Sisaruksia marraskuisille?

Kiitos Maatuska! :Heartred Toivotaan, että meilläkin tää vuotelu loppujen lopuksi päättyisi pieneen kesävauvaan! Ei vaan uskalla kyllä oikein toivoa, kun vuodot vaan on jatkunut ja kipua edelleen ajottain ilmenee alavatsalla. :sad001
 
Meilä mies ois halukas tekemään toisen. Koko aja vihjailee et jos jätettäs ehkäsy pois.. Ite oon miettiny et jos vasta keväällä mut katsellaan.. Kohtahan tää meidän pieni on jo 1v.. Mies perustelee et toisen alkuun saaminen voi taas kestää.. Mut entä jos se napsahtaaki heti? Jos nii kävis ni ikäeroo tulis vähä alle 2v. Toki meidän neiti on nii reipas ja iso jo et sen puolesta ei ois sitä pelkoo.. Ja tää oli kyllä nii helppo vauvakin! Toisaalta mieli tekis mut en tiiä..
 
Meilläkin ilmeisesti yritystä,kun mies ei kerran kysele ehkäisystä. :D Mie toivon pientä ikäeroa,kun koin sen edellistenkin kohdalla helpommaksi.
 
Meillä taitaa kans alkaa yritys.. Miks mua hirvittää koko ajatus? Onha se toki, kumpiki ollaa työttömiä ja muutenki on rahat tiukilla.. Pelottaa myös et voiko sitä toista rakastaa yhtä paljon ku esikoista ja eihän se rakkauden määrä ole pois esikoiselta..
 
Meillä taitaa kans alkaa yritys.. Miks mua hirvittää koko ajatus? Onha se toki, kumpiki ollaa työttömiä ja muutenki on rahat tiukilla.. Pelottaa myös et voiko sitä toista rakastaa yhtä paljon ku esikoista ja eihän se rakkauden määrä ole pois esikoiselta..
Nyt oli kyllä melkein ku omasta suusta :) samoja mietteitä käyny läpi. Yritän luottaa siihen että asiat järjestyy ja luonto on hoitanu tuon rakkaus-probleeman :D
 
Mä mietin ihan samoja kun odotin tuota pienempää ja muistan itkeneenikin raskausaikana sitä, etten kuitenkaan voi rakastaa toista lasta yhtä paljoa, kun esikoista kohtaan rakkaus niin valtavaa. Mutta kyllä vaan rakastan molempia lapsiani ihan yhtä paljon ja se rakkaus mikä tullut pienempää kohtaan ei oo esikoiselta pois vaan rakkautta on vaan tullut tuplasti lisää :)
 
636b4b0355d71b3c5456fcf81deb8f83


Taitaa meillekkin tulla marras(joulu)kuiselle pikkusisarus. Aikaista on vielä mutta toivotaan että kaikki menisi hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top