Syyskuiset odottajat 2011

Kiitos eevi.  On mullaki ollut nuita oireita, mutta nytten tuntuu että hävinneet kaikki. Mahassa ei tunnu miltään, onko teilä muila mahassa jotain tuntemuksia? tai onkohan se normaalia et oireiden voimakkuus vaihtelee. Maanantaina olisi varhais ultra, sieltä ainaki hetken rauhan saa, toivotaan et kaikki olisi hyvin..
 
Mustki tuntuu et mun oireet välil katoilee ja siks mä oonki kans tosi hermostunu ja peloissani. Meen ekaan ultraa yksin ihan vaa sen takii et jos on käyny huonosti en haluu kenenkää näkevän mua siin tilassa. mut toivon nyt parasta et kaikki olis kunnossa.

Tsemppii myös muille :)
 
emoticon Heippa lei ja onnea plussasta! Ja toivotaan että tyyppi pysyy kyydissä!
Mä omalta kohalta voin sanoa et oireet on ja tuntuu et pysyy, välillä vois helpottaa...
 
Eevi- jos sulla kovasti on räkää ollu niin nehän on voinu ne käytävät sieltä vaan ärtyä ja siks vuotaa. Vähän sama ku jos oot niistäny jatkuvasti niin voi tulla herkästi sit verta nenästä ku ne ontelot ärtyy. En minä usko ett normaali flunssa mitään pahaa tekee :) ei se sitä kesken laita! eriasia on sit jos olis joku oikee paha infektio mikä olis haitallinen sikiölle mut jos tuo nyt vaan on pitkittynyt vähä pahempi flunssa tai jokin niin ei se sikiöö tapa :) kannattaa sit tietty siellä lääkärissä käydä niin saat itselles mielenrauhan :)

Lei- onnea plussasta ja tervetuloa :)
Mulla oli alkuun tosi voimakkaat oireet, rinnat superkipeet, mahakipuiluja monia erilaisiakin ,turvotus, jatkuva pissahätä + nälkä ja karmee pahoinvointi jne. Jotka on NYT vähä helpottunu :) toistaseks ainaki! nyt menos rv7+6 ja tän viikon tosiaan ollu vähä lievempää vaivaa. Väsymys on ainoo mikä on aika kovana pysyny,mut johtunee seki paljolti siitä että nukun yöt niin huonosti jatkuvan pissalla ravaamisen takia.
Oon lukenu tosta että' oireet voi katoilla ja sit taas palata takasin. Ja myös että joillain kun se keho tottuu siihen hormooniin niin alkaa oireet väheneen :) tietty sit on lukenu myös siitä että kesken on menny.. mutta toivotaan parasta että maanantaina saat nähdä pienen sydämen pompotuksen sisälläs <3
 
kiitos mayday ja xiina85. Mullaki aikasemmin vielä särki mahassa tossa kohdun kohdalla, mut nyt rauhallisempaa. Yöllä kuiteski pitää veskiin herätä useampaan otteeseen pissalle ja semmosta kuvottavaa oloa ollut välillä. Edellinen km todettiin, just eka ultrassa. Tulisipa maanantai äkkiä ja kaikki olisi hyvin :) Tsemppiä kaikille mammoille :)
 
xiina85: Totta mä ajattelinki et varmaa ärtymisestä tullut. Mut lääkäriin meen varmistelee ettei vaa satu olee mikää pahempi tauti jos maanantaina viel jatkuu :)


Nyt tän flunssan kanssa en osaa tuntee juurikaa mu oireita koska keskityn nii paljon tähä kauheesee tautii :/ ainoo vaa et välil nippailee vasemmalt puolelta varsinki ja rinnat aristaa
 
