Suurperhe kuumeilijat

Tsemppiä pikkuvarpaat! Toivon jo sulle sitä käynnistystä, vaikka ei taida vielä täysiaikaista ollakaan? :sad001

m-inski, oi ei, tsemppiä myös sinne! Nukkumaanko ihan "pääsit" vai onko tilanne päällä?
 
Tästä on varmaan jo keskusteltu aiemminkin mutta millasia autoja teillä on?
Mulla alko eilen oikein ahdistamaan kun puhuttiin kesästä ja eteen tulee yks reissu johon ajomatka on aika pitkä. Mun autolla johon mahtuu 6 ei voi lähteä kun se on niin rämä eikä sillä voi vetää traileria. Miehen autoon ei kaikki mahduta. Yhden lapsista pitäisi siis jäädä kotiin, kun mies ei voi lasten kanssa yksin lähteä. Toinen vaihtoehto on siis se että mies menee yksin ja meillä jää kaikki kiva taas tekemättä. Vauva matkasta vähiten nauttii mutta häntä en voi vielä kesällä viikonlopuksi hoitoon jättää.
Mulla niin ottaa päähän tämä tilanne! Nukuin yöllä ihan sika huonosti kun mietin tätä ja nytkin täällä itkeä pillitän yksinäni. Tällasta paskaako tämä on nyt sitten monta vuotta?! Mitään ei voida koko perheen voimin tehdä!! Olis saamari edes kaksi pienempää autoa joilla vois ajaa pitempää matkaa mutta kun ei! Mun autot on aina tollasia hemmetin romuja joilla voi ajaa max. 150km suuntaansa ja sekin tekee jo tiukkaa!!!
Eniten ahdistaa se kun tuntuu että mie oon niin saamarin jumissa nyt täällä kotona näiden lasten kanssa! Ehkä tämäkin olo menee ohi... en tiedä! Nyt vaan tuntuu tosi pahalle!
 
Omasta pyynnöstä osastolla olen.. mut eihän nämäkään lääkkeet antanu unta kun 4-5h ja yks 7+ h unet pitäs saada.. nyt alkaa lääkevahvuudet olee jo vauval sellaisia et se saa viel viikonkin päästä vierotusoireita tästä mitä nyt oon syöny.. :sad001 jos siis viikon päästä syntys.. ahdistaa ajatus jo siit et ens yöks vissii tuplataan annos eiliseen.. :sad001 Mä en iha tajuu miks vauvaa ei voida ottaa ulos ja mulle lääkkeet kun nyt joka tapauksessa teholle mennää..
 
Mä ajattelin samaa kuin Sandy. Isommille muksuille junamatka on seikkailu ja pienen kanssa voi olla jopa helpompaa mennä junalla.

Tsemppiä m-inski :Heartred
 
Meillä on miehen edustus-BMW, vaikka rakastan sitä autoo itekin niin onhan se pikkuhiljaa mahan kanssa aika hankala nousta madalletusta autosta, puhumattakaan mitä sit turvakaukalon kanssa.. :hilarious: Mut vielä pari vuotta pitäis mennä ehkä tolla autolla, vaikka eilen jo vähän vilkuiltiin valikoimia..
 
Vw transportter minibussi 9 paikkainen... mä oon niin taivaassa tosta autosta!!! Siinä on ilmastointi, pitkille matkoille siihen saa telkan viritettyä ja kaikilla on hyvin tilaa istua!!! Ei tarvii edes istua kiinni toisen kyljessä... aivan paras:wink eikä ollu edes pahan hitanen, 7000€... että semmonen äitienpäivälahja:D
Eihän se tietysti enää uus oo vm 97, mut sillä oli ajettu vaan 166000 km... ja ikäisekseen hyvässä jamassa:wink
 
Dep me mentiin aika kauan miehen audin a6 farkulla(oli comfort line) ... siihen mahtu 2 turvaistuinta ja kaukalo:) et jos jotain edistavampaa miettii niin siinä teille yks ehdokas:wink
 
Pikku varpaille voima hali ja paranemista :Heartred
M-inski voimia sullekin, toivottasti ne lääkärit tietää mitä tekevät! Sulla olis kyllä jo hyvät viikot että olisihan se turvallista jos pikkunen maailmaan putkahtais...
 
