Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

Mamma_76

Puuhakas puhuja
[align=left]Taas on kuukausi vaihtumassa, ja meillä Syyskuulaisilla alkaa vaavit syntyä.
        Jotkut on jo ottaneet varaslähtöä, onnittelut teille kaikille!
[/align][align=center]??•???[/align][align=center] [font="microsoft sans serif"]Täällä jatketaan sepustuksilla Syyskuussa  [:)]
[/align][align=center]??•????•?[/align][align=center][font="comic sans ms"]SYYSKUU
[font="comic sans ms"] Jos olet syntynyt syksyn kuussa,
[font="comic sans ms"] niin killut ja keikut omenapuussa.
[font="comic sans ms"] Poskillasi on ompun puna,
[font="comic sans ms"] tuotapa katselen lumottuna.
[font="comic sans ms"] Mitä sinä sanot, jos luoksesi laukkaan
[font="comic sans ms"] ja punaista poskea haukkaan?
[/align]
[align=center] [/align]
 
Öitä espoosta!!!

No määpä sit korkkaan...[:D][:D]
Pitikin mennä repostelemaan nukkumisillani, nyt siis pyöritty tunti tolkulla sänkys.
luovutin ja tulin soffalle.[>:][&o]
Huominen päivä sujuu siis rattoisasti tirsojen merkeissä...

Mut hei- SYYSKUUUUUUU!!!! '*tärisee ja hihkuu, melkein tipahtaa sohvan raunalta*
Ei ole todelllista että täällä ollaan!!!
Vastahan sitä tammikuussa mietittiin ummetuksia ja pahoinvointeja...

H1987 Voi, oikein otti itselläkin sydämmestä kun kuulostit niin surulliselta!!!
On niin kamala tilanne sinulla siellä etten osaa edes sanoa mitään viisaampaa kuin
toivottaa kovasti voimia sinne surun ja huolen keskelle.
Halauksia ja rutistuksia!!!

Biggest gainer
Oonko mää ny ainoo joka tosissaan kilpailee tittelistä?[8D][;)][:D] mistä te revitte noin siistejä lukuja viimesillä viikoilla?!?!?! Mä kävin koti vaakal (joka näyttää paljon vähemmän kuin nvlan vaaka) nin se taas näytti melkein kilon nousua, what!!! (eli nvlassa siis enemmän) En mä noin ole itteni antanu ruokapoliittisesti repsahtaa että sitä joulunaika tahtiin lihoaa!!! Vimmattua!!! No huomenna siis nvla ja siellä nähdään koko totuus... Mut ei tää kyllä kaunista ole ollu enään moneen viikkoon... mä niin rääkkään kuntopyörää koko päivän ennen vastaanottoaikaa... nii ja saunon!!!! ... enkä syö mitäääään... enään ikinä!!!

Mitäs muuta... ei kai tässä, kattellaan kuinka pitkälle yötä kuukkeloin.
kaivan digiboxista jonkun vanha leffan ja nukahdan soffal jos alkaa unettaa...
 
Jaahas, minä jumiuduin näköjään elokuuhun ja heitin sinne äsken viimeisen kirjoitukseni [:D] No, sieltä se varmaan vielä löytyy viimeisenä. Onpas hurjaa, että nyt ollaan syyskuussa. Itse olin aiemmin ihan varma, että mukeloni syntyy elokuun puolella, mutta eipäs syntynytkään vaan tulee ihan oikea syysvauva! Ihmeen vähän on syysvaaveja syntynyt ennenaikaisesti. Varsinaisina keskosina ei yhtäkään ja elokuun puolellakin ihan vain ensimmäiset. Tulee sitten kova ruuhka syyskuulle, kohta alkaa varsinainen vauvasuma!

PojanÄiti: Tervetuloa Yökukkujiin! Menee nää yöt ihan rattoisasti näinkin. Mulla venyi niin mahtaviksi päikkärit tuossa päivällä, että mahtaako unta tulla lainkaan. Paha kierre näistä huonoista öistä tulee, kun on ihan pakko nukkua päivällä ja herkästi se vielä sitten lisää yövalvontaa.

