Synnytyksestä palautuminen

No kun nyt aloitettiin too much information -osasto, niin... Mulla kertyy jostain syystä nykyisin ilmaa emättimeen. Ja näin ollen tulee sitten "pieruja" sieltäkin... En edes tiennyt että sellainen on mahdollista. :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
^^Olin juuri eilen aloittamassa tästä aiheesta, mutta meni itselläni siihen "Joku raja"-osastoon.. Ihan hirmu kiva, kun kesken sänkypuuhien kuuluu jos millaista törinää -_-
 
...Tiedän tuonkin tunteen.. :D Tosin, arvuuttelisin että vaiva ei ehkä olisi samanlainen kuin alakautta synnyttäneillä? (TAAS mennään tähän utelen-liikaa-osioon :angry1") Jotenkin voisin kuvitella että lapsi olis kuitenki venytelly sen verran paikkoja, etteivät ihan samanlaiset olisi?
 
Mä näen jo sen iltalehden otsikon "synnyttäneillä naisilla yllättäviä vaivoja"

Vau.fi-foorumilla äidit keskustelevat kuinka synnyttäminen on aiheuttanut yllättäviä muutoksia alapäässä, jotka ovat erityisen kiusallisia seksin yhteydessä. Naiset kuvailevat.... "

:laughing021

Noh, kyllä meilläkin peiton alla touhutessa, riippuen asennosta ja miehen tekniikasta, saattaa tulla ilmaa kiusallisesti myös sinne. Ja se vasta on tunnelman tappaja kun nousee ylös ja se ilma pääsee sieltä ulos... Voi luoja, mä en tuu koskaan enää suomeen jos joku tuttu lukee näitä juttuja tai jos joku lehti oikeasti kirjoittaa tästä ja siteeraa meitä :laughing021
 
Oi luoja.. :D Katoaisin varmaan maan alle :D Edelleen tiedän että täällä pyörii ainakin yks mun kaveri joka on mut tunnistanut, en oo jaksanu yrittää ettiä kuka teistä kys. hlö on :D Ehkä hää ossaa rullata too much information-kohtien ohi ;D
 
Jos alkais systemaattisesti lukeen ketjuja läpi, niin suurinpiirtein jokaisesta sais kyä ihan kattavan infopaketin. Mut mä toivon ja luotan, ettei kukaan näkis niin suurta vaivaa. :)
 
Menisi kyllä aika lailla stalkkaamisen puolelle, jos joku haluaisi täällä käydä kyyläämässä :eek::eek: En tiedä, olisiko tuttu vai vieras kyylä pahempi!
 
Joo, aika ikävä vaiva..tosin meillä molemmat oppi sillo nauramaan jo esikoisen jälkeen eikä se nyt niinkään vaivaa seksin aikana. Mutta mutta...niin en pysty sanomaan urheilun kannalta :wink muistan esikoisen ajoilta kuinka kiusallista oli aloittaa kuntosaliharjoittelu..erityisesti nuo reisien loitontajat jne (cai mitä nyt ovatkin jossa istutaan ja laitteessa auotaan reisiä ja laitetaan kiinni), kyllä muistan kun pelkäsin että joku tulee viereen kun joka aukasulla kuului luprs :D :D nyt en halua edes vielä mennä kokeilemaankaan :wink no onneks nää on ohimeneviä vaivoja!! :) pitää vaan jaksaa treenata alapään lihaksia. :)
 
Niin ja tuosta suoliston muljahtelusta... siinähän menee jonkin aikaa vissiin että kaikki sisäelimet "vetäytyy" taas omille paikoilleen ton masuasukin jäljiltä, voisko se olla että sen aikaa kaikki kuplinnat suolistossa tuntuis herkemmin koska sekin tunne hävisi esikoisen jälkeen jonkun ajan päästä.