Täällä moni kyselly noista oireista

Mulla esikoista odottaessa ei ollu mitään oireita, jos en olis tehny raskaustestiä, en olis edes tienny olevani raskaana (jos nyt ei lasketa sitä että pitäis tajuata olevansa raskaana kun menkkoja ei näy :D) Vasta rv 12-15 mulla oli hiukan etova olo, mutta se meni ohi.
Nyt ihan sama homma tän kakkosen kanssa. Oireita ei oo mtn, ja toivottavasti ei tuukkaan. :) Mulla yks kaveri makas 6kk vaan ja oksensi, hyi kamala! :)
Eli ei hätää jos ei okseta :D :)
 
nyt on sit eka ultra aika varattu perjantaille vuotoa edelleen mutta on muuttunut tänään valkovuotomaiseksi en tiiä oonko hätiköynyt kaiken kanssa mutta kuitenkin haluaa jonkinlaisen tiedon onko masussa enään asukkia vai ei mut se selviää sit perjantaina toivon mukaan sielä olis vielä asukki ja olis loppuun asti sitä on niin hirmuisesti toivottu ja jos asukkin on paikallaan niin poäästään varaan neuvolaan lääkärillekkin sitten aikaa :) mut palailen asiaan perjantaina miten kävi
 
Heippa hei pitkästä aikaa :)

Tervetuloa kaikille uusille ja voimia paljon kaikille ketkä on menetyksen joutunut kokemaan..

Sassha
n kanssa aivan samanlainen tilanne.. Ei sitten minkäänlaisia oireita täällä ja ei ollut kans tuosta ensimmäisestäkään :D Senpä takia ei oo tullu tänne edes kirjoteltua ku ei o mitään asiaa ;) Elämä jatkuu siis aivan samanlaisena kun ennen plussaamistakin.. Enpä tietäis olevani raskaana muusta kun menkat on ja pysyy poissa ja testi näyttää plussaa :) Mut niinkun jo sanoinkin, ni ykkösen kanssa oli ihan sama homma..

Neuvolan odottelua ja että pääsee sitten varaileen sitä ultra aikaa.. Siihenkin tuntuu olevan vielä ihan ikuisuus  ;)

Mutta hyviä vointeja kaikille ja mukavaa viikon alkua :)
 
Heips kaikki! Turinaa on jatkettu tuolla Tammikuun tarinat-topicin alla! Siirryttäiskös kaikki sinne?! :)
 
Hei! Minulla laskettu aika 2.9. Eli tänään tuli 9 vko, kun neuvola täti laskenut.. Ensimmäinen neuvolla oli 24.1.11. ja sain sieltä paljon vinkiää miten hoita tämä pahoinvointi. Mulla on ollu pahoinvointi ja tosi pahoja, mutta sain aptekkistä ostettu "ranekket", autoivat tosi paljon, ei tarvinut juosta vessassa. On huomannut että en pysty syödä kala, tai kananmuna. Vaikka rakastan kala =)
Kertoka mitä oireita teillä on ollu? tai ovat?
SOrry virheitä tosi paljon =)
 
Saanko udella manja, mistä päin olet? Huomasin tuosta syysmasujen listasta, että synnytyssairaalasi on K-PKS Kokkolassa ja itse olen myös synnyttänyt siellä ja olen nytkin menossa synnyttämään sinne... Uteliaisuus iski... emoticon
 
Täällä kanssa yksi odottava, tällä hetkellä rv 7+5, aika alussa mennään, ensimmäinen neuvola on ensi tiistaina-se jännittää kovin vaikka sitä tässä on odotettu. Kun tuntuu niin uskomattomalta tämä kaikki, "nyytti" sai alkunsa aika nopiaan vuoden yrittämisen jälkeen ja onnellisia ollaan tästä uudesta alusta kaikelle. LA olisi 17.9 :)

Sitä halusinkin kysyä että onko täällä muita joilla ei raskausoireita kovinkaan paljon? Välillä on sellainen "epätoivoinen" olo että onko se siellä ollenkaan? Kun olen voinut tilanteeseen mikä se voisi myös olla niin hyvin. Väsymys on välillä hallitsevaa mutta oikeastaan mitään muita oireita ei ole. Pahoinvointiakin voisi sanoa että ei ollenkaan ole, muutamaan otteeseen olen vessa ankkaa käynyt moikkaamassa.. :) Plussasin 15.1 ja kolmeen kertaan ennen kuin uskoin todeksi..ja silti oli vielä käytävä työpaikan työterveydessä verikokeissa kun oli pakko saada ns. "oikea" varmistus vaikka apteekin testeihin luotankin. Niin se verikoe oli posiitivinen niin kuin uskoinkin. Että kyllä se vaan uskotaan että raskaana ollaan.

