Suurperhe kuumeilijat

Mutta onko se enään vahinko jos tietoisesti heilutetaan peittoa ilman ehkäisyä? Rupesin vaan pohtimaan taas nii tärkeää asiaa..:DD

Me päädyttiin nauttimaan kesästä ja tjottailla edelleen. Eipä sillä neljännellä niin kauhea kiire oo...

Täällä myös megaväsymys! :sleep002:sleep011
 
Ei tänne kyllä plussaa pukkaa ihan lähiaikoina. Ovis edelleen kateissa, niin hailakkaa viivaa testissä, että raskaustestin tulkitsis nippanappa positiiviseksi :shifty: IMG_20180530_152410.jpg

Kai se olis sellainen tietoinen vahinko. Meillä on ehkäisy ollut vain ekan ja tokan välissä, kun en missään tapauksessa halunnut olla meidän häissä raskaana tai vasta synnyttänyt. Tai no joo, olihan meillä tavallaan ehkäisyä kun nelonen ja vitonen on alkunsa saanut, luomuehkäisy, eli välteltiin yhdyntöjä oviksen aikaan tai käytettiin kumia, mutta mutta... huonostihan siinä kävi, tai huonosti ja "huonosti", mihinkään en noita pupusia vaihtaisi, mutta tulivat kuitenkin suunnittelemattomasti. Mulla oli vitosen kohdalla kyllä jo kova vauvakuume ja miestä pehmittelin uuteen vauvaan ja minä en ehkäissyt, kerroin vain miehelle että ovista pukkaa ja jos se ei halua nyt vauvaa niin pitää uimarinsa kurissa ja nuhteessa :wink Vähän sama tilanne nytkin :p
 
Meillä tää tulossa oleva on ns tietonen vahinko :wink ei mitään ehkäisyä kun kiertokalenteri ja silloin seksin välttely kun ovis ovella kolkuttaa... ja tadaa:D kun tää sai alkunsa niin seksiä tasan kerran sen tärppi kk aikana:p helpolla siis matkaan tarttu:wink
Toivotaan Zeni että sieltä ovis alkais kohtapuoleen tulla!
M-inski vielä muutama päivä jalat ristissä, koulut loppuu ihan just :wink
 
Äippä x5 voi kun auttaski :D

Ehkä Mä yritän jotenkin selvitä tän viikon..

Mut kyl Mä meinasin tänää uskaltautua uimaa järveen. :D ja miestä yritän kyl parhaani mukaan kaataa joka ilta :D omat halut vaa ihan älyttömät.. miehelle kun riitti se edellisiltanen ja nyt on hänel hyvin halut tyydytetty taas moneks viikoks. :sad001
 
Nyt täytyy myöntää että oli mulla vissiin vähän luetun ymmärtäminen hukassa kun meinasin Zeniä jo onnitella kunnes luin uudestaan...:rolleyes: Kohta ovista pukkaa. :)

Äippä, poitsu halusi tulla teidän perheeseen. :Heartred

Siis mikä noita miehiä vaivaa!? :D Meillä mä olen myös aina se halukkaampi vaikka en raskaana ole, raskaana oonkin sit melko haluton tapaus... Aina vitsaillaan että muijat pihtaa muka..:D
 
Pyh pah miehet ne vasta pihtaakin o.O
Mua panettaa koko ajan ja mies valittelee työstressiä ja väsymystä... joten ei munaa heru mulle:sad001 ois nyt prkl tyytyväinen ku mulla halut huipussaan! meillä oli tooooooooooodella pitkä kuiva kausi kun mulla halut hävisi täysin kun ruvettiin odottamaan meidän 3 lasta ja pysy hienosti poissa tähän asti ja mä antanut sille pakkeja kun vois vähempää kiinnostaa ja antanut sille tyyliin säälistä... vaan ei heru niin ei heru! Nyt voikin sitten ihmetellä miten ihmeessä me ollaan saatu 2 lasta ja 1 vielä itämässä kun mulla ollu niitä haluja:D hmmm, kumma juttu:wink
 
M-inskille tsempit kaatoon, sillä se lähtee millä tullukin:wink

No joo... meillä mies kyl sai mun halut puolittumaan kun oltii menos uimaa ja puin vanhat uikkarit päälle (ei yltänyt mahan päältä Toppiosa) et et kyl oo mikään eroottinen näky tossa.. :sad001 en siis viitti kunnon uikkarei nyt venyttää muodottomaksi parin viikon takia.

Kotona kysyin sit et oonko joskus sit ollu seksikäs näky ni mies totes: et mikään yltiöseksikäs.

Lause mitä ei välttämät mieheltään haluais kuulla.. :sad001 tiedän et hän mua rakastaa ja haluaa mut kyl itsetunto sai kolauksen.. (varsinkin kun Mä oon ollu nyt se joka on alkanu laihtumaan normaalitilassa niihin mittoihin mitä oon ollu kun ollaan tavattu ja hän jatkaa kasvua vaan ja alkaa arpia ilmestyy mahaan miehellä )
Tähän päälle raskaushormonit ni kyl itku meinas päästä mut sain kun sainkin pidettyy sisälläni. (En haluu näyttää Kui paljo se sattu)kyl se tänää viel puhutaa selväks mut hetki oli huono purkaa asia kun pojat piti tul nukuttaa..

