Synnytykseen viittaavat oireet

Itselläkään ei esikoisesta ollut tai en ainakaan huomannut mitään oireita synnytyksen alkamisesta. Ja alkoi siis sitten 40+2 illalla vaan supistelemaan ja sitten seuraavana iltana syntyi. Tiedä sitten onko tää toinen tulossa aiemmin :D
 
Mulla esikoinen teki tuloaan koko viikonlopun. Pe käytiin synnärillä käyrillä, piirtyi hyviä supistuksia ja synnytys oli ehkäpä käynnissä mutta sit pari tuntia ni kaikki loppu.. tyttö synty sit sunnuntaina ja oikeet supistukset alko la-su yönä..

Nyt oli eilen kipeitäkin supistuksia mutta tänään ei tosiaan mitään. Huomennä äitiyspoliaika jossa paikat tutkitaan ja varmaan mietitään synnytyksen käynnistystä insuliinihoitosen radin takia!! Mä toivon käynnistystä jo ens viikolle!!
 
Nyt kun oon alkanut tosissani odottamaan ees jotain oireita, ni ei oo kyllä mitään. Sitä kevyttä menkkapolttelua ja kipua häpyalueella. That's all. Ja vauvakin ylhäällä edelleen, plaah. :bored: Mä alkasin olee ihan valmis kun kassikin ois nyt pakattuna. :rolleyes:
 
Mulla synty 38+4 :) Vedet siis meni kotona illalla ja siit siit kaikki alko.

Nyt on jo 38+6 ja kaikki oireet alko reilu viikko sitten, siis jomottelut, avautuminen, limatulppaa..
Et on kyl ihan eri meininki kun viimeks ja toinen tyttö ois tulossa :shy:
 
Oijoi, tsemppiä EkM89!! Kohta on vaavi sylissä nuuhkuteltavana :shy: Oon kyl kade kun itekkin haluaisin jo :) Ainakin siis vähintään tietää että millon neiti päättää tulla ulos, vasta LA jälkeen vai tulisko jo lähipäivinä vaan :happy: Tää epätietoisuushan tästä loppu odotuksesta tekee niin pitkän, varsinkin kun kaikki merkit viittaa et vois jo tulla :yuck:
 
EkM täälläkin ollaan kovasti hengessä mukana! Ihana ja jännä päivä tiedossa :love7
 
Liitoskipuja on, tuntee välillä ihan kun lantio tekee hommiaan. Pikkusen pää painaa lantioon aina supistusten tullessa ja kyllä, nyt 36rv niitä on jokunen kunnon tullut. Lähinnä johtuneen kun kipeä niin yskin ja niistän niin mahalikaset hommissa kovasti ja kroppa sekasin siitäkin.
Itse seuraillut myös tulpan tuloa ja muuta vuotoa, vielä ei mokomaa havaittavissa. Tosin esikoisen kanssa piti kalvot puhkasta ja limatulppa tuli vasta synnytyksen jälkeen ulos katetrin takia
Esikoinen meni 41+3rv mut nyt en usko et kauheasti menee yli LA jos sinne edes päästään. Möylyää sen verran paljon pieni mahassa, maha heti kova kun liikun ja harjotussupistuksetkin tulleet kipeemmiksi. Jopa niinkin kipeiksi että kun illalla ottaa panadolia pää tai selkäkipuun ni silti tuntee supistukset.
Supistuksiin tuskin alan ottamaan kipulääkeitä jotta synnytys käynnistyisi joskus. Sitten vasta kun olo menee niin tukalaksi ja pitäisi saada nukutuksi niin otan.
 
Lonkat tuntuu irtoavan paikoiltaan, varsinkin liikkeelle lähtiessä.
Supistuksia olen alkanut tarkkailemaan, ja kivuttomia onkin aika paljon jopa puolen tunnin välein. Varsinkin yöllä aina kulkeä kääntäessä supistaa.
Vatsa on toiminut jo useamman päivän oikein mallikkaasti. Tänäänkin pariin kertaan.
En tiedä kertooko lähestyvästä synnytyksestä, mutta armoton NÄLKÄ on palannut. Eilen ja tänään ei ole muuta ollut mielessä kuin ruoka. Onneksi reippaammasta tankkaamisesta huolimatta sokeriarvot ovat pysyneet rajoissa.

Onko kukaan muuten uskaltanut tutkia kohdunkaulaansa? Tekisi mieli kokeilla mikä tilanne, mutta epäilyttää, että saisin vain vahinkoa aikaiseksi.
 
Purppuraviiva löytyy. Tosin muistan sen huomanneeni jo teininä, joten tuskin olen vielä täysin auennut! :D Ihan pakaravaon yläosaan näkyy selkeä viiva, en sitten tiedä muuttuisiko se jotenkin synnytyksessä.
 
Kuvailkaa mulle supistuksia! :D mulla on kaikenmaailman kipuja, mutta en oo vielä päässyt kärryille miltä supistukset tuntuu :D
 
Kiitos BaBy2! :happy:
Mulla on ollut yks ainoa kunnon supistus :wideyed:.
Mutta lapsivettä se oli, se ei jäänyt epäselväksi, niin reilusti sitä holahteli.
Synnärille pyysivät menemään aamupäivällä, oli suppareita tai ei... Aavistelen tästä pitkää rupeamaa jos omia suppareita ei kerran kuulu...
Alaselkää vähän polttelee, mutta siinä kaikki.
 
Toivotaan, Stiffie, että lähtee kunnolla supistelemaan ihan itsestään etkä joutuisi käynnistykseen.
 
Takaisin
Top