Tammikuun jorinat

Meillä voi parisuhde yhtähyvin ku ennenkin. Meillä on läheisyyttä ja seksiä siinä missä ennenkin. Joka päivä on iltasin se pari tuntia ihan vaa meijän aikaa kun lapset nukkuu. Mun ehkä meistä hankalampi hyväksyä sitä että pahoinvointi ja väsymys vaikuttaa siihen arkeen ja joitakin asioita rajoittaa. Kun mies taas on että ei sille mitään mahda ja kyllä se siitä helpottaa.

Nyt meillä oli koko viikonloppu aikaa olla kahestaan kun lapset hoidossa ja tulikin tehtyä kaikkea kivaa voinnin mukaan. :)
 
Henuli tervetuloa:) missä ihmeessä sun kierukka on:eek: ihanaa ylläri vauvan odotusta:)
 
Ohhoh Henuli,mikä tarina :joyful::Heartred
Mä uskon et kaikella on aina joku tarkoitus ja ilmeisesti sun kierukan katoamisellakin oli. Tervetuloa joukkoon ja tsemppiä teille! Yhdessä hyvä tulee!
 
Miten teillä nukutaan kenellä on enemmän lapsia?
Ollaankos samassa huoneessa ja minkä ikäisiä
?
Mie jo täällä mietin jos kaikki menee hyvin niin nuo kaksi naperoa jossai vaiheessa nukkuu sitten samassa huoneessa, että herätäänköhän sitä sitten heti herkästi kun toinen alkaa huutelemaan ym...
Ja onko illalla helppo nukahtaa kun toinen on lähellä:)

Just pari viikkoa sitten siirrettiin 2v10kk siskonsa kanssa samaan huoneeseen mutta ei se oo siellä kun yhden yön nukkunut... eli aika huonosti nukutaan.
 
Henuli ihana tarina :Heartred:joyful: Muistuttaa meidän tarinan alkua. Oltiin muuttamassa 5 päivän päästä yhteen lokakuun lopulla kun skypen kautta kerroin plussasta miehelle :grin Alettiin seurustelemaan heinäkuussa. Nyt oltu yhdessä 2,5v, 1 lapsi, toinen tulossa ja naimisiin ehdittiin viime elokuussa. Mitä sitä turhia hidastelemaan kun oikean on tavannut hahah.
 
Henuli tervetuloa:) missä ihmeessä sun kierukka on:eek: ihanaa ylläri vauvan odotusta:)

Kuulemma sen on täytynyt tulla pois ilman, että mä oon huomannu. En kyllä ymmärrä, että miten se voi olla mahdollista, mutta lääkärin mukaan joskus näin voi käydä. :D

Ja kiitos kaikille! Aika uskomattomalta tämä itsestäkin tuntuu, mutta niin ihanaa. :Heartred
 
Ihana tarina Henuli! :) miten tajusit tehdä raskaustestin? Ite en varmaan olis tajunnut ku vasta synnyttäessä että oon raskaana tossa sun tilanteessa ku oon aina pitänyt kierukkaa 100% varmana :D
 
Ihana tarina Henuli! :) miten tajusit tehdä raskaustestin? Ite en varmaan olis tajunnut ku vasta synnyttäessä että oon raskaana tossa sun tilanteessa ku oon aina pitänyt kierukkaa 100% varmana :D

Koomistahan tässä on se, että mä en ole koskaan luottanut mihinkään ehkäisymuotoon ja joskus vuosia sitten oon hakenut jälkiehkäisyn ihan varmuuden vuoksi vaikka söin silloin pillereitä. Oon ollu niin epäluuloinen eri ehkäisymuotoja kohtaan, että se on ollu jo vitsi mun parhaan ystävän kanssa. Ei sitä enää ne mun vauhkoamiset huvittanut, kun kuuli tästä uutisesta. :D Itsekin pidin tätä kierukkaa 100% varmana, eikä tullut mieleenkään, että se vois tulla pois ja vieläpä niin, etten huomaa mitään...

Tein testin, kun mulla oli kuukautiset pari viikkoa myöhässä tai itseasiassa ekan tein jo kun ne oli viikon myöhässä, mutta se oli negatiivinen. Mulla ei oo koskaan jääny menkat välistä ja ne on ollu myös tosi säännölliset eli melkein tietyllä kellonlyömällä alkaneet 28pvän välein. Lisäksi mulla oli niin selkeitä raskausoireita ja jotenkin vaan sellanen outo tunne, että oon raskaana. :)
 
Oon kyllä ennenkin kuullut sellaisista tapauksista, että kierukka on lähtenyt itsestään pois. Mutta harvemmin se kai jää kokonaan huomaamatta :) Kaikki on näköjään mahdollista!
 
