Syyskuiset odottajat 2011

Heippa Nuu_!

Kiva että kiinnostaa uudetkin plussaajat - olitkin tuttu nimimerkki tuolta minulle edellisen plussauksen ajalta kesäkuulta. Onnea sinulle loppuraskauteen - ihan käsittämätöntä että helmikuu on ihan nurkan takana :)

Näyttää siltä että rentouttavat joulunpyhät ovat tehneet tehtävänsä kun näin vilkkaasti plussaillaan :)

Onpa ollu mahtava päivä. Oon pyykänny ja järkkäilly kotia. Kävin uimahallissa ja kaverilla iltapäivän höpöttämässä. Syötiin The makaroonimössöä. Poljin takaisin kotiin kauheassa viimassa. Nyt on terveellinen väsy. Vielä jos vois jotain toivoa niin voisko jotaki pikku kouristuksia tulla tonne alavatsaan niin tietäis että homma etenee.. :)
 
Heips!
Melkeen vuos kerittiin mekin yrittelemään... Ensin ihan tosissaan yritettiin mut monen "varman" olon ja negatiivisen testin jälkeen mulla jo meinas usko loppuu kesken... Sit tuli aikas paljon kaikkia muutoksia elämään ja unohdin koko jutun ja hups plussa tuli! Kieltämättä olo oli ku kapulalla päähän lyöty ku yks kaks sit nappaskin :) mä onnellinen pääsen jo huomenna ultraan kun oli toi masu sen verta kipee et tarkkailevat nyt suhteellisen aktiivisesti sitä ettei mikään ole väärin ja jos onkin ni huomataan ajoissa ettei se aiheuta mitään ongelmia myöhemmin...

Onnea vielä kaikille!
 
Mä oon ajatellut mennä ihan yksin ekaa ultraa jos onki jtn vialla. Just sen takia ettei poikaystävän tai kenenkää munu tarvii olla mua siinä kattomassa. Mä oon vähän miettinyt tota varhaisultraa ku mul on tosi lievät oireet :O siis onhan mul oireita mut nää on tosi lievii, ni siks mä pelkäänki tässä että nyt on joku hullusti. Paljonha se maksais helsingissä? ja mistä mä sen varailen?
 
^^ hesast en tiä mut itse oon suosinu tampereella terveystaloo. varhaisultrasta en tiä mut esikoista oottaessani kävin oma kustanneisessa niskapoimu ultrassa ja makso kelan suorakorvauksen jälkeen kutakuinkin +- 150e


Minä kävin kysyys luontaistuoteliikkeessä inkiväärikapseleista pahoinvointiin ku oon palstoilta lukenu että kuulemma auttaa.Niin sieltä sanottiin että ei saa käyttää raskausaikana.. Ostin kokeiluun jokku ihme sea-bandit :D näis rannekkeissa on jokku napit jokka painaa akupisteitä :D:D:D saas nähä toimiiko.oon vähä ennakkoluulonen näitä kohtaan :D mut jos edes jokin tähän oksetukseen auttaa niin oon aikalailla kaikkee valmis kokeileen xD
 
^^ hesast en tiä mut itse oon suosinu tampereella terveystaloo. varhaisultrasta en tiä mut esikoista oottaessani kävin oma kustanneisessa niskapoimu ultrassa ja makso kelan suorakorvauksen jälkeen kutakuinkin +- 150e


Minä kävin kysyys luontaistuoteliikkeessä inkiväärikapseleista pahoinvointiin ku oon palstoilta lukenu että kuulemma auttaa.Niin sieltä sanottiin että ei saa käyttää raskausaikana.. Ostin kokeiluun jokku ihme sea-bandit :D näis rannekkeissa on jokku napit jokka painaa akupisteitä :D:D:D saas nähä toimiiko.oon vähä ennakkoluulonen näitä kohtaan :D mut jos edes jokin tähän oksetukseen auttaa niin oon aikalailla kaikkee valmis kokeileen xD
 
Moips kaikki Hengessä mukana ollaan edelleen mulla on todellakin sitä pientä ihmeellistä vuotoa ollut mut en ole mennty lääkäriin koska huomenna on jo sit neuvola niin sielä sitten pääsee asioita selvittelemään... mitään muita ihmeelisiä kipuja ei ole ollut oireet ovat lieviä pientä sillon tällön pahoinvointia havaittavissa ollut mut eipä oikeestaan muuta palaillaan taas huomenna asiaan kun neuvolasta pääsen emoticon
 
sanna89

Piän peukkuja et vuoto olis ihan harmitonta ja masukilla kaikki kunnossa :) toivoa ainakin on! Minun siskoni vuosi verta puoleen väliin asti eikä ihan vähääkään! ja kaikki oli kumminki kokoajan kunnossa ja terve typy syntyi :) Lääkärit vaan ei osanneet ikinä sanoa että mistä vuoto johtui. :O Tulet sit kertomaan uutiset huomenna!!!! :)
Mullaki on huomenna eka neukku!!!! :))
 
