Syyskuiset odottajat 2011

Hienoa että LauraElinalla meni kaikki mainiosti ultrassa.

Mä taidan tyytyä oottelee sitä ekaa ultraa ihan rauhassa... Saanpahan pitää ainaki siihen asti nää raskausviikot koska mä oon aika satavarma kans et mulla siirtyy la myöhäsemmäks (oli nimittäin noi viimeset kierrot ihan käsittämättömiä et ei ton viimesimmän perusteella voi oikeesti päätellä mitään) :D
 
Ilmoittaudun minäkin tuolta kuumeilijoiden puolelta mukaan! Varovaisin mielin kylläkin, kun vielä niin alussa ollaan (rv4+1). Testi näytti kyllä positiivista jo rv3+4 ja oireita on jo ihan kiitettävästi: JATKUVA alavatsan nippailu/paine/vihlaisut (ollut oikeastaan oviksesta lähtien), väsymys, nälkä 3-4h:n välein, rinnat arat ja aivan järkyttävä turvotus vatsassa.

Tuntuu kyllä että aika suorastaan matelee nyt kun odottaa vaan että pääsee varhaisultraan ja että viikot etenis sinne "turvallisemmalle"  toiselle kolmannekselle. Takana on km syyskuulta rv10+2 ja kemiallinen raskaus/varhainen km joulukuulta rv5+0, joten pelko, että taas joutuu pettymään on suuri...
 
emoticon Heippa Hemuli81 ja tervetuloa mukaan! Onnea plussasta ja tsemppiä ja liimaa tähän raskauteen!
 
Moikka Hemuli! :) ja onnea. Toivottavasti tämä pikkukaveri pitelis kii loppuun asti <3 voimia kovasti nyt tähän alkuun
 

Täällä myös ihan ihan varovainen ilmoittautuminen raskautuneisiin.
Minulla vuonna 2010 heinäkuussa kemiallinen raskaus ja lokakuussa nt-ultrassa todettu km. Nyt 4+5 ja la 25.9.
 
Käytiin tänään siellä varhaisultrassa ja olipa ihana yllätys, siellä se pieni papunen oli ja sydän sykkiemoticon , voi tätä onnea!!! Koko vastasi jo rv 8+1 eli olisin jo hieman pidemmällä. Eka neuvola olis vasta puolentoista viikon päästä. Etova olo ja turvotus jatkuu, ei oo vielä helpottanu, mutta kyllä tämän kestää kun tietää että siellä masussa on jokuemoticon .

Leppoisaa viikonloppua!
 
tervetuloa smna:llekkin :) ja onnea <3

tyttiksellä onki ihanasti päin että pidemmällä ku yleensähän ne siirtyy taaksepäin :D <3 voi jehna.
 
emoticon Tervetuloa mukaan smna!

Voi ihanaa Tyttis, sulla onki sit jo vähäsen kypsempi papunen!
 
onnee kaikille pöussanneille... minä täällä mietin pääni puhki lähtisinkö tk:hon istuun kun tota vuotoa tulee edelleen jotenkin alkaa itellä oleen niin tuskalliset oltavat nyt etten enään tiedä miten olisin mut kattellaan ilmoittelen huomenna mitä tein
 
Uusi yritys, kun meni hermot luomaani nimimerkkiin ja jostain syystä epäkunnossa olevaan tiliin. Tein siis uuden. Hormonit... ;)

Eli entinen Mimi2011 on nyt mimi11. Istuu silmiini paljon paremmin. Ensimmäinen vauva tulossa, jolla on nyt kekseliäästi puhuttelunimenä "alkio". Laskettu aika omien laskujen mukaan 12.9. ja ensimmäinen neuvola tämän kuun lopussa. Olo oli epätodellinen eiliseen saakka, jolloin tein toisen raskaustestin viikko ensimmäisen testin jälkeen. Nyt tämä tuntuu jo todellisemmalta ja pyörii mielessä 24/7. Mietin tässä, että käyvätkö kaikki varhaisultrassa..? Me emme ajatelleet edes mennä, mutta kun täälläkin lukee niin varmaan 99% menee. Hmm.
 
^^ Täällä ainakin toinen joka ei mene varhaisultraan (vaikka välillä iskee kauhee hinku). Kuitenki aattelin et kyl me kestetään oottaa vielä se muutama viikko :)
 
en minä käyny esikoisesta enkä mee nyttekkään varhaisultraan vaikka tietty se himottais :) äkkiäkkös se eka ultra jo muutenki tulee vaikka tuntuuki että aika matelee :D
 
Joo mä kävin tänään kyssillä ei ultrattu mut muuten tutkittiin otettiin kaiken maailman näytteitä tuolta alakerrasta ai että mä inhoon sellasia toimen piteitä mut joo se on sellasta limasta ihmeellistä vuotoa ja emätion vähän punotti ilman sitä vertakin öö kohdun suu oli kiinni mutta voisi kuulemma olla tiukemminkin :/ sain koko ens viikon sairaslomaa koulussa repii opettajat pelihousut kun kuulee ja ensviikolla verikokeisiin ja neuvolaan soitto että pitää päästä ultraan ensviikolla toivon mukaan sielä olisi sitten kaikki hyvin... ja sinne ultraankin pitää päästä kiirreellisenä et voi olla että minä hippäsen täältä vielä takasin tuonne kuumeilijoihin mut ei vielä luovuteta se selviää vasta ensiviikolla
 
Onko muilla ollut???