Mäkin taidan olla vähän huono Biggest Gainer- kandidaatti. Lupaavaa turvotusta puski vielä elokuun alussa kilotolkulla, mutta se vaan on jostain syystä kadonnut näin loppumetreillä. Kummaa! Kokonais-geinauksen suhteen ainakin on luovutettava. Taidan olla se Biggest Loser, kun vieläkin puuttuu melkein 5 kg alkupainosta. Mutta toivoa on, kun ruokahalu on lähtenyt jo nousuun ja yritän sitten imetysaikana ottaa tuota ravinto-osastoa enemmänkin, kun eihän sitä ihan nälkäkurkena suju imetyskään. Ja jos sais vaikka hempatkin vielä kohilleen tässä elämässä.
 
En voi ymmärtää, etenkään nyt näin väsyneenä että on jo syyskuu! Kyllä on käsittämätöntä! [:D]

Jooh, tänään sitten herättiinkin jo neljän jälkeen :/ Menneisyyteni haamut juoksivat unissa ja oli tosi inhottavia tilanteita [:@]

Hurja nälkä taas. Kroppa varmaankin reagoi kun ei hirveästi nukuttu. Meinaan kyllä vielä yrittää uudelleen, näytänkin taas niin kammottavalta [:D]

Päiväunista: Minä en vaan osaa [:D]

Olisipa minullakin joku leffa..
Hmm, tänään tulee taas vähän hössöttävämpi mummukka kylään [:D] Maljakoita tuo ja varmaan taas kasan lehtiä..

Öhh, ehkäpä poistun tästä. Pitää tulla päivällä kommentoimaan muita, kun ei tahdo pää toimia nyt [:D] Ihan känninen olo.

EDIT: Kävin vielä lukemassa elokuun loput sepustukset ja H1987:lle kovasti voimia ja jaksamista. Alkoi minuakin itkettämään niin kovasti [:(]
 
JIIHAAA!!!

Uskomatonta! SYYSKUU! Ja jo keskiviikko!
Lauantai aamuna saan herätä mieheni vierestä ja tänään neuvolaan[:D] Lunssakin alkaa helpottaa, tai mikälie niiskutustauti onkaan, lähinnä se voimaton olotila[;)]

Saasta! Aamuyöllä heräsin taas kivuliaaseen pissahätään, ja ajattelin vessaan mennessä,ettei tästä taas hyvää heilu.Yleensä sen jälkeen hyörin sängyssä monta tuntia. Mutta Mä Nukahdinkin Uusiks,jeah! vähänkö siidee olla pirtee[:)]

H1987: [:(][&o] Hmm... Sulla on viisas mummo, sulle jää kauniit muistot joita voit jakaa lapselle. Kaikella on aikansa ja tarkoituksensa..Ja vanhat antavat tilaa uusille,kuten tuolla jo mainittiin.
Oma isäni menehtyi ennen syntymääni, ja tämän vuoksi ei ole elämäni ollut kovin helppoa. Vanhemmiten olen kuitenkin ajatellut tälläkin olevan oma merkityksensä elämääni, uskon että isäni on suojelusenkelini, näin olen saanut voimaa [:)] Ehkä mummosi on nyt lähdössä suojelemaan sinun lastasi <3
Voimia sinulle ja valtavan paljon halauksia!

Jos nyt siirryn herkistelemästä aamupalan laittoon ja tulen pulisemaan myöhemmin...Eilen ei vain jaksanut sitten istua koneella.

Hyvää Syyskuun Alkua Kaikille Emännille!!![:D]
 
syyskuu, jes. Toivottavasti aika kuluu siivillä ja sais vaavin jo syliin [:)]

H1987: Voimia tilanteeseesi.

Voi paska ku piti ilotella eilen hyvillä yö unilla, viime yö menikin puoli horrokosessa kun synnytys pyöri unissa. Ja tulipa harrastettua peti puuhiakin mutta ei kyllä saanu mitään supisteluita ainakaan aikaiseksi, mutta joo no eipä sitä sen takia niitä peittoja heiluteltu vaan ihan jonkun muun takia [8D][;)][:D]

Eilen oli joo hyvät suunnitelmat jotta en tee mitään mutta järjettömän kauppareissun jälkeen(siis kuinka kaikki perustarvikkeet voi loppua kaapista yhtäaikaa) aloin järjestelemään keittiön kaappeja, imuroin, pesin pari koneellista pyykkiä ja tiskasin. Olin aivan rikkipoikki väsynyt mutta onpa nyt hyvä mieli kun siisti kämppä.