Tulipa purettua tämäkin tänne sit:D
 
Ai kamalaa m-inski:sad001 olihan tökerö kommentti mieheltäs:sad001 kyllä muakin ois tommonen satuttanut ihan pirusti!
Kuka sitä ei haluis olla kaunis/seksikäs/haluttu miehensä silmissä?
Mun itsetuntoa syö noi miehen pakit... vaikka se mua kutsuu kauniiksi ja seksikkääksi niin oishan se kiva jos nämä sanat kaikuis tonne makkarinkin puolelle:wink
 
Eniten ärsyttää et en oo normaalisti tällänen. Olisin ottanu kaikki vitsillä mitä ne varmaa osittain olikin mut silti.
 
Apua mitä se mies päästi suustaan! Ymmärrän että pahoitit mielesi. :sad001

Mulle mies sanoi kun olin viimisillään raskaana että kun tuo syntyy niin voisit alkaa lenkkeillä. Mää suutuin niin maan perusteellisesti... Eikä tuossa nyt periaattees oo mitään mistä pitäis loukkaantua mutta sillon kyl meni tunteisin!
 
Pötti No kyllähän tommonenkin kommentointi on ajattelematonta! Tää kroppa asia kun sattuu mietityttämään raskaana/synnytyksen jälkeen oikein xtra paljon kun faktahan se on että kroppa muuttuu jonkun verran... Voih kun miehet osaa olla urpoja:eek:
Muistakaa naiset, ootte kauniita! Teidän vartalo on uskomaton kapistus, se antaa elämän! Uskomattoman kaunis ja vahva kapistus oli koko luokka sitten mikä tahansa:wink miehen kroppa ei tämmöseen taidon näytteeseen pysty enkä usko että miesten kantti kestäis tätä maratonia jota kutsutaan raskaudeksi ja synnytykseksi:wink vaikka oma ukkoni kyllä näyttää siltä että on vähintään 7kk raskaana, ikuisesti :D
 
Niinpä.. saatiin asia puhuttua halki, ja muitakin siinä sivussa.. nyt taas vähän parempi mieli mut ehkä tää on hormoneista kiinni tää loppu myllerrys päässä..
 
Täällä ollaan! On vaan niin jäätävä kiire jos päivä ettei vaan kykene pysähtyy ajattelemaan mitään. Tänään alko maatyöt, nyt niinkun alkaa hommat menee kotia kohti! :) tänään loppuu myös eskari niin saa ajatukset sieltäkin pois eikä tarvi aamulla kellon soida. Mies lähtee ens viikoksi Saksaan koulutukseen niin saa oikeesti olla rauhassa ja höpötellä vaikka illat teän kans :P

Ai kauheeta mitä kommentteja miehiltä! Jos mun mies ois tollasta sanonut oisin valitettavasti läpsiny korville. Mies sanoi vitsillä mua lihapullaks raskaana, mut olin kuulemma Palvarin lihapulla (hänen mielestään ainoa paras lihapulla mitä maa päällään kantaa) :D

Oon kysynyt et pitäiskö mun laihduttaa niin aina sanoo että ei, koska oon just hyvä sellaisena kun oon. Ei mulla ylipainoa oo, nahkaa jäänyt roikkuu mut kyllä se ajan kanssa :)

Just ostin uuden kahvakuulan ja puolison kaveri on pt niin se näyttää muutamat 20min treenit joilla aattelin alottaa. Saatiin vuokrakämppä, muutetaan siskon osakkeeseen, niin siellä on kellarissa sali, alan vielä siellä käymään :) sit kun muutetaan niin siinä kyläkoululla on kahvakuulatreenit kahdesti viikossa ja kaikkee muuta urheilua niin tulee kunto nousee :)

Kaikille tasapuolisesti tsemppistä! Zenille varsinkin! :Heartred
 
Twisted samaistun sun kiireeseen! Meinaa samaa olla täälläkin... onneksi kohta on koulut taputeltu ja kesäkuun kalenteri näyttää TYHJÄÄ!!!!! Mahtavaa:D
 
Mulla alkaa kalenteri täyttyä kummasti kaike maailma palavereista sun muista mis olis pakko olla paikal ja samaa aikaa supistelut lisääntyy ja kipeytyy ( tosin sehän ei tarkota et mitään alkas tapahtumaa) uni ongelmat taas alkaa nostaa päätään.. 3 yötä pärjäsin ilma lääkkeitä ja nyt kun ne vahvat lääkkeet alkaa olee kehost pois ni valvomiset taas pahenee vaan.. viimeyönä otin jo miedompaa lääkettä et saisin nukkuu eikä vauva kärsis lääkkeestä ja sekin sai koko päiväks ihan uniseks etten esim autolla kyl ajaa uskalla.

Oon niin kypsä jo tän mahan kantamiseen et itku meinaa tulla.. :sad001 huomenna neuvola onneks ja pääsen taas kerran purkaa ajatuksia..
 
Ihanaaaaa loma alkaa huomenna :Heartred Lapset hakee todistukset ja sitten lähdetäänkin vähän reissaamaan; ekana Turkuun :)
Mitäs siellä kannattais lasten kans tehdä tai missä.käydä?
Tästä helsingistä on niin helppo mennä junalla aamusta ja tulla illasta takaisin.
Mietittiin myös miehem kans että nyt ku hälläkin loma niin mentäis koko porukalla johki viikonloppu ristelylle mutta mutta.... Tällä hetkellä tän pahoinvoinnin kanssa sellanen olo että MINÄKÖ MERILLE?? NEVER :D
 
Mamaminion niinpä, ihana kesäloma:wink
Meilläkin matkakohteena Turku ja meinattiin siitä muumimaailmaan ja Turun linnaan mennä:) me vaan lähdetään vasta heinäkuun puolella :wink
 
Takaisin
Top