Synnytysoireita

Näinhän se on joo, viimiset kolme päivääkin on jo tuntunut enemmänkin
kolmelta viikolta :grin noh, kohta tää koko odotus on takana :Heartred
 
Kyllä alkaa olla jotenkin hermotkin kireellä ja miehelle äsken sanoinkin, että aivan sama mitä mulle sanoo, niin kiukuttelua ja äksyilyä tulee takaisin. Ei vaan osaa jotenkin rentoutua, kun vaan odottaa ....
 
Mä taas odotan, ettei tänään ainakaa tulisi oireita kun pitää siivota räjähänyt asunto näyttöä varten ja sen jälkeen ystävät on tulossa juustokakulle. Illalla vasta sitten :D

Nyt on sitten jonkinmoisia oireita. Sukkapuikkoiskuja alakertaan ja onko nää sitten supistuksia kun henkeä ahdistaa ja vatsa on pinkeä (vaikea erottaa, kun on jatkuvasti tosi kireä ja sellainen ollut koko raskauden ajan). Kasvot menee aika ajoin punaiseksi ja vaikea olla. Mä ryhdyn tarkkailemaan näitä supistuksina :rolleyes:
 
:eek:siis ameeba mullaki on kovetteluiden yhteydessä ollu että naama menee punaiseksi ja muutenki naamaa ja korvia kuumottaa tosi paljon ! Ja tosiaan kans hengitys aina "salpautuu". Mutta en oo pitänyt näitäkään merkittävinä suppareina kuitenkaan
 
Niin, ei nää varmaan oo sellaisia kunnon supistuksia. Kunpa tietäis mitä nää on... Mutta jonkinlaisia varmaankin, kun koko kroppa muuttaa muotoaan ja tosiaan korvatkin punoittaa...
 
Kyllä ne ihan supistuksilta kuullostaa! Mulla kans monesti tuntuu et hengitys salpautuu kun supistaa. Tänään on supistellu ihan koko päivän mutta supistukset on ollu niin epäsäännöllisiä ja tuntunu millon missäkin etten oo jaksanu enää ees kauheesti ajatella asiaa...
 
Ei nää supistukset taas johda yhtään mihinkään. Väli on sen 8min ja kesto noin 1min mutta ei nää muutu tästä tän kummemmiks... :sad001
 
Ensimmäisen kerran viime yönä heräsin supistiksiin ja valvoin klo 4 - 6 niiden takia kun alkoivat tuntua kivuliaammilta. Sitten tunnin torkut ja uudelleen tunnin verran suppareita. Nyt alkaa hieman usko herätä, että kohta sieltä ulos tullaan. Nyt supistukset vähenneet, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.
 
Nyt iltapäivästä taas supistukset palanneet ja väli heittelehtii 7 - 20 minuuttia. Pitäisiköhän soitella polille kohta, jos tästä tihenevät.... ainakin ovat jo koventuneet.
 
^ No tapahtuiko mitään TaiTei?

Täällä viikkoja pyöreät 40+0 :happy090 . Taisin luvata mahakuvankin, jossei ole mitään tapahtunut joko tänne tai toukokuisten puolelle ja nyt se on sitten laitettava. No, onneksi on päivää vielä mukavasti jäljellä.. Mä niin halusin vappuvauvan :)

Oireina vaan pieni kiristely alavatsalla ja selässä. Ei muuta.
 
täälläki viikot poksuu, 40+0. Vauva vaan oikoo jalkojaan ja naureskelee äipän kuvitelmille että hän ois muka lähiaikoina tulossa ulos.

eilen oli alaselkä kippeenä mutta uskon sen johtuvan siitä ku suursiivosin huushollin eilen.
 
Viimeinen neuvolakäynti takana ja kaikki normaalisti. Supistusten väli piteni yöllä ja nyt päivällä taas tuntuu vain pientä jomotusta selässä. Äitipolille soittelin eilen illalla, kun alko olla supistusten väli alle 5 min., mutta käskivät odotella kun ei vielä mitään vuotoja. Nyt tänään ilmennyt vähän rusehtavaa vuotoa, mut supparit vähentyneet.... mutta pian pitää varata aika äitipolille yliaikakontrolliin, niin voi samalla taas kysellä lisäneuvoja. Ja tänään siis 40 + 5
 
Ihanaa Suitsa! Nyt se pitkä odotus sitten palkitaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
Täällä ois hiukan rusehtavampaa vuotoa ja kremmaleita pissassa, joka on varmaankin limatulppaa. Ällövaroitus oireista :) Mä veikkaan, että tän viikon puolella synnytetään. 7.5 rajaksi kuitenkin :wink
 
Takaisin
Top