Noo nyt on suunnitelma olla viikko täällä ja syödä niit lääkkeit se viikko.. jos lähtee syntyy ni saa syntyä..
 
Onko kellään kokemusta Ford S-Maxista? Jääkö sinne ollenkaan tavaratilaa kun kaikki penkit on pysyssä?

Joo siis varsinainen kesäloma reissu tehdäänkin niin että mie matkaan vauvan kanssa junalla/bussilla/lentokoneella mutta pakko meidän on saada auto johon kaikki mahtuu ja sillä voi reissata. Tämä ei varmaankaan jää ainoaksi ongelmalliseksi matkaksi mitä nyt pohdin.
Tuuriin oltais siis menossa mutta sinne ei taida ihan helposti edes julkisilla päästä...
 
Joo, isompi auto kannattaa varmasti! Tuosta Ford S-Maxista löytyi paljon positiivista palautetta, kun yritin ettiä sitä merkkiä, mitä paljon kehuttiin jossain somekeskustelussa (en löytänyt).
 
Täältä sivusta huutelen, että Tuurissa on pieni junapysäkki (ei sitä oikein asemaksi voi sanoa) https://www.vr.fi/cs/vr/fi/tuuri_fi
Se pysäkki on ihan siinä kyläkaupan vieressä :)

Omilla vanhemmilla oli aikoinaan vw transit ellen väärin muista. Me lapset tykättiin kauheesti siitä pikkubussista :D ja se olikin meillä sellaset n. 15 vuotta.

// Heh, huomaa että autot ei oo ehkä mun alaani. Auton merkki oli joka tapauksessa VW... Ehkä se oli sit transporter tai jotain vastaavaa :grin (Transit on siis ilmeisesti Fordin malli)
 
Muokattu viimeksi:
Täältä sivusta huutelen, että Tuurissa on pieni junapysäkki (ei sitä oikein asemaksi voi sanoa) https://www.vr.fi/cs/vr/fi/tuuri_fi
Se pysäkki on ihan siinä kyläkaupan vieressä :)

Omilla vanhemmilla oli aikoinaan vw transit ellen väärin muista. Me lapset tykättiin kauheesti siitä pikkubussista :D ja se olikin meillä sellaset n. 15 vuotta.

// Heh, huomaa että autot ei oo ehkä mun alaani. Auton merkki oli joka tapauksessa VW... Ehkä se oli sit transporter tai jotain vastaavaa :grin (Transit on siis ilmeisesti Fordin malli)

Joo huomasinkin kun vähän googlettelin asiaa. Pitää kattoa miten menee aikataulullisesti onko juna kyyti mahdollinen :)
 
Mites tällä osastolla voidaan? :) Pulleasti? Onnellisesti? Pahoinvoiden? Kovasti yrittäen?

M-inskillä ja pikkuvarpailla tilanne pysynyt samana? Twistedin taloprojekti edistyy? Ja mitäs muuta.. :)

Meillä on nautittu keleistä, ystävistä jne ahkerasti. Melkein liian sosiaalista ollut :D Miehen kanssa jutellaan lapsista melkein päivittäin, mutta ei siis edelleenkään ole otettu työn alle :P
 
Pulleasta :sad001 liian tukalaa jo olo olla. Mut yritän jaksaa loppuu asti. Maanantaina olis muksu täysaikanen ja laskettuun enää pari 3,5viikkoa
 
Pahoinvoiden. Yök ja örks. Aamulla kun nousee niin se olo iskee iham yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta... ja nää helteet argh :mad: Normaalisti olisin onnessani mutta nyt tuntuu että ei kiitos, muutan lappiin tai vaikka islantiin.

Ja voisin kysyä teiltä että kumpi ja perusteluita kiitos :D
Eli kumpi mielummin
1. Alkuraskaus kesällä
2. Loppuraskaus kesällä

Ja vastaan itse nyt kokemuksella että nro.2 ehdottomasti!!!!

Terv. Oksentavaminion rv7+3
 
Takaisin
Top