Sisaruksia marraskuisille?

IceQueen

Varmaotteinen viestittelijä
Marrasmammat 2016
Lokamammat 2018
Tässä ryhmässä on jo alotettu uudestaan lisääntyminen :) Miten on marraskuisten äidit, onko toiveissa (lisää) sisaruksia näille vauvoille?
 
Meillä on miun mielestä lapsiluku täynnä näiden kahden myötä mutta mies muistuttaa koko ajan että koskaan ei saa sanoa ei koskaan...
 
Pillerit lopetin maaliskuussa, joten katsotaan koska tärppää vai tärppääkö. Saa siis tulla, jos on tullakseen - jotenkin tällein yhden lapsen jälkeen näkisin helposti tähän joukon jatkoksi kaksikin pientä vielä pyörimään. Kysykää mielipidettä uudestaan, jos/kun näitä lapsia siunaantuu useampi kuin yksi. :wacky:

Toki tuo pieni prinsessa toimii jonkinlaisena ehkäisynä, kun ei entiseen tahtiin ehdi mitenkään touhuamaan, mutta kyllähän ne harvatkin kerrat saattaa tuottaa toivottua tulosta. :smug:

Ja siis mullahan on ollut elämäni ensimmäinen vauvakuume varmaan viimeiset kolme kuukatta.. tytsyllä ikää 5.5 kk. :hilarious:
 
Kyllä olisi aikeissa sisarus tehdä, jos on tullakseen. Sektion takia lopetetaan ehkäisy vasta elokuussa. Että ensi vuodelle suunnitelmissa.
 
Me haluttaisiin yksi lapsi vielä, ainakin :hilarious: mutta se ei oo nyt ihan lähiaikoina suunnitelmissa, ollaan puhuttu että saisi tulla (jos on tullakseen) sen jälkeen kun tuo pienempi on sen 2-vuotta.
 
Me toivotaan, että typylle saataisiin pikkusisko tai -veli! ♡ Saisi tulla ihan koska vain!! En rakenna itselleni kovin suuria toiveita, koska tämäkään ei kovin helpolla onnistunut ja ilmoittanut tulostaan. Mutta toivomme kyllä kovasti, että lapsilukumme ei olisi tässä. Katsotaan miten käy. Melkein jo ilakoin, kun menkat oli reilun viikon myöhässä, mutta sitten ne pirulaiset kuitenkin tuli. :sad001
 
Meillä on nämä kolme ja enempää ei ole tarkoitus hankkia. Hieman kyllä taannoin surin, kun tällä kuopuksella ei ole paita ja peppu -tyylistä sisarusta kun kaksi vanhempaa ovat niin parhaita kavereita keskenään, pienin tulee varmaan aina olemaan se kolmas pyörä. Mutta ei siis ole tulossa neljättä.
 
Minä haluaisin vielä toisen lapsen, mutta en todellakaan vielä. Ehkä joskus 3-4 vuoden päästä olisi hyvä. Mies on ollut alusta asti sitä mieltä, ettei haluaisi kun yhden. Saas nähdä kuinka käy. :D Painostamaan en ala.
 
Meidän lokakuisesta tulikin marraskuinen, 41+5 syntyi :) Ja nyt kun ihan just 6kk niin mulla on järkyttävä vauvakuume. Ja niinkun Ellukkainen sanoi, että kun meillä isommat pojat on niin keskenään et pelottaa et pienin jää yksin niin oon alkanut miehelle puhuu et pienellä ikäerolla vielä yks :) Mun vanhemmat pojat on edellisestä liitosta ja keskimmäisen ja kuopuksesen välinen ikäero on 3,5v :) Ois kiva vielä juniorille saada kaveri. Veikkaan myös et mies haluaa toisen biologisen :)
 
Tää onkin hyvä kysymys...mies on sitä mieltä et tehtäis toinen heti perään mut itse en ole ollenkaan varma haluanko lisää vai oisko tää tässä eikähän sitä tiedä tulisko sitä toista edes, tätä ensimmäistäkin tehtiin yli 2 vuotta niin senkin takia pitäis varmaan pian päättää, kun tuota ikääkin alkaa jo olla...vaikeeta...
 
Meilläkin tarkoitus ja halu olisi ainakin vielä toiseen muksuun :-) miehelle riittäisi kaksi mutta ite vähä haaveilen vielä kolmannesta (katsotaan muuttuuko mun mieli matkalla). Ensimmäinen meillä on tämä ihana tyttö niin olisi mukava saada myös poika. Mutta kun sitä ei voi ennustaa ni mies vitsillä on heittäny että nii kaua yritetään että saadaan poika ja jos kolme tyttöö tulee ni sit pitää jo vähä miettiä asiaa uusiks :-D

Ehkäisyä ei oo muuta kuin keskeytetty nyt käytössä mutta ei vielä ole ns. tarvis toisen tulla. Toki jos sellainen ihana 'vahinko' käy niin sitten sen on tarkoitus käydä.. Pienellä ikäerolla (n. 2v) kuitenkin olisi haave saada lapset.
 
