Suurperhe kuumeilijat

Alkuraskaus! Ehdottomasti helpompi..

(Mä tosin en oo kärsiny pahoinvoinneista)

Nyt on tosi tukala olla.. eikä oikeen voi nauttii näistä lämpimistä ilmoista kun maha painaa ja ahdistaa muutenkin.. ja se pikkuvauva ja helteet on iha hirvee yhdistelmä. :sad001

(keskimmäinen oli kesävauva ja kuopus syysvauva siis marraskuus laskettu oli)
 
Loppuraskaus ehdottomasti! Mä oon alussa oksentanut kaikista muista paitsi esikoisesta vuorokauden ympäri ekat 16 viikkoa, loppuraskaudet on taas menneet ihan kivasti vaikka etenkin kolmosesta (syntynyt 6/14 ja oli helteinen toukokuu) turvotus oli kovaa, Tokasta laskettua aika oli myös vähän ennen juhannusta, mutta poju syntyi jo toukokuussa (itseasiassa face just muistutti mua, että tänään 6 vuotta sitten on ollut 37+0 ja kaikki oli valmiina vauvaa varten :Heartblue. Hän syntyi 37+3 ja sunnuntaina siis synttärit :happy: ) eikä olo ollut ollenkaan tukala. Nelosen la oli heinäkuun lopussa, mutta se kevät oli tosi kylmä ja neitihän syntyi sitten jo kesäkuun alussa. Viime kerralla tein plussan just näitä aikoja (la 23.1) ja koko kesä meni pää pöntössä eikä voinut yhtään nauttia grillailusta, uimarannasta tai mistään muustakaan koko kesänä :sad001
 
Mulla myös rankat loppuraskaudet, niin mieluummin otan ne alkuraskauden oksentelut kesälle :D Tsemppiä kärsiville ♡
 
Nii joo, ja lisättäköön vielä sekin, että mulla on voimakkaasti eteenpäin kallistunut kohtu ja masu siis tulee suht aikasin näkyviin ja se alkuraskauden turvotus on ollut ihan jäätävä! Niin helpompi se alkumasu on piilottaa paksumpiin vaatteisiin, farkkuihin ja villapaitoihin, kuin ohuisiin ja kevyempiin kesähepeniin :joyful:
 
Menninkäinen, pulleasta :D
ImageUploadedByVau Foorumi1527176818.552379.jpg

Rv 22 kuva:wink
Oksentavaminion, molemmissa on puolensa mutta kyllä ehkä ennemmin loppuraskauden vietän helteissä:p
 
Oli muuten siirin 1v neuvola ja omani tänään! Siiri sai rokotteet ja meinaa olla tulta ja tappuraa tää tyttö:sad001 kaikki oli muutenkin hyvin, 74cm ja 9.2kg.
Masussakin jantteri voi oikein mainiosti:) yritin kysellä siitä vallimaisesta istukasta ja mun Th ollu koskaan kuullukkaan:eek: kyselee siitä seuraavaan neuvolaan mennessä lääkäriltä jos se on siitä jotain kuullu...
 
Mulla on ollut sen verran helppoja raskauksia, niin ei mitään väliä :grin Tai no viimesillään jos on talvella, niin aika vaikee varmaan mahtua kunnon toppavaatteisiin. Laskettuaika kun on nyt kolmesti ollut syyskuussa, niin hyvin (ja edullisesti) kesän huitelee leggareissa ja trikoopaidoissa :joyful:
 
Täälläkin voidaan vähän paksusti! Tänään oli neuvola, hb oli laskenut joten rautakuuria laitettiin ennaltaehkäisevästi, muuten kaikki vaikutti olevan oikein kunnossa! :)

Tässä mahakuvaa tältä aamulta!
IMG_20180524_125802~2.jpg


Huomenna 18+0 kasassa viikkoja.
 
Ihania masuja! :Heartred
Samaa mieltä menninkäinen, miten kaikilla muilla onkin niin söpöjä vauvavatsoja..:D
Meikäläisen maha on aina sitä luokkaa että luulis vähintään kolmoset olevan tulossa..:D
 
Niinhän se on, muiden masut ovat kauniita oma on vaan aina edessä ja suunnattoman ärsyttävä:D
Olihan viikko! Onneksi se oli aikalailla tässä:wink
 
Pötti, tänään käveli (tai melkein juoksi) jotain 2m:eek: sit heittäytyi mun käsivarsille ihanasti nauraen:D alkanut kävelemään ainavaan pidempiä välejä ihan vaan huomaamattaan...
Kunhan käsissä on jotain niin homma toimii:D
Niin ja sit meidän Sanni 2.5v on keksinyt uuden fraasin jota on kiva hokea eli ”homma toimii” ja toinen hokema on ”ei pysty”:D
 
Ihana! Lapsen kehitys on aina vaan niin ihmeellistä vaikka olis kuinka mones lapsi! :Heartred tai mää ainakin hämmmästelen ja ihastelen yhtä lailla kolmosen uusia opittuja kun esimerkiksi esikoisen aikaa vaikka esikoisesta näki eka kerran...:D
Nauroin noita fraaseja..:Heartred:D
 
Takaisin
Top