Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

Kaika: Just nostin jalat ylös siksi aikaa että lukaisin teidän foru-kirjoitukset, jos vaikka olisi uusia lähtijöitä... ;0)

Ja ei kun takasin hommiin kun on tuo tammanenkin nyt hoidettu.
 
Heissan kaikille!

Vielä yhtenä kappaleena.. Eilen illalla oli kyl niin kauhee paineen tunne jalkovälis ettei tosikaan.. edelleen vasen lonkka kipeänä ja selkää alkaa särkee, jos vähääkään seison paikoillani liian kauan... Niin ja eilen illalla tuli sekä kivuliaita suppareita että kivuttomia... Mut söin tulisempaa ruokaa ku yleensä! Meni maha iiiihan sekasin ja edelleen tänään aamulla oli ihan sekasin.. Mut ei siitä tainnu muuta hyötyä sit ollakaan?

PojanÄiti: Laitoinhan mä eilen viestiä tänne? Enkö? Ainaki neuvola jutut kävin laittamassa [8|] Tuli vaa kaveri kylään 8kk poikansa kanssa, ni piti sitä poikaa rääkätä, kun sen mielestä oli niin kovin kivaa [:D][:D][:D] Sitte illalla ei enää aivotkaa toiminu, ku olin nukkunu sen jotain 6h [:D][:D] Mut en mä sentää Ivaloon lähe enää kävelemään [:D] Mies ei anna mun kävellä ees tohon Käpylään mun vanhempien tykö, ku pelkää, että lapsi syntyy matkalla.. Siinä ois kyl Kättäri matkan varrella, et mä voisin ihan huoletta köpötellä Käpylän suuntaan [;)]

Piia: Timanttiananasta
hoidetaan siten, että se pidetään valoisassa paikassa (ei suoraa auringonvaloa), lämpimässä jos mahdollista, kastellaan sekä multaan että siinä kukassa olevaan "suppiloon" ja mullan pitää saada kuivahtaa välillä (kuitenkin siinä suppilossa pitää olla jatkuvasti vettä!). Sitten kun kukka kuolee, niin kastellaan enää vain multaa. Sit jos se kukka alkaa tekemään poikasia, niin ne poikaset pitäis myös kastella sinne suppiloonsa. Emokukka irtoaa vasta sitten, kun poikaset on isoja [:)] Jos haluat lannoittaa ni lannoitetta laitetaan sekä multaan, että sinne suppiloon [:)] Niin, ja sitten jos niitä poikasia tulee niin, sit kun emo kuolee ni ne poikaset pitäis istuttaa omiin ruukkuihinsa. Ja oot kyl aika taitava, jos palmuvehkan saat tapettua! Se nimittäi on semmonen sissikasvi, et oon sitä joskus aikoinaan kaupitellu sinkkumiehille, koska se viihtyy vaikka umpipimeessä kaapissa ja ilman vettä [:D] Yks kans, mikä varmaa säilyis sulla hengissä on kultaköynnös.. mulla on säilyny 4v elossa se, enkä kastele ku ehkä kerran kuussa sitä.. Tai siis kun on toi säiliöruukku, niin sen täytän kerran kuussa...

Mamma: Joo meillä kans mies on ihan sekasin [:D] Satuin seisoo eilen liian lähellä häntä ja kun hän käänty, niin tönäs vahingossa mahaa.. Mies sit sai sätkyn ja korotti ääntänsä "miks sä seisot niin lähellä mua? Mähän löin mun lastani!! Mä en halua lyödä mun lastani!" ja sit se silitteli mahaa ja oli lempeemmällä äänellä "Anteeks vauveli, ei isi tarkottanu lyödä, mut ku äitis seiso ihan liian lähellä mua, se oli vahinko" [:D][:D][:D] Mä ihan vaan vähän naureskelin sille[:D][:D][:D]

HaniMami: jos se teiä muksu odottaa, et koska mä lähen sairaalaan, et päädytään vielä samaan huoneeseen Kättärillä? [;)]

Emcy: Meil oli sama juttu.. mies kuvitteli et ku LA on 11.9 et se on sit just se päivä ku muksu syntyy [;)] Ilme oli näkemisen arvonen, ku sanoin, että saattaa syntyä ihan minä päivänä tahansa nyt seuraavan 4 vkk aikana[:D][:D]

Edit: Ihana ku oon puol päivää hiljaa, ni kauhee hätä missä oon [:D][:D]
 