Kävinkin jo ilmoittautumassa syyskuun listalle, mutta ajattelin täälläkin ilmoittautua emoticon  Pikkukakkosta odotellaan ja lasketusta ajasta ei nyt ole ihan varmuutta suunnilleen 17.9. Raskauduin nimittäin ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen, eikä kierron pituudesta ole hajuakaan.

Esikoinen täytti juuri vuoden ja olttin jo kovasti suunniteltu toisen lapsen saamista, mutta tulihan tämä aika yllättäen kun niin äkkiä sitten tärppäsi emoticon  Innoissaan olemme, mutta toisaalta vähän väliä nousee pelko keskenmenosta. Ennen esikoista sain keskeytyneen keskenmenon, joka selvisi vasta ensimmäisessä ultrassa.. Hirveä kokemus, joka jätti ankeat muistot. Hinku olisi varhaisultraan, mutta toisaalta ei viitsisi hätiköidä..

Vaivoja ei vielä oikeastaan ole ilmestynyt. Hieman väsyneempi olo ja alavatsan jomotus, eipä tosin esikoisenkaan aikana ollut mitään, ja keskenmennneessä raskaudessa oksentelin ja voin todella huonosti.

Nyt pikku herra vaatii äitiä.
 emoticon Onnea kaikille plussanneille ja paljon haleja menetyksen kokeneille <3

 
emoticon Heippa Hopotti ja tervetuloa joukkoon! Ja onnea plussauksesta, teillä onki ripeästi tärpänny :)

Mulla on nyt pari päivää ollu toooosi väsynyt ja ankea olo, mitään ei huvittais tehdä. On tuntunu ettei tää aika liiku mihinkään, neuvola ei lähesty ja keskenmeno-ajatukset valtasi pään. Äsken kaiken lisäks juili inhasti alavatsaa, ihan ku tosi pahat menkkakivut....
Mut sit aattelin et en kyl rupee vaan makoilee, ei se olo siitä kohennu joten päätinpä jumpata ja voi kun teki hyvää emoticon  Mieli piristy kummasti ja sai uutta virtaa. Nyt taas tuntuu et aika on menny nopeesti ja neuvola kurkkii jo nurkan takana (enää pikkasen päälle viikko) :D
Voi tätä ihanaa hormonivuoristorataa emoticon
 
Joo tänään se neuvola olisi sitten tunnin päästä kyllä jänskättää tänään aamulla taas pientä tuhru verta mut jotenkin tuntuu ettei ole vakavaa tai ainakin kun äidin kanssa puhuin niin se niin antoi ymmärtää mut kyllä minä silti yritän saada sen eka ultra ajan sillai mahdollisimman nopeesti että näkis kaiken olevan oikeesti sitten ok... mutta malaan asiaan sitten puoli yhentoista aikaan kun pääsen neuvolasta emoticonemoticon
 
Me täällä Jeminan kanssa pidetään Sanna89- sulle peukut pystyssä!! emoticon


Tervetuloa mukaan Hopotti ja onnea plussasta!

Mä en kans tiedä muiden paikkakuntien hintoja tosta alkuraskauden ultrasta. Lahdessa Terveystalossa maksaa 50-100€. Joka lääkärillä on oma hintansa. 4D ultra maksokin sitten melkein 200€ tais olla himpun alle, mutta tosi tyyrishän se oli.

Viikot senkus paukkuu! rv 7+0! emoticon Ja väsymys on ihan kamalaa. Pikkulikka herätti tänäänkin vasta kympiltä, mutta olin silti ihan kuollu ja oli pakko nostaa tyttö viereen äheltää kun en ite jaksanu nousta..
Täytyis kai ruveta syömäänkin useammin, mutta pieniä annoksia niin ei pääsis paha olo yllättää. Kerralla jos syö paljon niin tulee niin ällö olo ettei tosikaan emoticon

Huomenna olis meilläkin eka neuvola!
 