tämmöstä että alkuraskaudessa ,seksin JÄLKEEN. tulee vaaleenpunasta vuotoo :(( onko se ihan normaalia vai täytyykö tässä alkaa pelkään... Kummastuttaa ku esikoisen odotusaikana ei tullut ei minkään laista vuotoa edes seksin jälkeen.
Siskoni on kyllä vuotanu puoleen väliin raskautta eikä siellä ollu hätäpäivää.mutt kyll tää silti mieltä kaluaa.Mulla on tänään muutenkin tullu taas paljo enempi valkovuotoo ku mitä hetkeen. Vähän samaantapaan tulee nyt ku ihan alussa raskautta.. Ja ku nyt en sit tiiä sitäkään että onko toi "valkovuoto" ollu jo vaaleenpunertavaa ku on ollu tummat alushousut :/ nyt laitoin rätin jotta voin seurailla.
 
xiina85 kirjoitti:
Onko muilla ollut???

tämmöstä että alkuraskaudessa ,seksin JÄLKEEN. tulee vaaleenpunasta vuotoo :(( onko se ihan normaalia vai täytyykö tässä alkaa pelkään... Kummastuttaa ku esikoisen odotusaikana ei tullut ei minkään laista vuotoa edes seksin jälkeen.
Siskoni on kyllä vuotanu puoleen väliin raskautta eikä siellä ollu hätäpäivää.mutt kyll tää silti mieltä kaluaa.Mulla on tänään muutenkin tullu taas paljo enempi valkovuotoo ku mitä hetkeen. Vähän samaantapaan tulee nyt ku ihan alussa raskautta.. Ja ku nyt en sit tiiä sitäkään että onko toi "valkovuoto" ollu jo vaaleenpunertavaa ku on ollu tummat alushousut :/ nyt laitoin rätin jotta voin seurailla.


Olen jostakin lukenut että yhdynnän jälkeen voi tulla jonkin aikaa vuotoa mut ei pitäisi paljon tulla
 
no tuo ainaki tuntu eniten olevan siinä spreman mukana mikkä valuu ulos.. toivon mukaan. ainaki. pysäyttävää:/ mutta jospa se kuuuluu vaan asiaan. sitä on jotenki paljo tarkkaavaisempi nyt kun se yks raskaus on jo takana ja sit sitä ja tätä vertaa keskenään kokoajan. tää on nyt ollu alusta asti erilainen ku esikoisen odotus :D outoa :D
 
Hyi kauhee oon ollut nyt jo läöhemmäs 2kk putkeen kipeenä :/ eilen alkoi pahentua ja tänänä todella kova flunssa ja verta tulltu sun sylkee :s Pitää hakeutua maanantaian lääkäriin kyllä jos ei vkl aikana ole mennyt ohi. Mut tuskinpa on lähtenyyt. Voiko tää jotenki vaikuttaa tähän raskauteen ? Ja sit onks se ihan normaalia et vihloo välillä alavatsaa?
 
tuleeko se veri nielusta jostain vai ikenistä? raskausaikana ikenet vuotaa tosi herkästi verta eli se ainaki on ihan normaalia :) ja vihlonnat on myös ihan normaaleja.riippuu tietenki et mimmosta se vihlonta on,mutta mulla oli esikoisesta ja nyt tästäki et välillä vihlasee kunnolla nimenomaan kohdunseudulla.yleensä vaan toisella puolella. ja mulla välillä jos liikahdan äkisti niin oikeen "repäisee" kohdusta. se johtuu siitä kun kohdun kiinnikkeet löystyy kasvua varten :)
 
Moi uusi tulokas ilmoittautuu odottajiin. Laskettu aika näilä näkymin 9.9.11.  Nyt olisi viikot 7+1, minkälaisia oireita teilä muilla on, kun itsellä tuntuu että oireet kadonneet. Pelko meinaa kaivaa mieltä, kun keskeytynyt km takana 7/10.  Onnea kaikille plussanneille!
 
Xiina 85:  Itseasias veri tulee nenän ja suun välisestä käytävästä vissiinki, mut se onki tosi kipee :/ Mua pelottaa et joku menee pielee jos oon näi kipee koko ajan. Voisko se tosiaan keskytyy sen takii ku on kipeenä? Mä ono kauhee hermoheikko ton KM:nkaa.
Mulla tulee niitä vihlaisuja usein vasemmalle puolelle, tullut myös muutaman kerran oikealle mutta vihalisut ovat pääsääntöisesti vasemmalla, mutta ei niitä koko ajan ole. Yks ilta mua vaan rupes kauheesti pelottaa ku vihlas aika kovaa. Makasin sängyllä vaa paikoillani liikkumatta. Mut ei mulla ole ainaskaan mitään verenvuotoja tai tämmösiä ollut. Noh torstaina päsen neuvolaan ja siitä saanki sit tietää koska ensimmäinen ultra niin pääsen vihdoin näkee mikä meininki sielä on, onks kaikki hyvin vai mättääkö joku. Mut hyvä tietää et nää vihlasut on ihan normaaleja, oon niin kokematon vielä ;) 

lei: onnea plussasta! Mulla kans kova pelko KM:stä, itse sain 04/08. Mulla on kans tosi leivii oireta. On mull nyt ruvennu esiintyy pahoinvointeja tai kuvotuksia. Rinnat aristaa paljon, vihlaisuja alavatsassa usein vasemmal puolella, nälkä useemmin ja väsyttää enemmän ku ennen. mut silti aika leivää nää kaikki
 
Takaisin
Top