Nukkumisesta: Mahtavaa, mahtavaa! [:D] Useampaan viikkoon ei ole tullut nukuttua näin hyvin. Pääsin uneen joskus puoli neljän aikaan, tosin heräsin jo puolen tunnin kuluttua siihen että meinasin tukehtua nielulimoihini, MUTTA sen jälkeen vetelin sikeitä puoleenpäivään asti. Ei ole tapahtunut koko loppuraskauden naismuistiin, että käytännössä tässä on nukuttu 8 h yhteensä putkeen! Yleensä pahoinvointi, ripulit, supparit ym pitävät parin tunnin unien jälkeen hereillä johonkin aamuysiin ja olen sitten heräillyt jo joskus klo 11 ja vedellyt pikkutorkkuja sitten päivällä. Ei se virkistä kuten kokonainen yöuni.
 
Flunssa vielä tallella, mutta päästy jo limaneritysvaiheeseen tukkoisuusvaiheesta. Kuitenkin olo ja mieliala silti niiiin paljon paremmat. Kohtahan tässä jaksais synnyttääkin.
 
Amanda85: Hui, lähtöhän on sitten justiinsa lähellä eikä melkein lähellä, jos lapsivettä tihuttelee. Mahtavat onnentoivotukset ja voimia matkaan, kohta on nyyttisi maailmassa <3
 
Kaika & HaniMani: Mäkin oon ollu tiukempi miehen kanssa kuin aiemmin, hermostunut vähän pienemmästäkin ja avannut helposti suuni ja lisäksi myös pahoittanut mieleni ja itkenyt herkästi. Mulla ei oo juuri lainkaan ollut mielialavaihteluita koko raskauden aikana, mutta ne on nyt sitten alkaneet justiinsa noin viikko, pari sitten. Kyllä tää varmaan synnytyshormoneihin liittyy!
 
HaniMami: No sitä mäkin sanoin miehelle, ettei se S ole mikään sellainen ihmejuttu, että saman tien mukula räjähtäis syntymään. Että jos se ylipäänsä jotain kypsyttelee, niin voihan hommaan silti vielä kulua päiviä. Meillä oli pidempi tauko siinä varsinaisessa hommassa ihan lääkärin määräyksestä, kun meinas se mukula syntyä ennenaikaisesti, vaikka muuta kivaa ollaankin puuhattu. Miehelle jäänyt hieman varovaisuus päälle. Mut nyt saa sit ”uhrautua” viikonloppuna. En halua sitäkään riskiä ottaa, että jäis koko homma harjoittelematta, kun kumminkin sit on se pakollinen tauko edessä synnytyksen jälkeen. Mites se vanha kansa tästä sanoo: ”Sillä se lähtee millä on tullutkin” [:D] [8D]

 
Mamma_76: Mullakin yksi kaveri oli ihan tuohduksissa, kun kuuli, että paikkoja koiteltiin polilla vähän kovemmalla kädellä ja veristä limavuotoa oli vuorokauden sen jälkeen. Rauhoittelin, että ei hätää, kun se teki sen tahallaan, että vauhdittuis asiat ja eihän se ronkkiminen nyt ole paljon mitään siihen nähden, mitä on pian edessä.
 
Eläimistä: Mäkin suunnittelin ensin, että lukitsen karvaiset kaverit ulos makkarista, mutta ovat toisaalta tottuneet yli 13 vuotta täällä ravaamaan ja vaikka mulla olisi kyllä sydäntä pistää se ulos, niin pahoin pelkään, että kuitenkin livahtavat sisään, jos ovi raottuu vaikkapa vessareissun takia. Ja tosiaan niillä on pitkät rutiinit, kun toinen on jo 17-vuotias ja toinen 13-vuotias. Leikattuja tyttösiä molemmat. Toisaalta sit tuo ikä tekee sen, että ne on kuitenkin suht rauhallisia, mitä nyt tuo toinen ulvoo välillä öisin. Kissaferomonia olen suihkutellut vauvan nukkumapaikan ympärille myös ja aattelin sen haihduttimenkin vielä makkarin puolelle hankkia. Lapsen nukkumapaikkaa ja kissasuojaa katsoivat osapuilleen kerran sen jälkeen kun ne tänne ilmeistyivät, että ”jaha, tuollainen tullut tuohon” ja sen jälkeen eivät ole edes vilkaisseet koko paikkaa. Nyt kun nukkumapaikka on suojattu, niin en usko että mitään muuta ylitsepääsemätöntä ongelmaa ainakaan heti tulee.
 