Vaatteista: Kyllä nää kotivaatteet on mahtavia, mitä nyt sattuu kaapista löytyy. Ihmisten ilmoille kun menee niin pitää yrittää jotain siistiä katsoa päällensä mutta on tuo maha jotenkin kasvanu järjettömästi ettei paljon ole enää paita vaihtoehtoja. Takkia mulla ei ole ollu sit minkäänlaista ja oon sellanenkin vilukissa niin ostin sit eilen prismasta sellasen vähän pidemmän neuletakin joka menee takista nyt loppuajan ja jos tulee oikein kylmä niin linnoittaudun sit sisätiloihin. Isännyksen vaatteita en voi käyttää kun on niin isoja.

Suurin nostattaja: Mä en edes tohdi puntariin mennä, maanantain neukkulaa kauhulla odottaen!! [&:][:-] Meni viimeviikonloppu ruokien kanssa niin ja näin, jotain pientä hyväskää tuli naposteltua vähän väliä ja nuo kävelyreissut on vallan jääny kun ei kertakaikkiian oo jaksanu, ehtiny eikä viittiny. No josko tänään vähän yrittäis mennä kävelemään ja sauna odottaa illalla ihanaa. [:)] Oon ihan hullu saunomaan, saatan hyvinkin viihtyä saunassa tunnin ja rentoudun kunnolla.

Poitsu ei sit yhtään tykkää kun pidän läppäriä vatsan päällä, alkaa heti kauhee jysiminen ja möngerrys. [;)]

Oho, onpa kello jo paljo!? No jos suuntais tästä soffalta johonkin päin ettei takapuoli juurru tähän! [>:][:D]
 
HeiHeiHei!!

Syyskuu- jesh!

Mun kroppa on ihan sekaisin- mulla meinaan tursuaa verensekaista limaa ihan väärästä päästä[:D][:D][;)].
Kurkku on kipeä ku fan ja flunssainen olo senkun jatkuu..muuutta mutta en minä valita[;)] Kohta on kipuja enemmän ja vähemmän[;)][8D].

H1987: Mä voin niin samaistua sun fiiliksiin. Lohdutuksena sanoisin samaa kuin Pippula.
Hirmuisesti voimia näihin päiviin ja todellakin- tänne vaan purkamaan tuntoja!

Pippula: Postauksesi oikein henki sellaista henkistä hyvinvointia ja oikeaa asennetta- sulla, kun on ollut ns. vaikea raskaus kaikkine mies-asumis-fyysinen-psyykkinen- vastoinkäymisineen..
Ihanaa oli lukea viestisi!
Ja toivottavasti flunssa helpottaa sielläkin!

Mamma: Jee-jee! kohta ukkon kainalossa ja ja sittenhän se vauvakin on jo sylissä[;)].
Onko teillä muuten tiedossa, kumpi tulee?
..ajattelin vaan, että kun on ny ollu niin erilainen raskaus sullakin verrattuna aikaisempiin poikaraskauksiin, että jotta jos ny sitte sitä toista merkkiä[;)][;)]

PojanÄiti: rva. ny rauhoittuu siellä painon kanssa! Sähän olet rankaissut sitä kuntopyörää sellaisella tahdilla, että sulle on tullu lihasta--> ja lihashan painaa enemmän kuin läski[;)][;)]

Mutta ny toi esikoinen haluaa, että saatan pienen matkan koululle päin..jotta palaan pian[:D]
 
H1987: Positiivarin värssypankista lainattuna,

"Antaa kyynelten tulla, antaa sydäntä pakottaa, antaa ajatusten sattua. Kun suru on kohdannut, lamaannuttanut, mykistänyt. Kyyneleet pesevät, itku hoitaa. Sydän aina tuntee ja ajatukset tekevät surutyötä. Surutyö on hyvästijättöä ja luopumista. Luopumista siitä, mitä emme koskaan omistaneet, vaan saimme pitää määräajan lahjana."