Oon myös kuullut että joskus joku vaavi ois syntynyt kierukka kädessä :) vai liekkö urbaania legendaa?
 
Mun yksi kaveri raskautui kans kierukasta huolimatta. Sen kohtuun ns.kaksi reittiä,mitä uskomatonta kyllä sen asentanut lääkäri ei ollut huomannut.
 
Pakko tulla tänne purkaan tunnot ulos! Pääsen tänään kotiin :))) oon vääntäny eilisestä asti jo itkua ihan vaan onnesta ja kaikista sekavista fiiliksistä.
Oon siis ollu 2.1 lähtien Balilla reppureissussa, jonka tarkotus oli alunperin nauttia siitä, ettei tarvi tehdä kuukauteen ~70h työviikkoja ja voi huoletta tehä mitä lystää. Aloin kuitenkin seurustella 2kk ennen reissuun lähtöä ja kotiin jäi mua kaipaamaan kavereiden lisäksi se maailman ihanin mies.
Mulla oli lähtöpäivänä menkat pari pv myöhässä ja koska mun ehkäsyrengas ei oikein sopinu touhujen kans tässä suhteessa niin oltiin nakatatu sen käyttö parin pöydälleunohtumisen jälkeen kokonaan veks. Tiiän kuin järkyttyneitä voi osa olla, että heti alussa tehdään umpirakastuneena tuollainen päätös, mutta kaikki tuntu ja tuntuu edelleen luontevalta.
Oottelin menkkoja vielä viis päivää ja tein testin Balilla aivan yksin, kun se plussa tauluun ilmesty.
Oon nyt sit melkein kuukauden panikoinut asiaa suhteellisen yksin ja miettinyt kaikki mahdolliset jutut miten voin pilata koko homman ku oon niin eri olosuhteissa :'( miehen kans on juteltu päivittäin ja hän on onnensa kukkuloilla, mut harmittelee kun ei voi olla enempää nyt tukena tän reissun aikana. Toivon vain joka solulla, että salamatkustajalla olis kaikki hyvin.
Edessä siis vuorokauden matkustus, MUTTA MÄÄ PÄÄSEN KOTIIN
Ja pikku jet-lageissa sit neuvolaan perjantai aamuna :)
 
Balia91 hyvää kotimatkaa! Miten muuten voit reissun ajan?
Hirveesti tsemppiä teille uuteen elämän tilanteeseen! Mun yksi ystävä kans raskautui 2kk seurustelun jälkeen. Me ystävät oltiin ehkä enemmän huolissaan kaikesta,mutta kaikki on mennyt ihan loistavasti. Mies on aivan täydellinen pakkaus hänelle ja vauva syntyy ihan näillä näppäimillä. Jos se vaan tuntuu oikealta niin ei muuta kuin menoksi! :Heartbigred
 
Reissussa meni kyllä yllättävän huoletta pahaa oloa joo on ollu, mut luulen kuitenkin tän sijoittuvan kategoriaan "lievä". Ei tullu turistivatsatautiakaan! Jäi mulla nyt kuitenkin menemättä surffauskurssille ja yhtenä päivänä käytiin melkosella hyppyytysreissulla, jossa autossa olo oli tosi hankalaa :/
Aurinkoa otinkin sitte ihan olan takaa, kun niin väsytti toivottavasti kaikki on hyvin! Ollaan kaikki onnellisia siitä, miten turvallista on tulla äidiksi Suomessa
 
Ihanaa, että täällä on muitakin vain hetken seurustelleita raskaana.
Itse ehdin seurustella mieheni kanssa 4kk ennen plussaa. (Olen tämän kyllä johonkin jo tainnut kirjoitella.) Meille oli heti ensimmäisestä päivästä selvää, että lapsia halutaan joten toivottu raskaus kyllä. Tunnen kuitenkin itseni silti vähän vastuuttomaksi vanhemmaksi, kun ex-miehen kanssa 6- ja 7-v lapset ja ollaan vasta vuosi sitten erottu.
Eli en minäkään tätä elämääni ihan näin ole suunnitellut, mutta eipä sitä voi kaikkeen itse vaikuttaa, eiköhän se kohtalo puutu peliin aina välillä. :grin
 
Oon myös kuullut että joskus joku vaavi ois syntynyt kierukka kädessä :) vai liekkö urbaania legendaa?
Siinä vissiin oli laitettu muksun synnyttyä se kierukka lapsen käteen. Ku halusivat hauskan kuvan et kierukasta huolimatta tuli lapsi
 
Takaisin
Top