Sisaruksia marraskuisille?

Onnea ellami uuteen odotukseen! :)

Ei pitäisi tämmöisiä käydä katselemassa kun tulee itsekin heti malttamattomaksi, että miksei jo meillekin vois toista tulla... No imetän yhä ja siitäkin pitäisi vieroitella edellistä, mikä on ottanut kyllä paljon takapakkia, kun päiväkotialoituksen jälkeen tyttö ollut ensin reilu viikon kipeänä ja nyt sitten räkätaudissa ja tänää sitten hoitajalle aika korvia tarkistuttamaan, ettei ole korvatulehdusta... Eipä ole paljon miehen kanssa lähekkäin päässyt viime aikoina :D
Ja meillä edelleen suunnitelmat ensi vuodelle katsella sitä yrittämistä, minulla tässä töihinpaluu (uusi työpaikka) ja gradun kirjoitus vielä työn alla, jotka olisi hyvä taputella ennen seuraavaa pientä tämän yhden pienen kaveriksi. :)
 
Ellami, En kyllä tiiä miten pystyt pitämään salassa :grin ite en pysty tekemään yhtään testiä salassa, pakko aina kertoa puolisolle; oli se sitte nega tai ei:nailbiting: voi että, tuhannesti vielä onnea:smiley-angelic003
 
Minäkään en kyllä pystyisi varsinkaan isänpäivään asti pitämään salassa. :D

Mutta ihanaa ellami, onnea!! :talk017
 
Noniin Ellami.. :happy:
Ja onnea paljosti! :love7
Jokohan sinä nyt jo uskot ettet oo ollenkaan liian vanha vielä?? :wink
Nyt vaan toivotaan että kaikki on ja menee kivasti... :Heartpink
 
Onnea plussanneille!
Täällä päässä jotain toivoa, että kierto käynnistyy pikkuhiljaa. Tällä viikolla jopa se ovulaatiokin on antanut merkkejä itsestään positiivisen LH-testin merkeissä. Se nyt ei tietenkään paljon lupaa, tai ole minkään tae, mutta kroppa yrittää ainakin! Miehellä oli tälle päivälle reissu, ja eilen illalla joutui ajamaan satoja kilometrejä turhaan unohtaessaan tärkeän dokumentin kotiin. Pölähti tupaan ja sanoi, että haluat varmaan p*nna :joyful: (Sorry TMI). Olin raportoinut, että munasarjani räjähtävät. Mikäs siinä, veisattava on kun on virsikirjan kannet auki.
Meillä siis luomuyritystä alkaen nyt ja viimeistä alkionsiirtoa toivotaan alkuvuodelle, jos luoja suo.
 
Noniin Ellami.. :happy:
Ja onnea paljosti! :love7
Jokohan sinä nyt jo uskot ettet oo ollenkaan liian vanha vielä?? :wink
Nyt vaan toivotaan että kaikki on ja menee kivasti... :Heartpink

No joo :D
Kiitos.

En voinut pitää salassa mieheltä. Tarjosi toissa yönä mulle buranaa, jota en voinut ottaa. Pakkohan se oli syy kertoa.
Jotain omituista vatsatautia oli perheessä, mutta minä olin ainut joka oksensi. Muilla oli vain maha kipeä ja ripuli. Hyh. Niin kovat kivut oli mulla että säikähdin jo että raskauteen liittyvääkö. Kivut oli kuitenkin koko vatsan alueella ja ylhäällä. Eikä mitään vuotoa. Ja tosiaan lapsella oli jo ennen mua ja yhdellä lapsella sitte mun jälkeen. Koulusta varmaan joku pöpö. Onneks meni jo pois.

Tapani mukaan muutama testi lisää tehty ja viiva on jo ihmeen vahva!
Käsittämätöntä että tässä sitä taas ollaan. Luin yks ilta noi meidän marraskuisten ekat viestit siitä kun alkoi plussia tulla :)
 
Ihanaa, onnea ellami!! [emoji173]
Täällä vaan toivotaan, että meilläkin tärppi kävisi. Mutta jos vie yhtä kauan, kuin marraskuisen tärppi, niin lapsukaisille tullee ikäeroa sitten useampi vuosi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä! Toivoisimme kyllä jo kovasti tytölle pikkusiskoa tai -veljeä!! [emoji173]
 
Kysyisin neuvoa teiltä, jos joku osaa omasta kokemuksesta tai muuten vain sanoa.. Plussasin alkuviikosta ja viime yönä heräsin veren vuotoon.. Ei runsaaseen, mutta kuitenkin. Tänään verta on tullut pitkin päivää jonkun verran, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin normaalisti kuukautisten aikaan. Oikealla puolella alavatsassa on välillä tosi kovaa kipua, välillä se helpottaa. Keskenmenoko? Neuvolaan soitin, ja sieltä kehoitettiin seuraamaan tilannetta pari viikkoa ja sitten tekemään uusi raskaustesti ja sitten sen mukaan toimimaan. Raskausviikot olis tänään muistaakseni 4+5.
Edit. Ironista, että viime kuussa olen pohtinut ja toivonut marraskuiselle pikkusisarta..
 