Voimia. Tulet löytämään mummosi tapoja, sanoja, piirteitä niin omasta tekemisestäsi kuin vauvastasikin. Hänen muistonsa elää Teissä ja on voimana arjessanne.
 
Aurinko paistaa
 ja on aivan mahtavan kirpsakka syyspäivä tuloillaan... Tänään siis ulkoilua [:D]

Kroppa on täälläkin sekaisin, ja vatsa on tyhjentynyt tänä aamuna jo kolmesti [:-] Ja jotenkin jänskä olotila...

Vaatteista:
Vielä mahdun vaatteisiin, ja sitten mulla on anorakki, joka on tarkoituksella yhtä kokoa isompi. Sisällä on fleesvuori ja mahtuu vielä villapuserokin alle, eli menee talvellakin [;)] Vähän hölmöstihän tuo jää tönkköilemään mahan kohdalta, mutta menettelee tässä tämän muutoman viikon.

Kaika: Kyllä kysyin sukupuolta rakenneultrassa, mutta (harjoittelija)-kätilö kuulosti sen verran epävarmalta,että en sano juuta-enkä jaata asiaan [:D] Meille tuo sukupuoli on muutenkin loppujen lopuksi ihan sama, sen kaiken viime vuotisen jälkeen..ja pääasiahan on että vauva on terve...
 Pakko myöntää että siltikin jännittää [:)][;)] Melkein kaikki on aika neutraalia väriä meillä, muutoma "värillinen" on tuolla piilossa. Mutta jos ei mene meille, niin kaverille, tai toiselle kaverille tai... Jep, tuntuu nyt kaikki olevan raskautuneessa tilassa[:D]

Jännä: Vielä yhdessä koossa? Huhuu!!

Nyt suihkuun, ja sitten söis jotakin TAAS... Neuvola on vasta 13.00 [8|] Inhottava aika, kun olen tottunut aamusta heti hoitamaan kaikki asiat, ja sitten saa lopun päivää vaan röhnöttää ja sikailla soffalla [:)][:D]

Tulen neukun jälkeen taas sopertamaan tuonne omaan topickiin.. Se On MORO!
 
Heissan!

Kuinkas monelle neuvolasta on suositeltu seksiä??? [:D][:D] En sitte tiiä olinko sen näkönen, mutta neuvolantäti sano mulle et "nyt kuule rakkautta kehiin, että saadaan vauva ajoissa ulos" [:D][:D][:D][:D] Aamupöhnässä siellä vastaanotolla oon ollu, et sinänsä en oo yhtää ihmeissäni, vaikka oisin näyttänyki sellaselta, et tarttis [;)]

Biggest Gainer:
No nyt oli taas sit noussu paino.. tosin vaa 613g/vkk, mutta kuitenkin.. Mun hyvä nousunu loppu ilmeisesti noiden helteiden loppumiseen...

Unista: Näin sitten unta, et mun jalat oli tosi paksut (siis oikee norsujalat) ja mun mies kysy, et voisinko antaa sille osan mun jaloistani, et hän sais vähä paksummat pohkeet yms. Niin aloin sitten vuolla (!!!!) jalkojani samalla tavalla ku jotai puukalikkaa, et mies saa niistä liuskoista ittellensä liimattua paksuutta jalkoihinsa!! Ja sit mun jalat näytti taas "omilta", tosin niissä oli samanlaisia tummempia ja vaaleampia kohtia, ku joissain leikkeleissä on... Että yrittäkääpä joku tulkita tota unta [:D][:D][:D][:D] Samaten toissa yönä näin unta meiä tytöstä.. oli hurjasti tukkaa, tosin oli ihan täysin suora tukka, eikä ollenkaan kiharaa missään kohtaa.. Voisin kuitenkin olettaa, et ees jonkin verran kihartuis neidillä tukka sit jossai vaiheessa.