Kirsikka86: Täällä meidän neuvolamaailmassa vain lääkärit ovat tehneet sisätutkimuksia. Tiedän, että kätilöt tietenkin sen osaavat tehdä, mutta kyse on kai jostain vastuunjaosta tms. Voihan tässä olla paikkakuntakohtaisia eroja.
 
Piia84: Tuossa näytti olevan hyvää tietoa timanttiananaksen hoidosta: http://www.kukkatalo.fi/tuote.asp?id=648 Mulla on ollut joku vastaava ananaskasvi joskus ja sen tiedän, että sinne suppiloonkin täytyy laittaa vettä ja että emokasvi kuolee kukkimisen jälkeen, mutta siihen voi mennä pitkään. Se tekee sivuversot ennen sitä, jotka voi sitten istuttaa uuteen ruukkuun ja niistä saa jatkettua kasvin elämää.
 
lasi: Mäkin uskon tohon äkillisen rasituksen vaikutukseen synnytyksen käynnistäjänä. Oma äiti oli saanut jonkun hirvittävän siivoushepulin kuulemma ja seuraavana yönä meni vedet. Rasitussuppareita ei oo mulla tullut aikoihin, mutta nyt kun oon maannut flunssan kanssa sängyssä paljon, niin vähäinenkin kävely jo rupee supistamaan. Säästelen ja lepäilen vielä viikonloppua varten ja sit kaikkit ässät sun muut.
 

ALKUPERÄINEN: Pippula
Oma äiti oli saanut jonkun hirvittävän siivoushepulin kuulemma ja seuraavana yönä meni vedet.


Heiii- josko mullakin menis vedet sitte tänä yönä[:D][:D]


Purrillakin siellä kaikki kunnossa- hyyyvä!

HaniMami ja PojanÄiti
: Mä kans liitys tähän painonpudotusryhmään- herkkuja vedelly ja liikkunu vähempi ja paino tippuu[:D][:D]
Mistä lie moinen voi johtua[8|][8|].

Hyvä Maya_L!

Kaamee, ku pukkaa hikee! Joutuu oikein suihkuun pian. Jos vaikka pölyt vielä pyyhkis..
Mä olen ihan maanisessa mielentilassa..mistä tätä energiaa oikein tulee??
Mieski meni takas työhuoneeseensa, ku meikä höösää ihan täpöllä[:D][:D].
 
Purri: Joo meitin mukula ilmeisesti odottelee, että te ootte kanssa valmiina[:D], Et koitas nyt vaan lähtee jo kohti Käpylää, niin mä tuun sit taksilla perässä[;)]

Kaika: todellakin paras painonpudotusryhmäikinä, vetelee herkkuja, niin että napa ruskaa ja paino putoo. Katotaan taas ensi viikolla, että onko tilanne vielä tällainen[:D] Tietty, jos laitoksella jo ollaan, niin taitaa paino kuitenkin muutaman kilon tippua.

Pitipä vielä tuosta aamupalasta kirjoittaa, että viereisessä pöydässä istui sellainen vanha herra, joka veteli ensin tuopillisen raakoja kananmunia ja sitten kaksi kukkurallista lautasta kalkkunaleikettä päälle. Jälkkärinä banaani. Siinä meille vinkkejä raskauden jälkeiseen karppaukseen[:D][;)]
 
HaniMami, siis hyi hitto! Alko tekee oikee pahaa, ku kuvittelin mielessäni sen ukon aamiaisen[:'(] Mä en valitettavasti tänää enää sinne Käpylään mene, kun sieltä jo tulin pois [;)] Mut lauantaina oisin menossa.. Pitää vanhemmille mennä tekee ruokaa, et niillä on sit jotain syötävää siellä, kun sunnuntaina kotiutuvat [:)] En sinne kyl kävele, mut joudun käymää kaupassa kuitenki ja sinne kauppaa ois matkaa jonkin verran, toivotaan että siitä ois apuja [;)]

PojanÄiti: Älä hamstraa kaikkia univarastoja! Mä oon kohta tunnin yrittäny nukkua tossa sohvalla, ku väsyttäis ihan julmetusti, mut en vaa onnistu nukahtaa [:@][:@]

Kaika on sit vissii vieny mun tän päivän energiat? Mä vaan tosiaan makoilen tossa sohvalla eikä kiinnosta tehä yhtään mitään.. vielä ku sais nukuttua ne päikkärit ni hyvä ois...

Mul särkis mahaa kyl, mut ei tarpeeks... [8|] Vähän pinkeeki ois ja toi lonkka!!! Siis oikeesti, miks vaan toinen puoli????????? Olis nyt sit molemmat puolet yhtäaikaa kipeenä!!

