Tammikuun jorinat

Moikka vaan kaikki! Täällä ois foorumille ihan uus mami, jolla on nyt ehkä hieman kuumottava tilanne kaks testiä takana kummassakin sievästi kaksi viivaa:Heartred Meillä jätettiin ehkäisy pois joulukuun alussa ja ihan näin nopeaa toimintaa en ikinä ois osannu kuvitella!
Tässäpä piilee se porkkana miks jo tosi sekaviin ja tosi onnellisiin fiiliksiin tulee vähän lisäpotkua :D lähin kuukaudeksi Balille 2.1. Oottelin just menkkoja tuolle päivälle alkavaksi, mut ei näkynyt... Nyt sit oon täällä ja mies Suomessa. Kumpikin aivan hämmennyksissä ja sulatellaan asiaa. Kävin heti ostaan foolihappoa ja mies varas ajan neuvolaan. Tukea kaivataan! Viikot 5+3 :)
 
Balia91 onnea:Heartred Nyt otat rennosti lomalla ja kerää kunnon D-vitamiinivarastot mukaan Suomeen! Ihanaa, että tärppäsi noin nopeasti!
 
Kaivoin kaapista viimeiset testit ja on jo niin tukevat viivat, että eiköhän noihin voi jo luottaa:happy: Lisäksi digissä raskaana 2-3, mikä vastaa kyllä omaa ajatusta hedelmöityksestä.
 
Millasia fiiliksiä teille tulee, kun näkyy testissä plussa? Itellä oli niin epäuskonen mut samalla älyttömän onnellinen. Sydän alko pomppimaan hulluna ja sit yhtäkkiä tuli vaan niin levollinen fiilis
Onnittelut tietty nyt kaikille, jotka on jo vahvasti plussailleet.
 
Mulle tulee plussasta ensimmäiseksi semmonen helpotuksen tunne, ja mitä vahvempana viiva näkyy niin tietystihän se ilahduttaa kovasti. Itse tarkkailin testejä myös vielä monena päivänä kun ei sitä oikein mrinannut uskoa aluksi. :D
 
Samoin fiiliksen täällä testien kanssa, tekisi mieli tehdä uusi testi joka päivä että alkaisi uskoa todeksi. Eilinen testi oli astetta haaleampi kuin toissapäivänä tehty (molemmat tein päiväpissasta heti töitten jälkeen) mutta saattaahan se testiviivan tummuus vaihdellaan senkin mukaan paljonko on nestettä juonut jne.
:rolleyes:
 
Se olisi kolmas raskaus edessä, ensimmäinen päättyi kohdunulkoisena 6/2016, sen jälkeen nimpparilahja vuodelta 2016 nukkuu pinniksessä ja nyt sitten synttärilahjaksi plussasin seuraavan.
Nyt odotellaan varhaisultraan pääsyä, että nyt olisi kaikki hyvin[emoji4]
 
Moikka kaikille! Täällä ilmeni eilen ylläriraskaus. Epäilin moista jo pari päivää olojeni takia. Tarkoitus oli toista yrittää vasta keväällä. Nyt joutuu sitten lähteen Thaimaahan raskaana ja siirtää silmien korjausleikkauksen. Ehkä tän oli tarkoitus mennä sitten näin :) Huvittavinta tässä on se, että edellisen lapsen la oli 25.9. ja nyt olisi 20.9.
 
Onnea plussasta Minis :happy: Mä voin samaistua sun tunteeseen :grin Mulla esikoinen on syntynyt 15.9 ja kolmas 22.9. Nyt neljännen la on 13.9 :p
 
Vautsi Sandy! Aikamoinen syyskuun jengi :) Onko ollut sattumaa vai suunniteltua?
 
Onnea kovasti Minis15. Koitat kuitenki reissusta nautiskella vaikka yksi kyytiläinen lähtee matkalle mukaan.
Ite friikkeilen täällä Balilla vielä kolmisen viikkoa ja kahtena yönä jäänyt unet vähemmiksi, kun ilmennyt aaltoilevaa huonoa oloa. Oksentaa ei tarvinnut onneksi! Ja muista olla naimisissa sitten sen vedenjuonnin kans :wink
Auttakaa kun aloin jo pelätä täkäläistä ruokaa, jos pöpö iskee :sad001 muutenkin siisteystasot majoituksissa ei aina ole kuviin verrattavia..
 
Toinen vaihtoehto oli Bali, mut ei uskaltanut, kun tulivuoren tilanne oli avoin :D Tän piti olla vika reissu ennen raskautta. Toissakerralla raskauduin siellä, et periaatteessa toka kerta raskaana siellä, siis Thaimaassa :D Toivottavasti en saa taas jotain pöpöä sieltä. Oon joka kerta saanut joko kotimatkalla tai just kotiin palattua vatsataudin tai kuumeen/ripulin.
 
Jos ootte digitestejä tehneet niin mistä ootte ne ostaneet? :) ja mistäköhän edullisesti saisi :--) oisi kiva tehdä semmonen vielä kaiken varalta.. :)
 
Mä oon tehny ihan ClearBluen kun en oo muita nähny ja ostin ihan apteekista. :) ClearBlue on tullu K-ryhmälle valikoimaan ja jos en oo ihan väärässä, niin Cittarissa saattais olla myös digiä, ehkä pari euroa halvempana kun apteekissa. :) mut saatan olla myös väärässä ja ei välttis kuulu kaikkien cittareiden valikoimaan. :D
 
Tilasin nyt sen netistä. Oli Ilmaiset postit. Jäi sitä hintaa silti.
 
Mä oon ostanu digit ihan apteekista. Nyt ois yks odottamassa kaapissa, mut mietin vielä et teenkö vai en :grin

Aamulla tein neljännen testin eikä se viiva kyl kauheesti ollu tummentunu toissapäiväsestä. :bored:

Kaikki muut oireetki on kadonnu paitsi ihan järkyttävän kipeet tissit ja esikoinen tietysti on tänään halunnu olla tisseissä kiinni koko illan :facepalm:

Cittarissa bongasin cb:n digitestiä mut se ei ollu se mikä näyttää viikot
 
Minis, ihan on sattumaa näin. Mukaan mahtuu vielä Kakkonen joka on syntynyt just ennen joulua. Meillä taitaa noi joulun pyhät olla aika riskialtista aikaa raskautumiselle.... :p
Olin kyl alunperin ajatellut että neljäs vois syntyy vasta vuoden päästä keväällä/kesällä, mut tää meni taas näin :grin
 
Takaisin
Top