Kysyisin neuvoa teiltä, jos joku osaa omasta kokemuksesta tai muuten vain sanoa.. Plussasin alkuviikosta ja viime yönä heräsin veren vuotoon.. Ei runsaaseen, mutta kuitenkin. Tänään verta on tullut pitkin päivää jonkun verran, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin normaalisti kuukautisten aikaan. Oikealla puolella alavatsassa on välillä tosi kovaa kipua, välillä se helpottaa. Keskenmenoko? Neuvolaan soitin, ja sieltä kehoitettiin seuraamaan tilannetta pari viikkoa ja sitten tekemään uusi raskaustesti ja sitten sen mukaan toimimaan. Raskausviikot olis tänään muistaakseni 4+5.
Edit. Ironista, että viime kuussa olen pohtinut ja toivonut marraskuiselle pikkusisarta..
Mulla oli marraskuisen kanssa vuotoa vähän väliä rv12 saakka. Itselle tuli yllätyksenä kuinka yleistä alkuraskauden vuoto on vaikka oli itselle jo toinen raskaus. Toivotaan että olisi tällaisesta harmittomasta vuodosta kyse, tsemppiä :Heartred
 
Tiitu, nuo on tylsiä nuo vuodot! Toivotaan, että harmitonta.
Mulla on alkaneesta raskaudesta ja vuodoista pelkästään huonoja kokemuksia, mutta todellakin voi olla harmitontakin. Näistä ei koskaan tiedä. Voi vain toivoa parasta!!
 
Kiitos teille. Toivoisin, että tää olisi harmitonta tää vuoto. Mutta valitettavasti pahoin pelkään, ettei näin ole. Olen lukenut netistä ihmisten kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta, toisilla ollut harmitonta ja pikkuinen kestänyt mukana. Toisilla taas ollut keskenmeno. Ei kai auta kuin vain odottaa ja odottaa.. Tuskin ultrassakaan mitään näkyis, jos yksityiselle ajan varais? :sad001 Hassua, miten jo nyt, vaikka pikkuinen on vasta alkio, niin itku on herkässä.. :sad001
 
Kiitos teille. Toivoisin, että tää olisi harmitonta tää vuoto. Mutta valitettavasti pahoin pelkään, ettei näin ole. Olen lukenut netistä ihmisten kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta, toisilla ollut harmitonta ja pikkuinen kestänyt mukana. Toisilla taas ollut keskenmeno. Ei kai auta kuin vain odottaa ja odottaa.. Tuskin ultrassakaan mitään näkyis, jos yksityiselle ajan varais? :sad001 Hassua, miten jo nyt, vaikka pikkuinen on vasta alkio, niin itku on herkässä.. :sad001
Onhan se ahdistavaa kun ei tiedä. Itsekin sydän kurkulla kokoajan kunnes loppu. Se on lohduttavaa ja piinaavaa kun tietää ettei siihen pysty itse vaikuttamaan.
 
Voi Tiitu, kyllähän se herkistää.
Parin viikon päästä vasta alkais jotain näkymään. Sillä ne neuvolassakin kehottivat vain odottelemaan. Se on ikävää, mutta eipä näille tosiaan voi yhtikäs mitään.
 
Onnea tiitu plussasta! :)

Itelläni marraskuisen kanssa kävi niin että tuli suht normaalit menkat ja tajusin plussata niiden jälkeen kun kuvotus jatkui. Tuli plussa ja pari päivää siitä oli enemmän tai vähemmän veristä vuotoa päivittäin parin viikon ajan ja kuvotus jatkui. Kävin lopulta yksityisellä ultrassa ettei tarvitsisi enää arpoa, että mitä on meneillään. Viikkoja oli 7+ jotain ja syke löytyi.
Ihan ymmärrettävää, että vuoto aiheuttaa huolta ja pelkoa. Mutta toivotaan parasta että olisi ihan harmitonta. :)

Serkullani oli alkuraskaudessa vuotoa ja hän sitä minulle ihmetteli. Terve poika syntyi silti.
Pikkuveljen emännällä myös ollut verenvuotoa nyt alkuraskaudessa, mutta eloa löytyi heilläkin yksityisellä ultrassa.
Että melko yleistä tuo vuotelu ilmeisesti.

Useimmiten googlettamalla löytyy enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia ja vähän väritettyjä totuuksiakin. :D
 
Takaisin
Top