Nomnom, ne teki telkussa vadelmabrownieta vadelmamascarpone vaahdon ja vadelmakastikkeen kanssa[8D] Sssslurps!
 
Oho;Hups! [:D]

Tää mamma vissiin lataa akkujaan synnärille, pesasin yhden koneellisen pyykkiä ja sitten tuli Iso väsy. Söin muutoman voileipäsen,ja tilttasin soffale 1½h unosille. Siittä kun heräsin, oli aivan Tajuton nälkä. Siis oikein maha murisi, jota ei ole tapahtunut...ööö...sillon viimeks kun tiesin mun vatsani olevan MUN vatsa[:D] Eikun Ruokaa!Ahmin niin kuin en olisi ennen ruokaa saanut, mukelot voi lämmittää sapuskansa nyt mikrossa :P
 Ja jos vielä mua nälättää myöhemmin, paistelen eiliset potut ja käivärää[:D][:)] Jäi kyllä vielä vähän hiukomaan, joten taidan vähän santsata..*Röyh!*
Väsyttää vieläkin...*Haukottelee* Eli Kaika, siinä oli mun "Joku"-tekeminen [:D] *Tirsk*

Mies: Tuo ukon rötväle osaa olla joskus aika raivostuttava,eikä se elämä aina sen kanssa ole yhtä rakkautta ja supstraalia, mutta aika hyvin olen sen koulinu vuosien varrella [;)]
Nyt sillä taitaa alkaa isä jellona-hormoonit hyrräämään, ja myötätunto heräilee kunnolla.

Kuvitelmia: Melkein näen sieluni silmissä pienen nyytin sen massun päällä tuhisemassa päikkäreitä, puklurätti olkapäällä ja toinen käsi pyllyllä ja toisessa kaukosäädin. *Naurua* Näin on joskus aikoinaan ollunna..

Ennakoivaa? Mulla saattaa olla just niin,että rauhotun ennen lähtöä...kun olen normaalisti aika yliaktiivinen hössääjä, ja menen kuin tuulispää... Nähtäväksi jää.
PojanÄiti: Saattaapi olla sulla sama homma, joten älä huolestu sun nukkumisistas. Keräät vaan energiaa nyt varastoon, ja kun H-hetki On, niin tsadaa!!! [:D]

Kakkitus: melkein koko ajan, mutta mitään ei tule...aamulla kyllä vatsa toimi, mutta tunkeeko tuo mukula nyt niinku iteensä ihan väärälle ulostuloreitille?! [:'(][:D]

Nyt hiukopalalle :P
 
Hellurei täältäkin..

Tosissaan viimeinen neuvola käyty ja vähän on haikea mieli [:(]
No mut seuraavaksi sinne mennäänkin sitten vauvelin kanssa.. [:)]

Mä kävin itteäni hemmottelemassa siellä kasvo ja jalkahoidossa ja voi että teki ihanaa. Nyt on taas kynnet kauniisti lakattuna ja nassu tuoksuu suklaalle ja kookokselle.. Tekis vaan mieli syödä makeeta koko ajan.. slurps..

Täällä kärsitään vaateongelmista. Mulla ei mahdu enää oikein mitkään housut jalkaan, ukon kaapille on turha mennä kun se on niin pieniperseinen et tähän mun levinneeseen takapuoleen ne housut ei mahdu. Onneksi mutsi oli väsänny mulle sellaiset hätävarapöksyt sen vanhoista sammareista ja t-paidasta mut ne on sit taas niin lötsöt ettei meinaa pysyä päällä... Ja KIELTÄYDYN viikon takia lähtemästä shoppailemaan mitään yli-isoja pöksyjä.. Tänään sovelsin ja vedin päälle mun organic cotton H&M haaremicaprit ja niiden alle polvisukat ettei kintut ihan palellu.. jo oon näky mut ei maha mittään.. Onneksi ei tartte kylillä sen kummemmin pyöriä.

Liitoskipuja on ollut nyt pari päivää ihan kiitettävästi, varsinkin kun sängyssä yrittää vaihtaa kylkeä niin tuntuu että tarttis PekkaNiska jeesaamaan kun tekee niiiin pirun kipeetä tonne haaroihin. Muuten ei oo muuta ollukkaan, ei supparin supparia.. ainakaan sellaisia mitä oisin tunnistanu. Onneksi on toi aika sairaalaan saatu, muuten oisin varmaan ollut yksissä nahoin viel lokakuussakin [:'(]

Kai tässä pitäis kohta alkaa perheelle ruokaa laittamaan.