No moi jälleen eipä ollut meillä neuvolaa aamulla kun hoitaja oli kipeenä ja niillä ei ollut oikeita puhelin numeroo että oisivat saanneet minut kiinni no tänään on nyt yhdeltä uus aika niin sinne kohta lähden hipsiin niin pääsen sitten kertomaan oikeet kuulumiset emoticon
 
Tsemppiä neuvolaan!

Mä nyt päätin etten mä mene sinne varhaisultraa. Nyt mä lopetan tän hullun hermoilun ja keskityn vaa olennaisee. Hermostuttaa vaan etukäteen se, mut tänään aamulla mulla oli kovaa pahoinvointia. Nyt meni jo onneks ohi tai suurimmaks osaks, kyl näit ällötyskohtauksia tulee :) Nyt vaan pitäs ootella reilu viikko et päästään edes neuvolaan, sillon pitäis olla jo öööm vk 8+3
 
joo neuvolassa käyty aika hyvin oli kaikki painoa mulla nyt ennenstään jo on vähän liikaa mutta kyllä kai siitäkin selviää ultra olis sit 23.2 huiii jänskättää neuvoilan tädille kerroin pienestä vuodosta ja sano että pitää tarkkailla mutta ei usko että olisi keskenmeno tulossa mut ei tietenkään varmaksi voi sanoa.. mutta joo näillä mennään emoticon
 
^^Oi ihanaa, eka neuvolakäynti, hienoa että kaikki on hyvin.

Ite joudun vielä ens tiistaihin odottelee ekaa käyntiä...
 
Täälläki eka neuvola takana :) ei mitään kummempia,pisu ja hemppa hyvät :D 10+2 viikolle sain ekan lääkäriajan jolla sit kuunnellaan sydänääniä emoticon sitä ootellessa ja pahoinvoinnin kanssa kestämistä emoticon  nyt alkanu näiden pahoinvointi "kohtausten" yhteydessä esiintyyn voimakasta väsymystä. Muuten oon aikas pirtsakka mut sillon ku eniten oksettaa niin mulle iskee ihan järkky väsy emoticon kunmallista.
Jospas joku päivä varailis tulevaa ultraaki :)))))
 
Täällä käytiin tänään ULTRASSA emoticon ja äiskä ja iskä tuli oikein iloisiksi ja onnellisiksi nähdessään pikkuriikkisen Teppanan joka siellä oli ihan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja sydänkin tikutti niin kovasti ETTÄ! Ei ollut kaksosia, ei ainakaan tällä skriinauksella. Vähän oli pienempi kuin viikot olis, mutta ei tuosta herneestä helppo ollut ottaa noita mittoja, joten LA tarkentuu vasta np-ultrassa.

Pääasia oli kuitenkin että kaikki oli hyvin emoticon

Muuten ei sitten olekkaan. Kärsin niin kamalasta pahoinvoinnista, että meinasin tänään oksentaa keskelle katua kun yökkäsin niin rajusti. Tätä tapahtuu joka paikassa koko ajan ja olen se takia tosi väsynyt ja tahtoisin vain nukkua, koska sillon pahoinvointi ei vaivaa. No nukuinpa sitten taas tänään pikkupäikkärit ja heräsin vasta puol kuudelta...Jäi joogat välistä, vaikka tiedän, että se varmasti tekis hyvää, muttei kertakaikkiaan jaksanut eikä olisi ehtinytkään koska heti ekaks oli pakko keksiä syötävää mikä menee alas...tulematta ylös...

Voi kun tää loppuis edes siihen kymppi viikkoon...Kolmosesta kun voin pahoin aina 16viikolle asti emoticon 
En jaksais kyllä millään!

Tsemppiä kaikille tuhruttelijoille! Tiedän tuonkin tunteen. Pelästyttää kyllä niin että yöunet menee. Koittakaa kestää ja enkeleitä pikkuisten turvaksi!

Rainbow ja Teppana 6+5
 
Jei onnee hyvin menneestö ultrasta :)emoticon


Mulla on kyl nyt ruvennu tulee näitä pahoja oloja, nää on sellasii hetkellisii, tai siis oikeestaa ne saattaa kestääa iak akuan ja sit vähä aikaa apussi ja taas jatkuu. Ehkä mun ei oo nii syytä epäillä tätä raskautta. Noh katotaa nyt ja varoen edetää ettei sit petytä :)

Tsemppii kauheesti kaikille!
 
Lasten suusta:
2 vuotias poikani osoitti äiteen mahaa ja totesi "pallo!" emoticon
ai miten niin äite on turvoksissa?!? emoticon
 
Takaisin
Top