Synnytysoireita

Niin no sitä mäkin vaan toivoisin! Mua vähän masensi eilen kun lääkäri tutki kohdunsuun tilanteen ja 2 viikon ajan joka yö valvottaneet supistukset ei ollu saanu yhtään mitään muutosta aikaseks kohdunsuulla. Oli siis täsmälleen sama tilanne kun 38+0 äitipolikäynnillä. Tuli siitäkin taas ihan toivoton olo. Ja nyt ei enää supista sitäkään vähää mitä äsken herätessä.
 
Äsken otettu käyrä oli hyvää ja kun monta kertaa käänneltiin ja heräteltiin niin ne eilen kadonneet liikkeet löyty vihdoinkin! Supistuksetkin teki paluun, tosin ei yhtä isolla voimalla kun yöllä. Selkä on kuitenkin ihan paskana eilisten supistusten jäljiltä joten saan kohta tens-laitteesta apua särkyyn. Tänään vielä katellaan se kohdunsuun tilanne uudestaan ja toivotaan että jotain joskus tapahtuis!
 
Toivottavasti kaikki menee hyvin! En maalaile mitään, mutta itellä oli toi samantyyppinen tilanne, ettei mitään tapahtunut HYVIN kipeistä supistuksista huolimatta.

Kerrohan sitten mitä tykkäsit tosta tenssistä. Ite meinasin (tollakin) heittää jotain, koska selästä se vei kivun, mut sit ne supistukset tuntu kahta kauheemmin eessä vatsalla.

Kotiin ei kannata lähteä, jos yhtään tuntuu siltä, että kaipaa muutakin kivunlievitystä kuin sitä kuumaa kaurapussia tai suihkua...

TSEMPPIÄ!!!!!! Kohta se vauva tulee!! Täällä moni muukin odottaa! :)
 
munki pittää tänään soittaa äippäpolille. Oon saanu neuvolasta jo kaks lähetettå sinne ja aina ku oon ilmaantunu neuvolaa niin ovat ihmetelleet ku äpolilta ei oo soitettu aikaa mulle. Viime viikon ke th teki lähetteen ja nyt toissapäivänä tk-lääkäri soitti äpolille mun tilanteesta ja lupasivat äpolilta että soittaa mulle perjantaina. Th sano sitten että ei kannata enää luottaa että soittavat,että soita ite jos eivät oo pe puoleen päivään mennessä soittaneet. Alunperinhä sain lähetettä raskausmyrkytysepäilyn takia mutta eivät siis antaneet aikaa. Sir viime viikolla th halus mun käyvän äpolilla näitten näköhäiriöiden ja pääkivun takia vaikka verenpaineet ja pissa oliki ok. Ja nyt haluavat tk:sta edelleen noiden juttujen takia ja sen takia ku vauva ei oo laskeutunut että pitääkö paikkaansa Se että mulla on liian ahas lantio tai onko napanuora mahd vauvan kaulan ympäri jonka vuoksi ei pääse laskeutuun.

tulipa sekava teksti mutta niin on tää tilannekki! En oikeesti Ees tiiä mitä sanon sinne äpolille ku soitan :D. Varmaan sanon että kattokaa koneelta mitä ne tksta on sinne kirjoittanut.
 
^Sanot noi kaikki syyt ja sen, että katsokaa koneelta :). Terveydenhoitobyrokratiat on joskus inhottavia! Mä saan soittaa yliaikaiskontrolliaikaa vasta ensi viikolla. Tälle viikolle en huolinut neuvola-aikaa. Tulispas lähtö ennen sitä ensi viikkoa.
 
Eieieiei mun supistukset hiipuu pois!!! 5 tunnin kärsimisen jälkeen en hyväksy tätä! Mä haluun synnyttää!
 
Älä vielä luovuta Hymykuoppa! Kuulostaa tosi samalta mitä mulla oli ennen synnytystä :) Sitten, kun se tosissaan alkaa niin sitten jo alkaa kaduttamaan, että toivoit koko synnytystä :grin
 
Joo siis edelleen supistaa kovaa ja kipeesti mutta kun 5h tuli oikeesti kipeitä supistuksia 3-4 min välein niin en ymmärrä miks näitä tulee enää 6-7 min välein!?
 
Mulla vaihteli noi 3-4 min välit ja 7-8 min välit ihan koko synnytyksen ajan. :) Ei menny siis niin et koveni vaan vaan se intensiteetti aaltoili. Kyllä niillä synnytettiin silti.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Nyt on synnytys jo takana. Mies patisti yöllä lähtemään näytille sairaalaan ja vaikka olin varma et vielä kotiin palataan, niin ei muuta kuin jäämään ammeeseen lillumaan ja siitä sitten jo kovaa vauhtia synnytyshuoneeseen. Nyt on pieni prinsessa nukkumassa vieressä. Eli vaikka ne merkit tuntuu vielä pieniltä, niin kannatti lähteä
 
Nyt näitä supistuksia tulee taas toista tuntia 2-4 min välein mutta supistusten kesto ei oo kun n. 45 sekuntia. En oikeen tiiä mitä näistä pitäis ajatella. Kipeitä kyllä mutta pärjään kuitenkin ihan hyvin kotona suihkun, jumppapallon ja lämpöpussin kanssa...
 
Mä tässä just puntaroin että koska kehtaan soittaa synnärille. Kotiuduin sieltä kuitenkin vasta alle 12h sit...
 
Heti, kun tuntuu siltä ettet enää jaksa kotona. Ite olin ottanut 2 g paratabsia ja ei auttanut enää yhtään kipuun. On tää niin jännittävää! :)
 
Näitä sukkapuikkotuntemuksia ei varmaan voi laskea supistuksiksi? Vaikka nyt naama punoittaa jo näistäkin ja jalkapohjat hikoo kun sattuu nii vietävästi. Limatulppaa irtoillut parin päivän ajan. Ja aamulla oli tullu maitoa toisesta rinnasta.

Jospa täälläkin viikonloppuun mennessä?
 
Minuu ei enää edes jännitä - vituttaa vaan :D Aionkin palkita itseni ja mennä huomenna shoppailemaan sekä käymään kirpparilla!
Ajatuksia muualle kuin olis jo!
Sit vielä vois värjätä hiuksiin lisää raitoja, laitanpa muikkarin!
Suosittelen samantapaisia toimintoja muille oireiden tarkkailijoille, kyllä se synnytys tulee kun tulee, rytinällä tai kiusallisen hitaasti :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top