Asiasta kukkaruukkuun.. kun kaikki muut tuntuivat tässä talven aikana saaneen painoa alas niin minulla se kovan herkuttelun johdosta nousi takaisin aina kuuteen ylikiloon lähtöpainoon verrattuna :/ nyt minulla on kolmessa kuukaudessa pudonnut 6,5kg! Eli olen vihdoin alle lähtöpainon. :) tämä tosin johtuu "raskauden" aiheuttaneista ongelmista...
Toisin sanoen, en kestä enää isoa osaa viljoista (syön nyt gluteenitonta), laktoosi-intoleranssi oireilee on herkemmin, karkeissa joku aiheuttaa minulle ripulin, olen tullut allergiseksi/yliherkäksi teipin ja laastarin liimalle, myös jostain saan taiveihottumaa..kaikki tämä tuli kuin puskista enkä ollut moisesta ennen tätä kuullutkaan.
Tosin kokonaisvaltaisesti voin paremmin kun vain muistan olla syömisteni kanssa tarkka. :)
 
Mä tykkään myös painonpudotuksesta, mutta en niistä uusista yliherkkyyksistä!

Täällä alkoi menkat vol 2, kierron pituudeksi tuli nyt 35 päivää. Viimeksi en huomannut mitään oireita muuten, kuin nipistelyä oletetun oviksen tienoilla, nyt olin äkäinen kuin mikä päivän ennen menkkojen alkua. Tänään juili vähän vatsaakin, mutta taisi olla ihan vaan vatsan normaalia toimintaa (anteeks taas infon määrästä :grin )
 
Tän päivän positiivis-negatiiviset. Kierukka läks veks. Aiheutti niin jumalattomat kivut että aamupalaksi oon vetäny kahvi-panacod-buranamiksiä viime ajat. Tosin nyt mulla ei oo ehkäsyä. Mutta ne kivut (ainaki näillä näkymin) on huomattavasti vähentyny, ellei jopa loppunu! Seuraava operaatio on selvittää, saanko ilmaiseksi pari liuskaa jotain uusia pillereitä, jotka pitäis sopia myös sellasille, joille ei muut hormonaaliset sovi. Jos sekään ei käy, on vuorossa lääkäreiden käännytys ja steri. Ärsyttää ku nuo lakipykälät tekee asiat niin pirun vaikeaksi, varmaanhan ne takertuu siihen, että oon nuori ja mulla ei oo ku yks lapsi. Kolmeko mun väkisellä pitää tehdä että saan sen?! Prkl. No, huomenna todennäköisesti saan uuden tukan päähän, se piristää! :wink

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Sulla voi olla kokemusta jo mineistä, mutta näin normipilleri/hormoonisille pillereille epäpätevä äitikolleega ei voi kuin suositella! :)
 
Noo-ooo-oouuu!! Voiko käydä niin, ettei voi käyttää hormonikierukkaa?! :eek::eek: Ja minä kun olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.
 
Mää luulen että mulla on vaan harvinaisen ranttu roppa nuille hormooneille ja se vissiin paino johonki hermoon tuolla lantiossa (tai siihen rautaan millä se korjattiin). Tosin, vuosin sen 2kk mitä oli niin lähestulkoon kokonaan ja alko nousta näppyjä+kilahtelin :P
 
Mä olen just odottanut sitä siksi, että vaikutus pitäisi olla aika paikallinen verrattuna pillereihin. Olen jälkeenpäin ollut melkein vihainen siitä, että mulle aikoinaan määrättiin pillerit, syynä oli siis runsaat menkat. Ongelma pillereissä oli se, että mulle yksi neurologi sanoi sitten kun olin ne jo lopettanut, ettei hän määräisi pillereitä kenellekään, jolla on joskus ollut aurallinen migreeni. Ja mulla on ollut krooninen aurallinen migreeni nuorempana. Hormonikierukkahan olisi auttanut niihin runsaisiin menkkoihin paremmin, ja tullut opiskelijalle huomattavasti halvemmaksi kuin pillerit seitsemän vuoden ajan. Ja niin, syyhän oli se, että se on liian pitkäkestoinen, mutta mähän olisin joutunut jo uusimmankin sen. Jospa pääsis takaisin sanomaan pari sanaa sille YTHS:n lekurille, joka sanoi, että varmasti haluat vauvan viiden vuoden sisällä. :mad:
 
ÖÖÖ, kertokaa mulle, että mitkä nää rintakehässä riippuvat (tyhjät) hernepussit on ja millon ne taas palaa jotenkin nuoren naisen rintavarustuksen mukaiseksi?! :eek:
 
Takaisin
Top