Meille toivottavasti tulisi sisarus vuonna 2019.. eli ensi vuonna näihin aikoihin meinasin, et jos saisin jättää ehkäisyn pois.. miehen kanssa tietysti oltava samoilla linjoilla ja muuten oltava asiat kunnossa, mielellään mies töissä....
Mut haluaisin ennen kun täytän ite 30, eli ennen lokakuuta 2020 :grin

Kolme lasta oon aina halunnut, mut miehelle riittäis tää yksikin, ni toivottavasti päästään kompromissiin; kaksi...

Ja aina, ennen tytön syntymää, halusin kaksi poikaa ja tytön. No, tytöstä en voisi olla onnellisempi ja mieskin tykkää kun meillä on rinsessa. Toisen lapsen melkein toivon olevan myös tyttö, koska siskokset :Heartpink mutta haluaisin silti myös pojan. Joten, tällä kertaa ei olis mitään odotuksia, vaan molemmat ois vallan ihania.
Tällä kertaa vaan pelottaa ekaa enemmän, että mitä jos tuliskin kaksoset.. meillä kun kaksosia paljon suvussa on. Se ois aika järkytys, miehelle ehkä eniten.
 
Meillä on tosi vahva tunne, että ei haluta enempää lapsia. Jos tulisin nyt raskaaksi, olisi se melkoinen shokki kun mulla on se raskaudenaikainen iskias, joka pahenee raskaus raskaudelta ja alkaa aina aikaisemmilla raskausviikoilla. Niin mä en selviäisi arjesta, kun nyt olisi 2 pientä, joita pitäisi nostella. En meinannut viimeksi selvitä edes yhden lapsen nostelusta. Oon kokenut kaikissa raskauksissa ihan kamalana myös sen pahoinvoinnin, niin sekin pelottaisi että kuinka siitä selviäisin taas. Viimeisimmässä raskaudessa sekin vaihe kesti pisimpään. :hungover: Olen myös ihan iloinen kun olen tajunnut, että ei tarvi synnyttää enää. :hilarious: Mutta jos meillä mieli muuttuisi vielä, niin ei olisi pitkään aikaan ajankohtainen asia. Vasta tyyliin 5 vuoden kuluttua, jotta nämä 2 tyttöä olisivat jo isompia ja mun ei tarvitsisi raskaana nostella heitä. Mutta tosiaan nyt ollaan tosissaan sitä mieltä, että not going to happen. :joyful:

Mä oon ennen lapsia ajatellut, että olisi kiva saada poika ja tyttö, siinä järjestyksessä. Ja niin tapahtuikin. Kun kolmas oli tyttö, sekin oli kiva juurikin koska siskokset. Mies on oikein iloinen kahdesta tytöstään, molempien raskausaikoina toivoikin tyttöjä. Jos joskus vielä tulisin raskaaksi, toivoisin varmaan poikaa. :)
 
Täällä nyt on tietty tulossa se uusi tulokas. Alunperin suunniteltiin että jos yritys alkais vuoden päästä, mutta päädyttiin sitten siihen että menkööt toinenkin nyt tähän samaan valvomiseen ja väsymykseen. Helpottaapa nopeampaa sitten vaikka alkuun tuleekin olemaan rankkaa. Onneksi noista omista pojistani on hurjasti apua kun tykkäävät viihdyttää vauvaa. Luultavasti tämä tuleva neljäs on sitten viimeinen ellei miehelle iske joku hillitön pakko saada vielä lisää. Kahesta omasta on puhunut joten vaikea uskoa että haluaa enempää porukkaa tänne saman katon alle. :hilarious:
 
Maatuska onko sullakin kaks edellisestä liitosta? :) Minkä ikäisiä?
 
Pojat ovat syntyneet -07 ja -10. Molemmat eri liitoista (ekan pojan isä alkoholisoitui, tokan pojan isä ei enää hyväksynyt vanhempaa poikaani kun nuorempi syntyi). Nykyisen miehen kanssa on siis tämä toinen miniversio tulossa. :)
 
Eli teillä on nykyisen kanssa 11/16 syntynyt tyttö vai poika? :) Ja nyt tulee sulle neljäs? :)
 
Mun vanhempien poikien isä on narsisti ja käytti aineita, nykyään alkoholia mut aika kohtuudella osaa käyttää kuulemma.
 
Takaisin
Top