Päikkäreistä: Mä onnistun vain ja ainoastaan, jos oon toooodella poikki tai sitten jos oon kipeä. Tosin tänää ajattelin vielä nopee kokeilla, ennen ku kaveri tulee kyläilemään poikansa kanssa, kun en sit onnistunu nukkuu ku 6h kahella heräämisellä..

H1987: Kovasti jaksamisia sinne suunnalle! Ei ole helppo tilanne ollenkaan! Mun miehen isä kuoli tossa keväällä ja vielä kun asutaan eri mantereilla, niin oli kyllä todella kova paikka miehelle.. Mut päivä kerrallansa ja toi valokuva-albumi kuulostaa hyvältä [:)] Sit jos muistat jotain loruja/lauluja/tarinoita mitä mummisi on kertonu sulle, niin niitäkin varmaa voi siihen liittää [:)]

PojanÄiti: Ne mun valopisteet oli neuvolantädin mielestä verenpainetta, kun ei kerran päänsärkyä tai kutinaa liittyny niihin.. Mut oli se hetken kauhistuneen näkönen, ku sanoin asiasta.
 
Kiitos kaikille kannustuksesta ja lohdutuksista.

Mamma_76: aivan ihanasti ajateltu tuo, että isäsi on oma suojelusenkelisi! voi että!! ja taidanpa kyllä tyttärellekin näin sanoa ja toivoa, että mummosta tulisi pikkuisen suojelusenkeli.

Purri: niin aivan, on rukous minkä mummo opetti mulle pienenä ja joka ilta rukoilin. sen voisin tytölle opettaa. ja mulla on tallessa mummon ostama satukirja, jota voin lukea ja kun olin alle 1-vuotias ja lastenkodissa niin hoitajat eivät ehtineet nukuttaa, vaan lapset laitettiin sänkyihin ja nukahdettiin omia aikoja sitten. mummo oli ostanu mulle soittorasian, minkä hoitaja laittoi aina päälle kun vei minut sänkyyn [:)] harmi ettei sitä soittorasiaa olla löydetty, mutta ostan ehkä toisen tilalle ja soitan sit vauvalleni.

perehdyn näihin muihin juttuihin joku toinen päivä, nyt menen mummoa katsomaan, jopa ihan hyvillä mielin. on todella paljon ollu apua kuulla teiltä näitä asioita ja olette todellakin mulle voimaa antaneet. Kiitos!
 
I´m back![:D]

Mamma..jännää jännää..
Mulla on kans erilainen olo...pitäisi levätä sohvalla, mutta tuntuu paremmalta fitness pallon päällä.
Soitin myös äidilleni, että tästä eteenpäin varmistaa illalla, että puhelin ON päällä[;)].
btw...mulla kans erilainen tää raskaus ja nyt on 3 eri lekuria sanonu tytöksi..
Eihän sitä koskaan tiedä..

Purrille rakkautta sisään sitten vaan- eihän sitä muutakaan voi jos terveydenhoitajakin sanoo[:D][:D].

Ihana lainaus Maya_L!

HaniMami: Kiitos, kun muistutit, että ei se kunto nyt ihan hetkessä rapistu[;)].

Niin kuin tossa Mammallekkin jo sanoin, mulla alkaa olemaan "sellainen" olo.
Mutta ei siitä sen enempää..varmistin myös, että mun mutsi pitää kännyänsä päällä 24/7.
Liekö niin kovaa toiveajattelua vai...
Tänään on ohjelmassa- lepoa, fitness pallon päällä liekkumista, ruokahuoltoa (plääh[:'(] ei jaksais) ja lepoa.

SYNNYTYSASENNOISTA:
Mä olen molemmat synnyttänyt loppujen lopuksi puoli-istuvassa asennossa.
Ekan kanssa oli enemmän aikaa kokeilla eri ponnistusasentoja, mutta erinäisistä syistä jouduin sängylle.
Tokan kanssa olin pallon päällä pitkään, mutta epiduraalin jälkeen olin sängyllä lepäämässä..ja ennen kuin vaikutus loppui, olin jo täysin auki..tunsin melkein heti ponnistuksen tarpeen, joten ei muuta kuin pari ponnistusta ja kätilö hieman avitti välilihan kanssa ja poika oli ulkona. se oli helppo ja kivuton synnytys se..
Mutta mä olisin halukas kokeilemaan jakkaraa nyt..mutta sen näkee sitten, mitenkä hommat kääntyy..

