Tammikuun jorinat

Vitsi mitkä räkä poskelle itkut tuli kun luin fb:sta brother christmaksen päivityksen. Ne on aina liikuttavia, mutta nyt on erityisen pinnassa tunteet:crybaby2nyyh.
 
Mä en esikoisen aikana kirjoitellut tänne ollenkaan mutta lueskelin kyllä jonkin verran. Nyt sitten koin että olisi kiva. Juontuu ehkä siihen, että viimeksi oli kavereita samassa tilanteessa, mutta nyt vaikuttaa siltä että lähipiirissä kaikilla on joko lapsiluku täynnä tai ei lähivuosina edes suunnitteilla. Niin saapa jostain vertaistukea ja paikan höpistä vauvajuttuja - tämä aihe kun ei aina lapsettomia ystäviä kovasti kiinnosta, ainakaan ihan tässä mittakaavassa.
 
Ehkä nyt voi jo itsekin vähän huokaista :shy: ekan plussan sain tasan viikko sitten, pc:llä dpo 11 (oletetusti). Samana päivänä tuli digiin "raskaana 1-2", siksi ajattelin että nyt tulisi 2-3, mutta yllätyksekseni olikin jo 3+ o_O

Nyt en enää testaa, odottelen seuraavaksi varhaisultraa.. :rolleyes:


IMG_20180108_074143.png
 
Tutuuh, luin varmaan saman brother christmasin päivityksen ja itkeä vollotin. Herkkä oon kyllä ihan muutenkin, mutta nyt raskauden myötä jotenkin superherkkä :D
 
Karla, mahtava digitulos :happy: Mä kans plussa sinne eka kerran viikko sitten. Ja sen jälkeen oon joka pvä tehnyt pcn testin. Eilen oli jo tosi vahvat viivat. Tekis mieli tehdä digi, mut toisaalta en tiedä tarviiko sitä enää... Ainakin pitäisi oottaa niin että varmana sais sen 3+. Kolmesta aiemmasta oon tehnyt digit. Uskaltaisiko nyt vaan luottaa viivoihin.... Yksi pc testi vielä kaapissa, sen pissin huomenna
 
Ja voi että mua ärsyttää tämä tekstinkorjaus! Jatkuvasti korjaa oikeita sanoja mieleisekseen. Että älkää ihmetelkö jos välillä mun jutuissa on kaikkea omituista :grin
 
Karla, mahtava digitulos :happy: Mä kans plussa sinne eka kerran viikko sitten. Ja sen jälkeen oon joka pvä tehnyt pcn testin. Eilen oli jo tosi vahvat viivat. Tekis mieli tehdä digi, mut toisaalta en tiedä tarviiko sitä enää... Ainakin pitäisi oottaa niin että varmana sais sen 3+. Kolmesta aiemmasta oon tehnyt digit. Uskaltaisiko nyt vaan luottaa viivoihin.... Yksi pc testi vielä kaapissa, sen pissin huomenna

Tuleeko tuo aika (esim. 3+) hedelmöittymisestä? Eli ei menkkojen alusta...
 
Tutuuh joo, hedelmöittymisestä nimenomaan. Eli lisätään se noin 2 viikkoa tuohon tulokseen ja saadaan raskausviikot. Mutta koska hcg:n nousussa on niin yksilöllisiä eroja, ei toi kaava ihan 100% pomminvarma oo :)
 
Mullakin piti perjantaina ostaa tuo Digi, tulos oli 2-3 vkoa :) Passais ainakin siihen kun itsestä tuntuu,että ovis olisi ollut myöhemmin kuin normaalisti. Voi kun pääsisi pian ultraan ja näkisi mitä tuolta masusta löytyy!
 
Tutuuh joo, hedelmöittymisestä nimenomaan. Eli lisätään se noin 2 viikkoa tuohon tulokseen ja saadaan raskausviikot. Mutta koska hcg:n nousussa on niin yksilöllisiä eroja, ei toi kaava ihan 100% pomminvarma oo :)

No en taida uskaltaa vielä tehdä :happy: on niin alussa.
 
Mun oli pakko tehdä tänään vielä yks testi varmuuden vuoksi, kun ei viittinyt jättää kaappiin lojumaan :D Kunnon leffaviivat sieltä tuli :Heartred Tänään siis viikot 4+5 :)
 
Mä pääsin tänään jalkahoitoon, oli taivaallista :happy: Vinkkasin miehelle että sopisi samanlainen lahjakortti äitienpäivälahjaksi :wink Kesän alussa tuskin enää muutenkaan näen varpaitani... :p
 
Kylläpä olikin surkea yö! Tosi väsynyt olin illalla, kun edellinenkin yö oli huono... :wacky: Makasin eka monta tuntia sängyssä puoliunessa, silleen et ei vaan vaipunut syvään uneen. Sit esikoinen kömpi omasta huoneesta viereen puol kahden aikaan ja pari tuntia siinä hyöri ja pyöri, ois halunnut myös nousta ylös kolmen aikaan. Sit vihdoin puol neljän aikaan halus mennä omaan sänkyynsä ja mä sain nukahdettua, mut piti nousta ylös 5.40 kun on aamuvuoroon meno... :arghh: Hauskaa työpäivää vaan mulle! :grin
 
Huomenta! Mä lähden nyt pissimään mun viimeisen tikun :p Toivotaan leffaviivoja ettei tarvi enää uusia ostaa :grin
 
IMG_20180109_081755.jpg

Tämmönen siitä tuli, rv 4+5 nyt. Kyllä tää kelpaa, nyt loppu testaaminen :grin
Jännä että vielä reilu viikko sitten en edes halunnut olla raskaana ja nyt oon ihan pähkinöinä tästä Kirpusta :Heartred
Nyt vielä kun pääsee sinne neuvolaan juttelemaan muutamista jutuista, niin todella hyvin mielin saa olla :happy:
Voi olla että kerrotaankin tästä jo aiemmin lähimmille. Ei mun luonteelle sovi semmoinen salailu näin suuren asian äärellä.
 
Sandylla onkin hienot viivat :)

Mäkin heräilin yöllä 3 aikaan eikä uni meinannut millään tulla.. Inhottavaa kun saa pyöriä ja hyöriä ja yrittää nukahtaa uudelleen.
 
Onpa selkeät viivat! Samoin fiiliksin täällä kuin sandy :)
On kyllä vaikea pitää tätä tietoa sisällään :woot:
Yhdelle työkaverille jo kerroin ihan viime tipassa ennen työvuoron loppua.. kun en vaan pystynyt olemaan sanomatta :joyful:
 
Takaisin
Top