Tammikuiset 2019

Mulla ei ole väsymys vaivannut alkuraskauden jälkeen juurikaan. Töiden jälkeen olisi ihana tehdä kaikkea, mutta kun liitoskivut rajoittaa liikkumista aika paljon. Pieni muutaman km rauhallinen kävelykin tuntuu seuraavana päivänä...
Teen sen mitä pystyn, en kyllä tiedä miten ’pää kestää’ ettei pääse liikkumaan kunnolla. Täytyy ruveta uimaan taas enemmän, en viitsinyt enää uimatreeniryhmään ilmoittautua. Ei kuitenkaan pysty enää samassa vauhdissa...
Neuvolassa tänään ei tullut oikein mitään ohjeita, vain että hyvän olon mukaan tekee ja elää... :wtf:
 
Minulla myös väsymys vaivana mutta taitaa johtua hempparista, rauta on käytössä. Onkos täällä muita joilla olisi yksi tai useampi sektio taustalla? Kysyisin vähän kokemuksia arven ja vatsan kipuilusta.. nyt rv 23+2 ja vatsan pinnalla repäisevät ja vihlaisevat kivut ovat alkaneet..
 
Minulla myös väsymys vaivana mutta taitaa johtua hempparista, rauta on käytössä. Onkos täällä muita joilla olisi yksi tai useampi sektio taustalla? Kysyisin vähän kokemuksia arven ja vatsan kipuilusta.. nyt rv 23+2 ja vatsan pinnalla repäisevät ja vihlaisevat kivut ovat alkaneet..

Itsellä hätäsektio tehtiin 4v sitten, ei ainakaan mitenkään kipuile tuo kohta, ainakaan vielä. 22+3
 
Ai että on väsynyt ja "kypsä" olo. Mulla on nyt töissä todella kiirettä, ja vedän vaativaa projektia. Samaan aikaan saisi kotona olla hoitamassa toista "projektia", kun kaikki asiat tuntuu siellä kasautuvan mulle. Pää on niin täynnä että eilen jo repesin miehelle, että mä en vaan jaksa. Tsiljoona asiaa koko ajan päässä, kalenteri aivan täynnä, pitää juosta paikasta toiseen, ei yhtään omaa aikaa jne. Ja mikään ei hoidu jos mä en ensin huolehdi, sitten motkota ja lopulta tee itse. Päätin nyt, että mähän en ruokaa enää suunnittele ja laita, pärjäilköön mies ja esikoinen keskenään vaikka pelkällä paahtoleivällä sitten kaiket illat :grumpy:
 
Täällä on väsymys aikamoinen ja töissä kauhee stressi kun yks kollega alkanut syrjii mua siellä. Töihin meno ei oo mitenkään mieluissaa ja joka päivä ottaa että kunpa olis jo perjantai. Liitoskivut vaivaa jo tosi paljon että kävely on jo hidasta että ootan mitä se on sit loppu vaiheessa ku nyt on vasta 20+0. Selkä vaivaa välillä että oon sen takia ollut töistä sairaslomalla
 
Voimia myös kaikille muille kolotuksien, kipujen ja väsymyksen kanssa:Heartred

Itselleni kirjoitettiin tänään sairaslomaa äitiysloman alkuun asti. Ihan hyvä, ettei tarvitse koko ajan juosta lääkäreillä.
Toki nyt alan stressata sitä kelan sairauspäivärahalle tippumista. :D onneksi olen sillä vain noin 5viikkoa.
 
Ihana avautuminen alkoi täällä! Mä palaan kans avautumaan paremmalla ajalla.
 
Ei auta yhtään jaksamista kun pukkaa flunssaa päälle ja esikoiselta löydettiin tänään kasvain vatsasta. Huomenna magneettikuviin :sad001
 
Ei auta yhtään jaksamista kun pukkaa flunssaa päälle ja esikoiselta löydettiin tänään kasvain vatsasta. Huomenna magneettikuviin :sad001

Kovasti tsemppiä ja jaksamista teidän perheeseen ♡
 
Mun paino on laskenut nyt 7,5kg lähtöpainosta. Nyt alkanut ruoka maistua, vaikka kaikki maistuukin hirveän pahalle. :sad001
 
Pahoittelut Arianrhod.:Heartred

Mullakin paino laskenu 6 kiloa lähtöpainosts. Vissiin on tämän radin ruokavalion ansiota.
 