Mutta joo--> vessaan jos menis tyhjentymään ja sitten jatkais surffausta[:)]
 
Hahaa!

Soitin duuniin niistä mun rahoistani! En sit ilmeisesti ollu mukamas (siis en muista olenko) käyny näyttämässä paljonko Kela mulle maksaa mammarahoja, niin palkanlaskija ei tienny paljonko pitää mulle maksaa.. Sano kyl, et päiväraha on sen verran suuri, et ei kovinkaan paljoa tule heiltä maksuun.. Mä siis sanelin sille päivämäärät ja euromäärät mitä on tulossa milloinkin... Mut ens viikolla saan jotain kuitenkin [:)] Jee jee!
 
Hyvää syyskuuta täältäkin.[:)]

Hieman flunssaisissa tunnelmissa täälläkin, sekä minä että mies.[&o]
Toivottavasti kerkeää mennä ohi ennenkuin lähtö tulee. Tosin on taas nuo supistukset laantuneet...[:@]
Mutta limatulpasta tuli osa eilen. Jee!!![:D] ...tai siis... niin...[:D] you nou..[;)]

Kävimpä eilen apteekissa ostamassa semmosta ph-paperia kotiin kun en oo ollu varma tihuttaako lapsivettä vai onko jotain muuta ollu.(ei siis ainakaan eilisen perusteella ollu lapsivettä) Eipähän tarvi ainakaan ihan olla hätää kärsimässä että miksi on pöksyt märkänä..[:D] Ootteko muut kokeillu tota ph-paperia?

H1987: Kovasti voimia sinulle!! [:)]
Itsellä on kans mummi ollu oikestaan aina se tärkein ihminen ja mummi valitettavasti kuoli reilu vuosi sitten.
Mummi kysyi aina kun kävin kylässä, että, no milloinkas teille nyt vauva tulee? [:)]
Mummi sairastui ja menehtyi ja siitä aika pian niin oli serkulle ja mulle tulossa vauva...[&o][:)]
Että jotenkin niillä asioilla on aina tapana järjestyä. Vaikka siitä ei itse pitäisikään. Mutta nykyään tulee usein taivaalle tähtiin katseltua, sillä mummi on siellä meitä suojelemassa!!! Sen uskon!!![:)]

Nyt ei enää millään jaksais oottaa että milloin sen oman pienen saa syliin...[&o][:)]
Käytiin viikonloppuna parilla kaverilla Helsingissä, joilla molemmilla on 6 viikkoiset pikkuiset... <3 (harjottelemassa.. heheh.. )
Oli ihania!!!!!!![:)] Haluun kans jo!!!
Toinen vain tuhisi ja nukkui ja toinen oli muuten vaan ihana!!![:)]

Mutta tässä tältä erää meidän perheen kuulumiset..
(niin ja tosiaan ekat masukuvat tuli otettua vasta toissapäivänä... säälittävää![:D][:D][:D] )
 
Nonii... Tää sit otti takasin sen mitä yöllä jäi vajaaks.
Nukuin 3-12 ja mulla kans nvla klo 13 ja pähkäilin että kuin onkin mälsään aikaan keskellä päivää.
Mut nythän se on niinkuin se olis heti aamusta[:D]

Pika suihku, ja sit ihmetellään mahdunko vielä tärppiauton ratin taakse, 
viimeksi viikko sitten jo hieman hiersi ratti mahanahkaa...

sonMoro...
 
Terppa! [:D]

Ihanan raikkaalla syyssäällä käynnistyi tämä meidän syyskuumme [;)]

Mä en nyt ehdi ihan kaikkia lukemaan ja kommentoimaan eli aika omaa napaa tulossa.

