naama ei miellytä ja keksitään ihme juttuja :SSS huomaa että meillpäin täälä aina nuorisoa syrjitään. 
Sori pieni tunteen purkaus :D
 
Sainpa mäki sitten säikähdyksen eilen illalla tai yöllä ku kävin pissillä. Pyyhkiessä tuli verta paperiin, ei nyt mitään hirveetä määrää mut tarpeeks et menin pieneen järkytystilaan..... Toisellakin kertaa tuli mut sit kolmannella ei enää tullu. Eikä nyt aamulla muutaku pikkasen semmosta ruskeeta limaa. Ärsyttävä tunne, päässä myllää nyt ton jälkeen, en tykkää...
 
tää kaikki oikeesti on niin outoo ja jostain sanonko mistä tänään tuli sellanen KLIMPPI vessan pyttyy verta että oksatpois maha ihan sika kipee koko ollut koko päiväb okei tein testin joka näyttää edelleen plussaa verta tulee kun hyena koko ajan tiistaina on ultra sillon selviää jos ei selviä niin suutun jo sille lääkärille
 
Takaisin
Top