Pimu pitää taas tänään kärrätä tallille ratsastamaan.. huoh.. Viimeisin harrastus mitä kakaralle oisin halunnu niin eiköhän se siitä ole innostunut. Elä Maya_L tai muut heppainnostuneet ottako pahalla tätä avautumista mut argh.. Ensinnäkin se maksaa ihan sikahintaa et noi pikkupimut käy siellä niitä hevosia/poneja hinkkaamassa (30,50 €/h) Sitten ne tulee sieltä autoon kurasissa saappaissa ja vaatteet karvoissa (mä oon viel pirun allerginen koneille) ja sit seuraava viikko taas kuunnellaan heppajuttuja jokaväliin ja esitetään kiinnostunutta et mikä meetvursti siel nyt nuoli ketä ja minkä kaviot oli kivoin rapsutella. Onhan se kiva et mukula on ihan intopinkeenä mut jotenkin salaa toivon et toi menis ohi ja et tulis ennemmin joku vähän "helpompi" harrastus tilalle. Ja varsinkin kun nyt ollaan alettu vinkumaan kaikkia varusteita ja nekin maksaa ihan simona... Eilen pimu aloitti vastapainona kuvataidekoulun, toivottavasti se ois sellainen harrastus mistä tykkää, ainakin alku näyttää lupaavalle [:D]

Nyt kanapastan tekoon..
 
Voi perse ja nukahdin sit soffalle, en varmasti saa yöllä nyt unta sitten lainkaan ku tuli päikkärit nukuttua. [&:][>:][:@]

Kasvien hoidosta: Mä oon kyl niin nolo kukkien hoidossa jotta ei tosikaa. Saan kans kaiken tapettua vaikka kuinka yritän, pitäis kai olla yrittämättä niin jos ne sit pysyis hengissä.

Raakoja munia, hyi se [:'(][:'(]

Piia84: Sama vika tos vessas ramppaamisessa, tunne on jotta ois hätä mut mitään ei saa kyllä pihalle. No onneks sen kerran päiväs vatsa toimii. Mutta kauhulla odotan synnytyksen jälkeistä vessas käymistä isolla asialla. oli ainakin ekan mukulan jälkeen tosi järkky kokemus päivittäin pitkän aikaa ku se tuli niin perhanan kipeää, liekö kätilö laittanut tikit liian kiriälle [X(]

joo-o ruokaa pitäis mennä nyt keitteleen, taitaa olla riisi ja kanakastike päivä ja paljon herkkusieniä kastikkeeseen tietty, nam [8D][:D]
 
Purri juu kato- ei se riitä et *joskus eilen laitoin kuulumisia*
Tääl on nyt niin, et ilmoittautua pitää kahdesti päivässä, vähintään[;)][;)][8D][8D][8D][8D]
Toisaalta tässä hädässähän saattas jopa tulppa tipahtaa...[;)]

HaniMami kaika parasta tää laihduttaminen!!!
taidankin mennä keittämään itselleni voita ja karkkisoppaa[8D][:D].

Pippulalle onnitteluja mahtavista yöunista!!!
Todellakin teke nannaa, mutta saattavat myös olla viimeiset 8hoo unet seuraavaan puoleen vuoteen...
Siks niitä pitääkin juhlistaa!!!!
nyt pirteänä sit teet jotain ihanaa[:D][:D]

Mistä noita energia piikkejä saa...
Pakotan itseni nyt lenkille, sitten aijon menettää veteni suihkussa siististi, supistella aikani ja liihotella sairaalaan synnyttämään[:D][:D][:D].

edit. Hahaaaaa Mamma, nostatit heti tunnelmia!!! Todellakin! se on nyt vaan hiljasta ennen myrskyä!!
lisää tirsoja jos sillä lähtee[:D][:D][:D]
 
LOL PojanÄitee[:D][:D][:D][:D]

Mä ajattelin ihan samaa äsken suihkussa- että ne vedet vois ny mennä ja olisin puhtonen ja söpö pikku possu, ku lähtö tulis[:D][:D]
 ..eipä menny vedet, joten pesin perunat päivälliselle[8|]



 
No ilmotellaan nyt sit oikeen urakalla ittestäni, ettei kellekään vahingossakaan tule ikävä[;)] [:D]

Taitaa toi kanaruoka olla joku tän päivän juttu? Mäki tein siis jo eilen kanapastaa johon laitoin rutkasti chiliä ja pupellan vielä siis tämän päivän ainaski sitä [:D] Ja parmesan-juustoa päälle.. namiii!!!