Mutta yks mikä minutkin pysäytti oli H1987:n Mummin tarina. Täälläkin pääsi ihan itku kun luin mummistasi ja kuinka tärkeä hän onkaan sinulle [:(] Jaksamisia tämän kaiken muun uuden muutoksen aikana! Itselläni on enään isovanhemmista vain yksi mummi elossa, ja kovasti uskoisin että hän ehtii poikamme näkemään, mutta ikinähän ei voi tietää [:(] Jaksamisia ja toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkko rinnalla tässä kaikessa <3

Facebookista olitte keskustelleet niin tuli mieleen et kaipa olen/olemme täälläkin sivustolla mainostanut suljettua syyspallerot 2010 yhteisöä jos joku haluisi mukaan? Siellä on todella vilkasta keskustelua, kuvaa ja kaikkea joka varmasti jatkuu palleroiden syntymän jälkeen, niinkun varmasti täälläkin [;)] Ja jos joku halukas ei vielä sielä ole niin laittakaa minulle yksärinä sähköpposti niin ainoastaan siten pääsee liittymään! Kuinka moni sielä jo on? jännä kun on omilla nimillä sielä ni ei yhtään muista kuka on kukakin [:D] Ulkopuoliset eivät näe mitään julkaisua seinälläsi tai missään, täysin salainen paikka.

Ja muuten vielä facesta.. minä en ole tottunut päivittämään lainkaan sinne profiilia. Ehkä ikinä olen yhen tai kaks päivitystä laittanut, joten en ole mainostanut raskauttakaan siellä yhtään. Mies ainoastaan on yhden kerran rakenneultran jälkeen laittanut sukupuolesta "it`s a boy!" [:D]
Jotkut tosiaan laittaa joka ikisen askareen mitä päivän aikaan on tehnyt :D

Puhuittekohan te täälä niistä vero%?? Mä otin muutosverokortilla eri prosentin äitiysrahakauden ajaksi. Sain 12% oman 18% tilalle. Olen ihan tyytyväinen, toki mätkyihän voipi tulla mut se on sen ajan murhe. Ikinä en vielä ole mätkyjä joutunut ,maksamaan.

Mutta mut.. minulla lähtee tovin päästä bussi tuonne stadiin joten joudun ehkä vähän ehostaa tätä päsrstää ennenkun ne minua edes dösään huolii :D Vähän ostoksille ois tarkotus mennä, kun viime viikolla kävin siinä aleksanterin kadun uudessa H&M Home liikkeessä ja sieltä oli haluamani täydelliset verhot loppu, jospa niitä nytten olisi tullut lisääääää.

Nyt kiirus.. heippa syysmammat!
 
Juu.. Se olis syyskuu[:)]

Viime yö oli tuskaa saada selkäkipujen ja kylkikipujen takia unta. Eilen tosiaan suoli soi, mut oli aika kipeetä ja nyt tänään sit oon rampannut vessassa, mutta mitää ei tuu[8|] Kaupassa oli isot kivut ja kävely oli yhtä tuskaa vaa. Kaipa siinä oli suppareitakin, kun vähän ajan päästä ne loppui. Vähän välii kyl semmoinen olo että pitäs kakkos asialla juosta.
Nyt sitten vaa maanut ja kattonut telkkaria. Huomenna on se kontrolli käynti, jossei nyt tarvii aikasemmin lähtee.
En ookkaa kuullut mistää ph-paperista ikinä...

Ostettiin muuten noitten mobilen ja sitterin lisäksi samalta myyjältä kaks haalaripussia. Toisesta saa ihan normin haalarinkin :)
Facebookis ei oo kuin privassa maininnut raskaudesta.

H1987: Paljon voimia sinulle [:(]
 
Meidän syyskuu tosiaan[:)]

PojanÄiti: minähän en mihinkään lähde biggest gainer -kisasta[;)] Huomenna vasta neuvola, mutta tähän asti viimeisen kuukauden aikana tullut tasaisesti se 1,5/vko[:D][:D][:@] Että katsotaan sitten, kumpi meistä vie tämän viikon tittelin. Ja mun mielestä nää meidän lukemat on tosi siistejä verrattuna tuollaisiin pikkuisiin lukemiin[;)]

PH-paperi: en oo kuullut, mutta kertokaahan ihmeessä lisää.

