Synnytykseen viittaavat oireet

Viime yönä supisteli säännölisesti noin tunnin ajan ja lopussa olivat ihan napakan tuntusia, mutta sitten loppuvat ku seinään. Nyt koko päivän oon ollu niin kipeä alakerrasta, kun lähtee käveleen niin tuntuu kuin haaroväli ois murskana.. Alaselkää jomottaa. Nyt tässä pötkötellessä tuntuu että taas alkaa tuleen lempeitä supistuksia.
Verenpaine oli aavistuksen koholla aamulla.
Ja joo, nälkä on tullu tännekkin! Tai sanotaanko että annoskoot on suurempia ku pari viikkoa sitten, ilman kauhiaa ähkyä. Muksu nyt alempana niin mahtuu vatsalaukkuunki enempi :P
Supistusten alkaessa tulee melkonen paineentunne ja tuntuu että pitää levittää jalat haralleen.
Jos tämä ei nyt itsestään käynnisty, niin näillä näkymin ens viikolla käynnistetään :)
Yläkäyrän yläpuolella/radi/nyt rv 38+2
 
täällä olen huomannut tuota alaselän polttelua ja ehkä jonkinlaisia harkkasupistuksia välillä, ei kuitenkaan mitenkään hirveän kipeitä, sen verran tuntuu että olen kuitenkin rekisteröinyt nuo tuntemukset :) niin ja eilen tuntu niinkuin olis holahtanut jotain housuihin mutta liekö taas vaan astetta vetisempää valkovuotoa kun ei sen kummempia "löydöksiä" ollut :confused013:grin
 
Sairaalaan jäätiin. Mun olemattomat supparit oli kuitenkin avanneet kohdunsuun lähes 3cm. Päästiin välillä käymään kylillä ja syömässä ja nyt ollaan oltu ~1,5h takas sairaalassa. Supistukset on napakoituneet selvästi, mutta säännöllisyys on hiipunut... Jatkamme harjoituksia :smug:.
 
Pöyh.. mun oireihin kuuluu se ettei ole nälkä. Taas se vaihe raskaudesta kun väkisin vääntää ruokaa naamaansa vaikei mitään tee mieli. Ja ne joita tekee mieli on ihan outoja. Viimeisin kokailuni; muusi, currikastike ja kanapihvit :D
Mieskin totes et on mulla outo raskausmaku.

Itsellä oli myös illalla kovia supistukaia, ihan kunnollisia. Kelloa en kaivellut esille, liki oli mut loppuivat niin jäi.
Toki varmaan johtui siitä että siivosin eilen aika rankasti flunsastakin huolimatta. Imuroittin ja luuttusin kunnolla koko kämpän...
Synnytyksen käynistäjät: seksi, sauna ja siivous, kolmen S:n vääntöä siis :D
 
Kuvailkaa mulle supistuksia! :D mulla on kaikenmaailman kipuja, mutta en oo vielä päässyt kärryille miltä supistukset tuntuu :D
Ne on varmasti jokaisella omanlaisiaan. Itse muistan esikoisesta alaselän ja mahakivun. Olivat niin kovia, ettei 2mg panadoliakaan auttaneet jotta olisi saanut nukkua.
Mut maha kova, tuntui kuin pallo alapäässä painaisi itseään ulospäin ja se teki kipeää. Menkamainen olo mahassa. Vähönkuin kokoajan paskataisi ja tekisi mieli ponnistaa sitä tavaraa ulos (sori, en keksinyt muuta ilmaisua).
Ja näitä sit pitäisi tulla säännöllisesti ja kokoajan suhteelisen kipeää tekee :D
 
Hahah :-D mulla tuntuu vaan järkyttävä paine alhaalla kokoajan ja sattuu, mut tätä on kyllä ollu aikasemminki :eek:
 
Mää kans odotan "innolla" niitä oikeita supistuksia. :D ollu kans vaikka mitä paineen tunnetta, kipuja ja vihlontaa mahassa ja alapäässä, mut eipä ne taida sen kummempia olla. Liekköhän niitä oikeita oireita sit millon tulee, tiistaina oli paikat tiukasti vielä kiinni, vauvan päätä ei edes tuntunu ja kohdunkaulaa vieläkin 3cm. Huuuuoooh. No, kunhan sen avioitumisen saa "pois alta" ni pitää varmaan alkaa ihan urakalla tekee kaikkee rasittavaa. :D eli reilu viikko vielä. :wink
 
Ei nyt mitään kovin suurta vielä, mutta oiskohan jotain lähestyvään synnytykseen viittaavaa, kun tänään harkkasuppareita tullut ihan toooosi paljon. Enemmän ku normaalisti viikonkaan aikana. :D täysin kivuttomia kyllä ovat, joskin inhottavan tuntuisia ja tekevät hengittämisestä vähän haastavaa.