Ja PojanÄiti, mulla itseasiassa vissiin ainaki palanen tulppaa tipahti tossa [:D] Tai ainaki papruun jäi jotain semmosta vaaleenruskeaa limaklönttiä, et voisin kuvitella et ois sitä itteänsä?

Samaten toi lonkka kiukkuaa edelleenkin, maha vieläki piukeena ja semmonen olo ku joku tökkis mua neuloilla mahaan [8|] Ehkä se muksu raapii mua varpaillansa [:D] Niin ja sit on koko aika semmonen ärsyttävä valuva olo, et ihan ku muka pitäis vessassa koko aika ravata, mut ei tuu yhtää mitää pihalle...
 
Amandalle onnea ja jaksuja koitokseen[:)]

Juu itekkin miehen kaa tossa vähä aika sitten kotiuduttu äippäpolilta ja en nyt ihan maanantaina saa käynnistystä, mutta keskiviikkona aamusti uus kontrolli+käynnistyspäivä ja mä ilmoitin että se on sitten ensi viikolla kanssa.
Siis sisätutkimus teki niin sanoinkuvaamattomasti kipeää ja ei voinut nyt antaa sitten päätöstä, koska ei saanut riittävää tuntemusta kohdunsuusta[>:] Totesin kivuissa ja K otsassa että samat kivut se ens viikollakin on.
Ette usko kuinka muhun sattu ne kaikki ja ultraus sattu,vaikka teki mahan päällä.
1cm olen ulko(jotain) auki ja mahdollisesti sisä(jotain) 1cm auki.
Toivotaa että toi kivulias ronkkiminen auttoi.

Juu pahaa tuulta täälläkin ollut, mutta mä muutenkin olen epätasapainonen ihminen[8|]
 
Kaika: en o edes varma olenko täällä maininnu et mikä on tilanne mun-vauvan-ja vauvan isän kohdalla....
mutta siis vauvasta kyllä yhdessä puhuttiin ja sitten kävikin onnellisesti että pikkunen sai alkunsa mutta eipä menny kauaa kun herra vaan ilmotti KÄNNIpäissään [:@] että mulla on viikko aikaa pakata tavarat, että kun hän tulee töistä niin kämpän on oltava tyhjä mun tavaroista.... muutenkin alkomahoolia meni aika tiuhaan tahtiin, et olis varmaan itsekkin pitäny olla viisaampi jo siinä vaiheessa kun lasta mietittiin mut helppohan se on olla jälkiviisas....[&:]
kerran ollaan eron jälkeen nähty, kun minä ajelin 150 km hänen luo mutta eip häntä ole kiinnostanut tänne minun luo tulla vaikka olen pyytänytkin...
ja kaikki hankinnat olen tehnyt itse, hänelle on tärkeintä vaan se että voisin valehdella kelaan että asutaan samassa taloudessa jotta hän sais isyysloman.... sitä virhett en kuitenkaan meinannu tehä, itepähän halus erota.
ja kaiken huippu on se, että ollaa siis oltu samassa työpaikassa aiemmin niin hän jopa oli valehdellut työpaikalleen että ei voi tulla töihin kun on menossa synnytysvalmennukseen.....EI kyllä näkyny ainakaan mun kanssa samassa paikassa....[:@][:@][:@]
että sellasta....välillä siis pistää hieman verenpaineet koholle kyseinen ihminen!!!
 
niin ja äsken soittivat neuvolasta... maanantaina kävin verikokeissa kun on ollu vähän kutinaa jalkapohjissa ja vatsassa varsinkin...maksa arvot oli normaalit mutta sappi arvot on nyt hieman koholla... nyt sit vaan odottelen et ottaako ne yhteyttä synnytyssairaalasta kun neuvolasta laittovat arvot sinne...[8|]
 
toivotaan et kummitätin uni pitäis sen verran paikkansa et ipanapa tulis huomena..... [:)]
 
Yhdessä koossa täällä vielä...

