Suurperhe kuumeilijat

Kiitos:) ainut kenestä jotain kuullu niin Antti Tuisku... oon niin tippunut kärryiltä näiden uusien tähtien kanssa:D Hih tekis mieli pistää jotain retroo tyyliin van halen, se jump biisi ainakin on meidän tytöistä hauska mut ei vaan oikein tätä päivää:D
Tuisku on musta niin kamalaa musaa, radiossa kuullu sen twerkkaa biisin ja Ai kun kamala kun kuuntelee niitä sanoja mut jaa kyl hienosti päähän rallattaa... lobotomia melkein vaaditaan että saa sen pois päästä:wink
 
Marcusta ja martinusta meillä ainakin 8 ja 10-v tytöt fanittaa. Robin on myös kova sana ja Sanni. Sannilla vain ne sanat ei ehkä ihan oo lapsille suunnattuja ainakaan kaikissa kappaleissa.
 
Pitääpä pistää mies etsimään Marcus ja Martinus tubesta:D kiitos vinkistä :wink
On oo kyl ikuna heistä kuulut mutta jos lapsoset on nii hyvä... ei varmaan yhtään mun ja miehen musamakuun mut menköön:wink
 
Kyllä meillä kakarat kuuntelee ac/dc:tä, metallicaa, twisted sistersiä, hurriganesia, jne. Välillä toi 8v yrittää jotain Robinia ja Tuure Boreliusta(?) Tms meille pakko syöttää, mutta kyllä se on rokki joka puntin saa noillakin vipattamaan :grin yks päivä tuli zz toppia radiosta, takapenkiltä kuului tiukka käsky laittaa kovemmalle kun oli niin hyvä biisi:hilarious:
 
Zeni sama meillä mutta en vaan viitsinyt juhliin laittaa:D laitoin sen Marcus ja Martinus soimaan ja nehän on ihan lapsia:eek: ja laulavat raskaudesta :eek: johan oli tuttavuus :p
Nyt on esikon 7v ja siirin 1v juhlat juhlittu ja mä oon loppu, selkää ja vatsaa kiristää ja iskias teki tänän o.O olihan päivä...
 
Tällä hetkellä Antti Tuisku, Eveliina, Robin, Elastisen supervoimii nyt ainakin. Oisko sit Sanniakin. Tiedän kun ton ikäset kuuntelee samaa, mitä nykyään soitetaan yökerhoissakin :hilarious: Mä en kyllä äippä nää mitään vikaa siinäkään että soittais kunnon rockia, ite tykkään kans ja aion lapselleni varmaan ainakin vähän luukuttaa ac/dc yms :hilarious:
 
Pikku varpaat huh huh! Tuskin sun olos siitä paranee enneku lapsi maailmassa?! Onko keuhko kuume selätetty?hirveästi voimia!
 
Menninkäinen pikku hiljaa:wink seuraava juhlan aihe taitaakin olla ristiäiset (siskon pojan ja omani) :)
Iskias takkuaa vielä hiukan mutta se nyt saattaa johtua ihan tästä raskaudestakin:wink
 
Eikun huomenna olis kerholaisten kevät juhla ja 2.6 ois esikon kevätjuhla... siskon pojan ristiäiset ois 3.6:eek: Oi voi yhtä juhlaa o.O
 
Takaisin
Top