Syyskuun sepostukset

hiiri82: Kiitos :) Eli siis jos äiskä tykkää lukea satuja, niin niitäkin voi lukea jo ihan pienestä asti, vaikkei se tarinan pointti niin pienelle ihan selviäkään (vielä muutamaan vuoteen), mutta äidin ääni on kuitenkin kiva juttu :)

Mulla on täällä menossa tämmönen ihmiskoe: miten saa aikaiseksi tuntuvampia (=kivuliaita) supistuksia. Ilman mitään masokistitaipumuksia siis, mutta alkaa vaan ihmetyttämään kun toiset ei pysty edes aivastamaan ilman kunnon suppareita ja itellä ei tunnu mitään. Tähän asti kokeiltuja konsteja on ollu pitkä lenkki koiran kanssa (ei toimi), vauvan huoneen maalaus niin huimalla vauhdilla että tuli oikein kunnon hiki (ei toimi), suursiivous (ei toimi), sauna (ei toimi) ja tietenkin se seksi (ei toimi). Jatkamme yritystä...
 
Olipas kiva ko Vau-kirjalta oli tullu 10e lahjakortti vau-kirjakauppaan. :) Laitoin tilaukseen 1+ vuotiaiden unisatukirjan, maksan siitä ite vajaat 9e + pk:t. Ei oo vielä aiemmin tullu vauvelille hommattua sellasta satukirjaa, jossa ois ihan lyhkäsiä satuja, pitkiä satuja kyllä löytyy..=)

On se jännää, ennää 24 päivää LA:an!!!^^,
 
Iiks, taitaa olla ekat lokamammat synnyttämässä!!! emoticon (FB-ryhmä kuhisee.....;DD)
Toivottavasti saahaan pian päivitystä....!!^^,
 
Mitääääh, oikeastiko?! Vitsit, jännää! Pitäisiköhän sinne FB-yhmään liittyä, jotta tietäisi, mitä tapahtuu ;)
 
Juu, no ainaki ensimmäinen on jo kait synnärillä..!!=) Itse asiassa nyt en osaa sanoa nickiä, ja nimeä en tietty viitti tänne laittaa, mutte eiköhän me saaha päivitystä. emoticon

Juu, sinne vaan mukaan. Siellä on kovat keskustelut!!:)) Hansuuh:lle yksäriä, niin pääsee mukaan (täytyy tulla kutsutuksi, notta pääsee).
 
Ohho... Pietäänkö täällä tuommosta tilastoa josaki emoticon Hui... No, kaikesta voi päätellä että mulla on aikaa istuksia konneella eikä oo mittään tekemistä. Ehtii käyä kommailemasa paljon..emoticon
 
Juu, tais olla hällä liki täydet 37 viikkoa. :)) Oi miten ihanaa, että nyt alkaa täälläki mammat jakautua emoticon
 
Huiiiii!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin =)) Haluttas kyllä tietää kuka se siellä jakaantuu!

Hei ai mikä se fb-ryhmä hommeli on! Itekki haluun sinne. Näkyykö se koko muulle kansalle että on siellä?:)
 
Meillä lokakuisilla on siellä oma, salainen ryhmä, eli muut kuin me ei nää mitä me siellä jutellaan.=))
Hansuuh perusti tuon ryhmän, joten kannattaa hänelle laittaa yksärinä nimeä niin kutsuu mukaan. :) Meitä on siellä jo päältä 30, ja vilkkaat on keskustelut, yksityiskohtaisemmat kuin täällä kun siellä voi "privana" puhua aroistakin tai muuten sellaisista aiheista, joita ei tällaisella julkisella palstalla niin viitti ottaa puheeksi..:P
 
En oo tiennykään et siellä sellanen ryhmä onkaan.. :) laitoin hansuuh:lle viestiä, toivottavasti meni perille, kun en oikein tämä tekniikan ihmelapsi ole.. :D kiitos alissa22 vinkistä..
 
Mulle iski tänään sellanen olo, että tää menee yliajalle.. Eihän sitä koskaan tiedä. 
Ei vaan jaksais enää odotella edes siihen laskettuun asti..
 
Jeps, mäki pisti Hansuuh:lle viestiä! Nyt vaa kutsua odotellessa :))

Susan, mulle tuli just eile samanlainen fiilis :D ja siis se fiilis on yhä päällä. Eihän tässä mitenkää kiirrettä oo, mutta oon iha turhautunu ku ei edes supistele tai oo mitää kunnon oireita että tässä joskus jotai tapahtuis ja jotenki.. ei vaa jaksa oottaa !
 
