Synnytysoireita

Voi vitsit että miä toivon, että saatte nyytit mahdollisimman pian sylkkyyn. Kyllä olette hienosti kärvistellyt ja kohtuu iisistikin. Hymykupalle erityisesti Nyt äkkiä jotain säpinää!!!
 
Nyt lähti limatulppa. Eilen illalla ei oikein ollut vappufiilistä kun supistukset olivat tosi kipeitä ja piti suihkussa istua, jotta helpottaa selässä kipu. Nyt aamusta taas supistukset vähäisempiä ja harvempia, mutta eiköhän tässä jotakin tapahdu koko ajan. Varmaan illalla taas tuskaisempaa...Huomenna aamusta olisi kontrolliaika äitipolille, joten katsotaan pitääkö lähteä jo aikaisemmin vai vasta varatulle lääkäriajalle. Osaako joku sanoa kauan on muilla kestänyt synnytyksen alkuun limatulpan irtoamisesta?
 
^ Mulla lähti limatulppa vasta sairaalassa, ja noin 14h siitä niin tyttö syntyi :)
 
Voi kun olisinkin, mutta ei! Täällä mä oon yhdessä osassa ja hyvissä voimissa. Koko päivän on supistellu mutta ei mitään kunnollista. Mun vanhemmat ja siskot tuli käymään niin en oo vaan ehtiny foorumille kirjotella...
 
Joudunpa nyt kuitenkin iltani iloks lähtemään taysiin näytille. Vauva ei liiku. 2 tunnin liikelaskennassa ensin 2 liikettä ja sit sokeritankkauksen jälkeen 6 liikettä. Toivon vaan että vauva olis kunnossa.
 
Toivotaan että hymykuopalla kaikki kunnossa. Itsekin tänään laskeskellut liikkeitä, mutta kyllä aina yli kymmeneen menty. Supistukset taas kovenee iltaa kohti ja pakko ottaa särkylääkettä. Huomen aamulla polilla lääkäri seuranta raskausdiabeteksen vuoksi, josko sitten osaisi sanoa jotakin....
 
Eiköhän kaikki kunnossa! Voi olla että se pikkunen siellä vaan imee peukkua tyytyväisenä eikä häiritse äitiä potkuilla :)
 
toivottavasti hymykuopalla kaikki hyvin! Ehkä vauva on vaan valmistautumassa syntymään,eikö Se monesti mee niin että vauvat rauhottuu ennen synnytystä!
 
oonkohan minä ainoa jolla ei oo tullu MITÄÄN synnytyksen lähemiseen viittaavaa..? Ei siis ees vauva laskeutunut, supistuksisra nyt puhumattakaan.
 
Yö osastolla. Vähän jotain muuta kun suunnittelin, mutta ei voi mitään. Pääasia että vauvan vointia seurataan kun liikkeitä ei tuu... Kotona olisin jo kuollu huoliini!
 
Toi kuulostaa oikein järkevältä! Koitahan huilata hymykuoppa ja toi on niin totta, kotona oisit ollut huolesta soikeena. Oikein paljon tsemppiä!!!!
 
tsemppiä hymykuoppa! Minä uskon että pikkuinen vaan säästelee voimiaan loppurutistusta varten,sano minun sanoneen :).mutta hyvä että oot siellä seurannassa!
 
Särkylääkkeen ja unilääkkeen avulla huonosti nukuttu yö takana ja ne supistukset on kadonnu. Vielä pari tuntia sit heräsin niihin, mutta enää ei satu yhtään vaikka supistaa. Enpä toivo siis liikoja tältäkään päivältä :/
 
Takaisin
Top