Niin ja jotain ihme kipuilua ja pistelyä tosi paljon alavatsalla. Tätäkään ei oo aiemmin ollut näin paljon.
 
Sori ku pidin teitä turhaan jännässä! en oo jaksanu oikeen puhelimella tätä foorumia selailla. Ke syntyi siis 16:44 niin kaunis poika meille! 48cm 3240g. Pään ympärys 37,5cm. Lyhytkasvuisuudesta ei merkkejä vauvassa. tosin edelleen ollaan sairaalassa keltaisuuden vuoksi, nyt illalla laitettiin sinivaloon pieni. Itellä sattu se kuuluisa itkupäivä niin olihan se kova paikka. Nyt kun vauvan sain syöttää niin helpotti. Täällä siis kokeilussa tuollanen vauvaan "sidottava" sinivalolaite niin voi imettää samalla tai vaikka ottaa vauvan viereen nukkumaan. Tosin pidän tuossa omassa sängyssään niin saan ite nukuttua, kätilö tulee herättää syötöille.

ja ette voi uskoa miten tunteikas oli vauvan syntymähetki kun oli mielessään ja unissaan pientä kuvitellut mitä erilaisemman näköiseksi :Heartred rakas on niin täydellinen :Heartred
 
Sori ku pidin teitä turhaan jännässä! en oo jaksanu oikeen puhelimella tätä foorumia selailla. Ke syntyi siis 16:44 niin kaunis poika meille! 48cm 3240g. Pään ympärys 37,5cm. Lyhytkasvuisuudesta ei merkkejä vauvassa. tosin edelleen ollaan sairaalassa keltaisuuden vuoksi, nyt illalla laitettiin sinivaloon pieni. Itellä sattu se kuuluisa itkupäivä niin olihan se kova paikka. Nyt kun vauvan sain syöttää niin helpotti. Täällä siis kokeilussa tuollanen vauvaan "sidottava" sinivalolaite niin voi imettää samalla tai vaikka ottaa vauvan viereen nukkumaan. Tosin pidän tuossa omassa sängyssään niin saan ite nukuttua, kätilö tulee herättää syötöille.

ja ette voi uskoa miten tunteikas oli vauvan syntymähetki kun oli mielessään ja unissaan pientä kuvitellut mitä erilaisemman näköiseksi :Heartred rakas on niin täydellinen :Heartred

Kuulostaa ihanalta :Heartred
Ihania hetkiä teille ja toivottavasti valohoito tepsii nopeasti, niin pääsette kotiin! :Heartred
 
Sori ku pidin teitä turhaan jännässä! en oo jaksanu oikeen puhelimella tätä foorumia selailla. Ke syntyi siis 16:44 niin kaunis poika meille! 48cm 3240g. Pään ympärys 37,5cm. Lyhytkasvuisuudesta ei merkkejä vauvassa. tosin edelleen ollaan sairaalassa keltaisuuden vuoksi, nyt illalla laitettiin sinivaloon pieni. Itellä sattu se kuuluisa itkupäivä niin olihan se kova paikka. Nyt kun vauvan sain syöttää niin helpotti. Täällä siis kokeilussa tuollanen vauvaan "sidottava" sinivalolaite niin voi imettää samalla tai vaikka ottaa vauvan viereen nukkumaan. Tosin pidän tuossa omassa sängyssään niin saan ite nukuttua, kätilö tulee herättää syötöille.

ja ette voi uskoa miten tunteikas oli vauvan syntymähetki kun oli mielessään ja unissaan pientä kuvitellut mitä erilaisemman näköiseksi :Heartred rakas on niin täydellinen :Heartred
Teidän kuulumisia täällä olen harvase hetki käynyt etsiskelemässä. Ihania uutisia, joita kannatti odottaa! Onnea vielä kerran uudesta perheenjäsenestä! :Heartred on tuo vauvan syntymä vaan joka kerta yhtä ainutkertaista. Ihanaa aikaa siellä kaikkine tunnemylläköineen... :)
 
Oi, näitä uutisia minäkin olen odottanut. Tässä taas nähdään se, et ultrat on ultria ja totuus nähdään vasta kun vauva syntyy. :Heartred
 
Kiitos teille :Heartred vauva ollut nyt yön valossa ja on jo vähemmän keltainen mitä koko elämänsä aikana :Heartred ainakin mun silmään :D yö meni hyvin, vauva reippaasti sen 2h välein herätti minut syöttämään :D tuota jännitin niin pyysin kätilöä herättää mut max 3h välein.
 
Takaisin
Top