Kiitti tsemppauksista ukokkeen kanssa, eiköhän tämä tästä.. Yhden yön kävin viettämässä kaverin soffalla ku olin niin kipeä etten yksin viitsinyt kotona olla mutta eihän se lähtö tullut [:(][:D] Ukko ei enään siis tiedä lähteekö synnytykseen mukaan, kaveri sano että hän voi lähteä mutta kyllä menen yksin jos niikseen tulee. Ollut kyllä vähän liikaa tilannetta päällä täällä, sattunut ja tapahtunut monenlaista kurjaa mutta nyt onneksi näyttää että meno rauhoittuu ja voi taas hetkeksi huokaista ja keskittyä olennaiseen. Tulevaisuus on vähän hakosalla, täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Purri: Chiliä ja kaikkee tulista suosittu täälläkin, päätin että joka ilta vähän. Tänään siis vuorossa chili con carne[:D]

Kirsikka86: Täällä ilmoittautuu toinen kukkien väärinkäsittelijä! Aina onnistun ne tappamaan, joko unohdan kastella tai sit ylikastelen. Edellisessä asunnossamme sainkin kuulla kunniani kun mies totesi reissusta palatessaan useamman kukkasensa kuoleman (olin muistanut kastella ikkunalaudalla olevat kukkaset mutta kaikki katossa roikkuvat jne kukat oli unohtuneet).....hmm.. ja omat kaktuksenikin olen onnistunut tappamaan..[:)][&:]

Vaateongelmista: mummo oli kirppikseltä mulle raahannut mielettömän kokoisen toppatakin, ajatuksena että voin talvella käyttää mikäli en raskaudesta palaudu hetkessä. No, se on ainoa takki joka menee kiinni ja sitä olen jo nyt pitänyt kun tuntuu että paidat on niin lyhyitä että maha vilkkuu joten parempi saada ulkona takki kiinni. Se takki on vaan nytkin mun päällä niinkuin säkki, ihan valtava. Mittenhän isona se tummu mua mahtaa pitää kun tarkottanut tuon nimenomaan synnytyksen jälkeen pidettäväks [:D]

Ja taas pakko mennä, 15min istumista riittää kamalan selkäkivun aiheuttamiseen eli nyt jotain puuhaamaan
 
"Pientä" lähdön malttamatonta odottelua aistittavissa täällä syyskuun pulinoissa [:D]

Mutta joo, todellakin toivon että meistä useampi pääsisi jo pian tositoimiin [:)] Vähän tuntuu siltä, että voisi tämä raskausaika alkaa olla jo pikku hiljaa paketissa, sen verran kauan on pikkuista jo odoteltu. Ensin pelkissä ajatuksissa ja toiveissa, ja sitten konkreettisemmin koko odotusajan.

Amandalle hurjasti tsemppiä loppumetreille, kohta se ihana vauva-aika alkaa! [:)]

Flunssailijoille ja kipuileville myös jaksamista, ja vastaavasti suppareita/tulppia/vesiä[:D] jo malttamattomina odottaville tapahtumarikkaita tulevia vuorokausia!!

Mä olen ajatuksissani miettinyt että ensi viikolla saa alkaa tapahtua mitä vain, siihen mennessä voisin vielä parannella vähän flunssanjälkeistä väsyä ja saada hääjärjestelyt sille mallille, että olisi edes kirkko, juhlapaikka ja bändi varattuna. Vieraslistaa, kutsuja ja muuta ehtii sitten myöhemminkin väsätä (tai näin mä ainakin vielä luulen..[:)]) Ensi kesänä siis häät tiedossa. Tänä kesänä oli ensin tarkoitus niitä juhlia, mutta tämä vauva sitten onneksemme ilmoittikin juuri tulostaan järjestelyjen alussa, niin päätimme siirtää juhlat seuraavaan vuoteen.

Vaateongelma senkun pahenee, ilmat viilenee ja mä kaipailisin jo kohta jotain takintyyppistä. Mulla kun on vielä aikaa tuonne laskettuun, niin voi olla että lokakuuhunkin asti joudun etsimään isompaa vaatetusta. Millään en vaan enää raaskisi ostaa mitään mammavaatetta, kun toive olis sit todella palautua suht koht normilukemiin varsinkin tuon masun seudulta [:)]

Torstain jatkoja kaikille! Nyt vauvakirjaa ostamaan iso-ompusta :)
 
Tiistai Illan kevennystä,
eli käykää pissillä ja lukekaa vasta sitten [:D]



Mikä yhdistää seuraavia tapahtumia: Anoppi hukkui,

perunat jäätyi peltoon ja piika tuli paksuksi? Nosto myöhästyi.
****************************************************
Mies luki lehteä.Vaimo käveli ohi mustissa sexyissä alusvaatteissa.

Mies katsoi ja kysyi: Onko meillä suruaika?

Siihen vaimo vastasi: Joo, meillä on kuollut mulkku talossa.
****************************************************
Mies seisoi alasti peilin edessä ja kehui vaimolle ylpeällä äänellä että:

Tässä sitä on sata kiloa dynamiittia.

