RuokaHIMOT

Yogalove

Jostain jotain jo tietävä
Toukomammat 2018
Okei, oireille ja himoille oli toki oma ketjunsa, mutta tähän ketjuun saat jakaa kanssamme mikä on itsellesi tähän mennessä erikoisin ruokahimo raskausaikana. Go!

Aloitan ketjun inspiroituneena tällä viikolla itselläni ilmenneestä yht'äkkisestä himosta pitakebabia ja tuplajuustohampurilaista kohtaan. Syytä tarkentaa, että en ole syönyt vuosiin lihaa ja kebabliha tai McDonalds on ittelle ehkä just ällöttävintä ravintoa mitä tiedän :help:thumleft
 
Ei nyt niinkään erikoinen himo. Mutta yks päivä alkoi hulluna haluttamaan keitettyjä perunoita ja keitettyjä kananmunia muussattuna yhteen kera pannulla paistetun lenkin :D ensimmäiset haarukalliset olin ihan taivaassa, mutta sitte tipahin ja oli et eihän tämä nyt niin kummallista ollukkaa et miksi tätä nii himotti :D
 
Keitetyt kananmunat :))

Yogalove, olin ekan raskauden aikaan ollut jo vuosia kasvissyöjä ja hampurilaisiin iski himo silloin mullekin.
 
No nyt on kyl ihan pakko tunnustaa et munkin piti viimeviikolla jo keitellä kananmunia :joyful: tai siis keitinkin. Joku mieliteko tuli niihin o_O ja sit maito. Sitä ei yleensä pysty juomaan ollenkaan siltäänsä mutta nytten. Hyvä etten kisko sitä kaksin käsin menemään :joyful:
 
Hapankorput pelkällä voilla. Ja niitä pitää vetää kauhee nippu kerralla :confused:
Täällä sama himo :joyful:! Törmäsin hapankorppuihin alkuviikolla kaupassa ja niitä oli pakko ostaa heti isoin mahdollinen paketti. Voisin vetäistä niitä helposti vaikka 10 putkeen :wink
 
Peruna on himottanut eri muodoissa alusta asti. Siitä itseasiassa aavistin olevani raskaana, sillä sama himo iski myös ensimmäisessä myöhemmin sitten kesken menneessä raskaudessa. En kyllä tiedä voiko noin alussa vielä edes tulla ruokahimoja vai onko kyse vain sattumasta.

Raaka kala ja raaka liha himottaa nyt :D! Jos saisin nyt syödä turvallisesti pari lohinigiriä niin maksaisin siitä ilosta maltaita...

Ei kovin outoja ruokahimoja ole kyllä vielä ollut. Niitä odotellessa!
 
Mulla haluttas joulukinkkua :P Muutenkin odotan kaikkia jouluruokia kuola valuen, vielä yli kuukausi, jos ei sitä ennen käy jossain puffetissa.
 
Kyllä se oli itsekin jo korkattava eka lanttulaatikko! Jouluhulluna on kyllä tullut jo pipareitakin leivottua ja luumurahkaakin tein eilen :Heartred.
 
Luumurahka on tosi hyvää :hungry: Ei sitä kukaan muu meillä kyllä syö, mies valittaa vaan hajusta. Ehkä täytyy tehdä tupla-annos jouluna :p
 
Eilen leivottiin lasten kans pipareita ja tein samalla rusinasoppaa, nam! Tänään oli sit riisipuuron vuoro (täytyy saada maitoa!). Ja ah nam joku päivä saan jo ihan luvan kanssa hakea kaupasta porkkanalaatikkoa. Sitä vois syödä oikeasti vuoden ympäri :rolleyes:
Ja hei. Mun kotona ei oo syöty joulukinkkua, mutta jotenkin sitä rusinasoppaa syödessä pyöri ajatus joulukinkussa.. saattais olla ihan hyvä makuyhtälö?
 
Sushi.. se pyörii koko ajan mielessä. Sitten näitä muita satunnaisia esim pakko saada sämpylää, italianpataa yms
 
Susheja olen kanssa himoinnut useita viikkoja ja päätinkin et ens viikolla vois itse tehdä! Tällä hetkellä herkkuna on hapankorput suolakurkulla :hungry:.
 
Takaisin
Top