Ei auta yhtään jaksamista kun pukkaa flunssaa päälle ja esikoiselta löydettiin tänään kasvain vatsasta. Huomenna magneettikuviin :sad001
Voih, pahoittelut..miten kurja löytö. Huomenna taas viisaampia sen suhteen :sad001
Ihan hirmuisesti jaksamista teille:Heartred
 
Imottautuisin mukaan tammikuun odottajiin laskettuaika 13.1.2019 ja tää on mun kuudes raskaus... tää tuli niin puuntakaa ku olla ja voi oon vast viime lauantaista tiennyt et oon raskaana ja tiistaina sitten raskaudenkeston määritysultrassa selvis viikot. Mitään oireita ei ole ollut mutta liekkö tuo 4v , 3v ja 1v pitää niin kiireisenä että ei kerkee miettimään omia voimiaan
 
Miulla on jääny aika vähälle tää tänne kirjottelu. Joku tuolla kyselikin onko ollu vähäistä painonnousu, miulla nyt rv 22+1 ja paino on noussu vaan kilon lähtöpainosta. Ru oli ja poikaa lupailtiin meijän tyttölaumaan [emoji170] :) tytöistä on kyllä tullu painoa tämänkin edestä, ja edellisiä raskauskilojakin on vielä niin saa ollakki hitaampaa tää painonnousu, vielä kerkii nousta kun vauvakin oli kasvanut hyvin. Neuvolakin vasta ens viikolla, saa nähä tuleeko mitä sanomista. Joko ootte päättäny otatteko äitiysavustuksen pakkauksena vai rahana?




Mä itse otan pakkauksen rahan ku ei se pakkauksen väritys oikeen miellytä mun silmää. Yritän kerkee jossain vaiheessa ompelee sit itse vauvalle vaatetta
 
Imottautuisin mukaan tammikuun odottajiin laskettuaika 13.1.2019 ja tää on mun kuudes raskaus... tää tuli niin puuntakaa ku olla ja voi oon vast viime lauantaista tiennyt et oon raskaana ja tiistaina sitten raskaudenkeston määritysultrassa selvis viikot. Mitään oireita ei ole ollut mutta liekkö tuo 4v , 3v ja 1v pitää niin kiireisenä että ei kerkee miettimään omia voimiaan

Miten tää voi olla mahdollista?! Itsellä ollut koko kroppa ja pääkin välillä niin sekaisin hormoneista ja ylipäätään raskaudesta että kuolemansairautta olisin epäillyt jos en raskaustestiä olisi tajunnut tehdä :D

Ja kysymys ei todellakaan ole ollut mistään omien voimien miettimisestä vaan siitä että se olo oli alussa AIVAN karsea.
 
Miten tää voi olla mahdollista?! Itsellä ollut koko kroppa ja pääkin välillä niin sekaisin hormoneista ja ylipäätään raskaudesta että kuolemansairautta olisin epäillyt jos en raskaustestiä olisi tajunnut tehdä :D

Ja kysymys ei todellakaan ole ollut mistään omien voimien miettimisestä vaan siitä että se olo oli alussa AIVAN karsea.

Mulla on kaikki 5 aikasempaakin raskautta ollut sellasia että ennen viikkoa 34-36 ei oo ollut mitään suurempia oireita. Ei pääkipuja, oksenteluja, väsymyksiä jne.
 
Mulla on kaikki 5 aikasempaakin raskautta ollut sellasia että ennen viikkoa 34-36 ei oo ollut mitään suurempia oireita. Ei pääkipuja, oksenteluja, väsymyksiä jne.
Huh! Tavallaan olet kyllä onnekas :D mutta toisaalta erittäin hankalaa, jos ei osaa yhtään epäillä raskautta
 
Mulla on kaikki 5 aikasempaakin raskautta ollut sellasia että ennen viikkoa 34-36 ei oo ollut mitään suurempia oireita. Ei pääkipuja, oksenteluja, väsymyksiä jne.

Toki mutta miten sitten kuukautisten poisjäänti? Rintojen muutokset? Mahan kasvu? Kyllähän se raskaus näille viikoille mennessä näkyy ja tuntuu monellakin tavalla.
 
Takaisin
Top