Tää on vaan jotain niin uskomatonta ja ihanaa! <3
 
masu87 mullakaan ei ollut ekassa raskaudessa mitään oireita, paitsi väsymys ja lopussa järkyttävät selkäkivut.
Ittelläänkin oli tosi usein sellanen fiilis että onkohan siellä ketään kun ei mitään oireita oo.
Tämä raskaus ainakin alkanu samallalailla, jonkun verran väsyttää mutta ei pahoinvointeja (ellen sitten oo vetäny jotain jättiannosta) Kyllä ne jotkut vauvat on siellä ilman mitään erityisiä oireita :)
 
moikka! oon täällä lueskellu teijän juttuja nytpä ajattelin itsekkin kirjoitella tänne.. eli toista lasta odotellaan derek on nyt 3 päivää vajaa 10kk ja ikää itsellä on 20 vuotta, maaliskuussa 21. lasketusta ajasta ei tietoa, mutta jos  toi ens viikon perjantaina selviäsi, kun silloin on toinen ultra, sydän jo viimeviikon ultrassa sykki ja vauva oli oikeassa paikassa.
Raskaus oireita on ollut, alussa rinnat olivat kipeät ja nyt on alkanut taas kauhea pahoinvointi, kerran jo tiputuksessakin käyty ja liitoskipuja on ollut jonkin verran. onneks vauva saa kaiken ravinnon mitä tarvitsee vaikka ruoka ei välillä meinaakkaan millään pysyä sisällä, niin ei tarvii tressata siitä, että saako ravinnetta.. ensimmäinen neuvola on nyt 17.2 ja np- ultra 2.3.. meillä ite saa soittaa ja varata ajan np ultraan, niin saa heti tietää ajan eikä tarvitse postia odotella ja sairaala johon menossa synnyttämään on hyvinkään sairaala.
oli taas ihana yllätys kun oli raskaana uudestaan, kun oltiin jo varattu aika lapsettomuushoitoihin, eipä tarvinnut mennä sinne onneksi, kun tärppäsi ilman hoitoja :)
iloista odotusta kaikille :)
 
heippa.

olinkin tuolla lokakuisten seurassa hetken aikaa, mutta neuvola käynnillä muuttui la eli vaihdan tänne :)
la siis 26.9.2011

toinen raskaus ja toinen lapsi.

22.päivä on ensimmäinen ultra :)

pahoinvointi on alkanut jo iha "kiitettävästi", koko aika öklöttää tekis mieli vain nukkua mut pakko on esikoisen kans temuta päivät :)
 
emoticon Tervetuloa Hemppa!
Ilmoita ihmeessä tietosi tohon syysmasujen listaan ja tule mukaan keskusteluun, joka nyt pyörii tuolla helmikuun höpötyksissä :)
 
Heippa kaikille :) Täällä äippä 27 vuotta perheenseen kuuluu mies 31 vuotta ja meidän ihana poitsu 3v6kk ♥ Nyt sitten odotellaan uutta tulokasta meidän perheeseen ♥
La 29.9.11 ♥



Varovasti tänne viellä kirjoittelen.. Viime vuosi oli vähän rankka sain 3/10 keskenmenon vko 11+6 ja 8/10 sitten todettiin ultrassa tuulimuna raskaus piti olla viikkoja sillon 12+3 mutta masussa ei ollut ketään..

Nyt toivon kovasti että tämä pikkuinen jaksaa matkassa pysyä loppuunasti ♥

Maanantaina kävin yksityisellä ultrassa ja siellä se meidän pikkuinen oli ja sydän sykki kovaa vauhtia ♥ Helpotti kyllä paljon oloa kun sai nähdä että masussa kaikki hyvin ♥

Ihanaa odotusta kaikille ♥
 
emoticon Heippa Sanna ja onnea!
 
Keskustelu on siirtynyt tonne Helmikuun höpötyksiin joten sinne siis ;)
 
Takaisin
Top