Vaimo vastasi siihen:

Eikö se ole vaarallista kun sytytyslanka on noin lyhyt ?
***************************************************
Legendaarinen Pikku-Kalle Vitsi:
 
Pikku Kalle katseli kun biologian opettaja aloitti kokeen matojen kanssa. Neljä matoa oli laitettu neljään eri purkkiin. Ensimmäinen mato oli laitettu purkkiin, jossa oli alkoholia. Toinen mato oli laitettu purkkiin, jossa oli tupakan savua. Kolmas mato oli purkissa, jossa oli spermaa. Neljäs mato oli purkissa, jossa oli multaa.
Yhden päivän jälkeen, nämä olivat tulokset:
Ensimmäinen mato alkoholissa - kuollut.
Toinen mato tupakan savussa - kuollut.

Kolmas mato spermassa - kuollut.
Neljäs mato mullassa - elossa!


Opettaja kysyi, mitä voimme oppia tästä?
Pikku Kalle nosti äkkiä kätensä ja sanoi: "Niin kauan kun juot, poltat ja harrastat seksiä, sinulla ei ole matoja!"



LOL!!! [:D][:D]
 
Hello!

Tämä sai tänään toiset parkkisakot (40 euron) raskauden aikana ja kyllä, syytän raskautta ja pään siintä pehmenemistä, koska en aiemmin ole saanut sakkoja kertaakaan [:D] Olin asettanut kiekkoon ajan väärin, sama kävi maaliskuussa [:D] Mulla nyt huitelee verenpaineet niin alhaalla enkä oikeasti tajua välillä enää mistään mitään (ihan vajaa olo?), että vien auton kokonaan pois. Neuvolantätikin suositteli ettei pitkiä matkoja ainakaan enää ajella.

Lapsen isä: Soitti tänään. Paljon menee kaljaa nykyään, viikonloput aina baarissa. Pää on sekasin. Ihan outoja juttuja tuli, kyseli mitä tapahtuu, jos hän vetää pelit poikki ja tappaa itsensä. Mua niin samaan aikaan säälittää se. Tekisi mieli auttaa, mutta kun ei sen kanssa enää pysty keskustelmaan, kun se luulee että minä vittuilen tai vihjailen sille jotakin kummaa (=vainoharha). Toivon, että ei vedä henkeään pois. On se kuitenkin tärkeä äidilleen, isälleen ja myös minullekin vielä jollain kummalla tavalla..

Purri: Hahha, on aina niin ihanaa nauraa teidän kaikkien ihanille miehille [:D] Tuo mahajuttu oli aivan ihana [:D]

HaniMami: Hyi helv... [:D] Alkoi närästämään ja ällöttämään tuo herran ateriointi.

Mamma_76: Ja ihania kuvitelmia [:)]

Purri: Ohooh, toivottavasti pääset pian hommiin!

emcy: Ei prkl, tekisi mieli mennä nuijimaan sitä sun exää! Hirveetä paskaa, hirveetä paskaa suoraan sanottuna [:@][:D][:D][:@] Ja emcy, minäkin olen miettinyt jälkeen päin omaa tilannettani miksen avannut silmiäni ajoissa.. Mutta ei, kuitenkin tuo poikanen masussa on jo nyt muodostunut niin tärkeäksi että ei kaduta yhtään. Voisin toistella ikuisuuden, että kaikkea ei voi ennalta tietää ja suunnitella, koska se vaan on niin totta.

Jännä: Ohhoh, toivon sulle niin vaan hyvää sinne ja paljon ja paljon voimia!
ps. Kiva mummo sulla [:D][:)][8D]

Teetä ja leipää seuraavaksi! Hyvää iltaa kaikille ja suppareita ja limatulppia täysiaikaisille! [:D][:)]
 
Argghh!!

Onko se vaan mun päässäni vai mitä hittoa! Kaveri tossa soitti ja kysy et oonko nyt ihan varma etten halua häntä (tai jotakuta muuta kaveriani) synnytyssaliin mukaan [:@][:@][:@][:@][:@] Olen varma, en halua, vaikka kaikki muut ihmiset maailmassa haluaisivatkin koko hemmetin kaveripiirinsä ja sukunsa sinne!!!!!!!!!!! [:@][:@][:@][:@] Mä tunnen itteni sen verran hyvin, että aivan varmasti loukkaisin kaveriani verisesti tuskissani, enkä todellakaan halua joutua siihen tilanteeseen! Ei helevata.. mä meen hakkaa vaikka tyynyllä seinää tai jotain. Ottaa pääähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Takaisin
Top