Kahtena viime yönä oon unissani synnyttänyt, ehkä se lupailisi sitä h-hetkeä nyt sitten, kun en aikaisemmin oo synnytyksestä nähnyt unta. Muuten ihan normi olo, mutta eihän sitä koskaan tiedä, koska tapahtuu. Kävin tänään pedikyyrissä, mutta ei sitten mitään tapahtunut sinä aikana[:D] siis synnytystä ajatellen. Muuten oon kiukkuinen kuin mikä+ mustasukkaine+ ryhävalas. Samanlaisia oireita kuin ennen menkkoja yleensä. Itku herkässä ja ja ja muutenkin huono päivä (nyt kolmatta päivää).. Huomenna aamusta pitää mennä labraan verikokeisiin, kun on alkanut kutiseen paikat[:@] Henkisesti alan valmistautuun siihen, että tässä menee vielä se 2vko, yli huomenna laskettuaika ja sen huomaa olosta ja jaksamisesta.. Vähän oma painoitteinen viesti nyt, mutta tää hidastunut koneisto vaatii päikkärit kaupunkireissun jälkeen.. Myöhemmin sitten lisää..

TJ max. 16 päivää..[:-]
 
Iltapäiviä!

Tässä taas vieraita odotellessa [:D] nyt tosin miehen puolen sukua tulollaan, isä ja sen vaimoke ja käyvät vaan kahveella, ei tarvihe majottaa yöksi asti (en ois kyllä jaksanukkaan!).

Mulla kans viime yönä niin ihme unia ettei mitään järkeä, kaikkein todentuntusin kuitenkin se kun näin ensimmäistä kertaa IIIISOON möykyn tuossa navan yläpuolella ja olin varma että se on lapsen jalkapohja, selitin kavereille että "pakko olla kun pylly menee tuossa ja niin edelleen" ja kun painoin kahdella sormella möykkyyn se tarrasikin niin tiukasti kädellään kiinni mun sormista eikä tosiaan päästänyt irti[:)] Ensin olin ihan kuoleman partaalla säikähdyksestä mutta se tunne vaihtui nopeasti onnellisuuteen [:D] juu-u aika löysä mahanahka mulla että tuokin onnistui *reps*[8D]

Naamakirjasta: Tulee aika paljon itellä käytettyä kyseistä "vehettä", ihan jo sen takia ettei puhelinlaskut laula hoosiannaa kun tosiaan siskot, vanhemmat ja osa kavereista asustelee ihan muualla kuin täällä. Aika tarkka kuitenkin olen miten päivittelen statusta ja kaiken pitäs näkyä vain lähimmille ihmisille ei suinkaan uppo-oudoille... ja kyllä, oon laitellut ihan raskaudestakin joskus tietoja niin ei tarvihe olla kaikille soittelemassa tai selittelemässä vuoron perään neuvolan jälkeen [;)]

Mulla ei oo onneksi vielä ollu okelmaa ettenkö mahtuis ratin taakse, mutta alkaa olla aika haastavaa siirrella penkkejä oikeeseen asentoon ja rattia alemmas kun tuo mies on sellanen leppäkeihäs että sen jäliltä penkit on aina ihan takana, melkein kiinni takapenkissä. selkäosa sillä sitten on niin pystyssä että mun tarttee heti ekana aina rullata sitä enempi makuuasentoon että pystyy hengittämään [:D]

No voihan p¤¤##"le! oon unohtanut sen makaroonilootan uuniin!! moiks mammat!
 
Ph-paperista...
En mäkään sen kummempaa niistä tiedä, muutakun että lapsivesi on emäksistä ja siinä paperissa näkyy emäksiset aineet vihertävänä/sinertävänä ja jos hapanta kuten pissa tai valkovuoto niin näkyy välillä keltaisesta---> punaseen...
Jotain saman tyylistä käyttävät kuulemma neuvolassa ja svolla...?
Se paperi on aikas kallista..melkeen 18e maksoi semmonen pieni rulla(5m). Toivottavasti on hintansa väärti.

Mä lähden nyt potemaan tätä hemmetin kuumetta[:@] tonne sohvalle ja otan ison kulhollisen tulista jauhelihakeittoa.[:)]
...ja parit mehujätskit...[8D][:D]
 
Takaisin
Top