Tulipa saunottua, jotenki hitusen huono olo tuli jopa ja kertaalleen kevyesti huippas. No, kohta nukkumaan ni eiköhän sitä oo aamulla taas ihan virkeä... :)

Toivottavasti Hansuuh hoksaa pian teiän viestit niin pääsette mukaan buukkiin rupattelemaan!!=)
..Mistä tuli mieleeni, että kerrotaan nyt sit, että eka lokavaavi tosiaankin SYNTYI TÄNÄÄN!!emoticon Ja hän on tyttö.:))
Mutta äiti saapi ite laitella tietoja enempi kun ehtii ja jaksaa ja pystyy.
Mutta on itelläki ihan superhyvä fiilis, ihanaa ko saatiin eka lokavaavi onnellisesti maailmaan.<3<3
 
Olipas ihmeellinen yö..
Nukahdin niinku normaalistikki siinä puolen yön aikaan, sen jälkeen alko heräily vajaan tunnin - tunnin välein. Tuntu, ettei aika liiku yhtään mihinkään! Lisäks aina herättyäni sain pyöriä vähintään puolituntia ennen kuin nukahdin uudestaan. emoticon
Hieman ennen kuutta jälleen herättyä jäin vaan pyörimään ja vähän yli seittemään pyörittyäni oli pakko nousta syömään ku iski nii hirveä nälkä.

Ei mulla kuitenkaan mitään supistuksia tai mitään sellasta mikä olis häirinny nukkumista ollu..
Nyt kyllä väsyttäis taas...
 
Myös mulla oli tuossa edellisyönä sangen erikoinen yö. Supisti ihan jatkuvalla syötöllä heti kun kävimme miehen kanssa yöpuulle. En jaksanut kelloa vahdata, mutta kyllä "kouristukset" kesti vaan pitkään ja kun vanha loppui, niin uus alkoi lähes samantien... Olin lievästi sanottuna ihmeissäni, että nytkö tää on sitten menoa, vai mitä ihmettä tämä on....  Vatsakin meni siinä sekaisin, mikä kyllä tosin helpotti vähän oloa... Sain sitten unen päästä kiinni ja heräsin uudestaan, kun vatsaa koski oikein kunnolla. Niin ja vessaan sai mennä ihan puolijuoksua taas... Oli todella huono olo ja oksetti. Takaisin päästyäni sänkyyn tunsin taas jokusia supistuksia. Noh, uni tuli ja aamulla vielä supistus. Ja that's it, sen jälkeen ei ole ollut mitään erikoisia tuntemuksia. Paitsi niitä vihlaisuja tuolla alakerrassa, joita oon tosin tuntenut varmaan jo viimeiset pari viikkoa päivittäin...? En tiedä mistä mahtoi olla kyse - kroppa vain harjoitteli tulevaa varten....?!
 
Onnittelut tuoreelle lokamammalle pikkuisesta!!! :)

Aaargh. Itseäni ottaa päähän tämä jatkuva kylkikipu. Ihme, ettei vauvan jalka tule kylkiluista läpi. Sille tämä meinaan tuntuu.

Olen järjestänyt itselle pientä puuhaa ennen vauvan syntymää. Ilmoittauduin pariin tenttiin yliopistolle. Saa nähdä, miten käy... Syntyykö vauva ensin, vai tuleeko tenttipäivä ennen sitä.
 
Tänään viikkoja 36 täynnä! Kävis mulle, jos pikkunen parin viikon päästä haluais maailmaan tulla jo. :)
Sain vihdoin ja viimein muutettua ja oltua ensimmäistä yötä täällä asunnolla! emoticon
Posti toi uuen telkkarinki justiinsa ja nyt odotellaan, että joku tulee sen mulle paikoilleen laittamaan, kun en enää viiti yksin alkaa nostelemaan.

Mutta nyt valmistautumaan neuvolaan lähtöön. ( Lastenneuvolassa vanhempiin tutustuminen? Joku sellanen vavu käynti.) Meni  vähän ohi mikä se nyt on.  En kotio sitä nyt halunnu, ku justiinsa ite saanu muutettua.

 
Takaisin
Top