Raskausajan ruokavalio

Täälä on ruokahalu kohtuullinen vaikka helle sitä heikentääkin..

Nyt illalla on vaan ollu semmonen ongelma et tekis mieli jotain mut en yhtää tiedä mitä se jotain on :confused:
 
Nyt illalla on vaan ollu semmonen ongelma et tekis mieli jotain mut en yhtää tiedä mitä se jotain on :confused:

Mulla se jotain on ollut jo monta viikkoa iskanderkebab:eek: niin hyvää mutta niin epäterveellistä :p
 
Tänään töissä oli lounaalla graavilohta ja voi että kun teki mieli...
 
Mä kans ravaan pitkin kaappeja mutta ei tiedä mitä tekee mieli. Hedelmämehuja voisin kitata vaikka kuinka paljon. Lakritsia ja salmiakkia mielessä pyörii ja muutaman palasen söinkin lasten karkkipusseista :joyful:
 
Toivon suuresti että rasvaiset ruoka himot alkais olla väistymässä! Tänään tuli aamupäivällä pakko saada grillattua halloum salaattia vesimelonilla ja mintulla, että oli hyvää :p parempi himppa kun kebab! Näitä lisää:wink
 
Noita maissin listeriaepäilyjä on yllättävän usein :sad001 pitäsköhän lakata syömästä nyt pari kk.
 
Niin muuten on:eek: mä en tykkää maissista kun grillattuna ja voilla voideltuna (niitä vakuminoituja ja kunnolla!!!! grillattuna) mut osu toi silmään jos joku heittää salaattiin tms kuumentamatta...
 
Kaupoissa on nyt myös ehtaa maissia, jota tulee ostettua joka kerta, olen koukussa! Se grilliin tai kiehumaan ja sitten voin kanssa, ai että! Raakana en noita pakasteita söisi, joskus isken esim makaronilaatikon sekaan. Ja ne vakuumiällötykset pyrin jättämään väliin, vaikka usein etenkin pikkukaupoissa ovat ainoa vaihtoehto...
 
Däääm! Meillä oli pakasteessa just noita k-kaupan he-ma-po sekoituksia. Söin viimeks eilen vai tänään. Keitin kyllä. Mutta nyt lenti kaikki roskiin.
 
Kandee kaikki pakastevihannekset keittää tai muuten kuumentaa ennen syömistä. Noita listeria epäilyjä ollu niissä tosi paljon. Jos ruuassa kuumennettuna käyttää niin sillonhan mitään vaaraa ei oo. Eli ainoostaan jos salaattiin tms kippaa. Ei oo kauaa kun oli viimeksi samanlaisia uutisia meinaas...
 
No joo on aika usein. Mua alkoi niin ällöttää niin heitin kaikki ulkomaalaiset (ko. tehtaan siis) mäkeen :yuck:
 
Ite oon jättäny nuiden pakastemaissien ja he-ma-pa-sekoitusten syömisen kokonaan pois nyt raskauden ajaksi. Niistä tuntuu löytyvän niin usein listeriaa, että parempi näin oman mielenrauhan vuoksi.
 
En mäkään oo niitä pakasteita nyt käyttänyt, jotenki ne ällöttää sen listeriahomman takia. Äite tunkee niitä joka paikkaan, eikä siis keitä, ja jossai välin oikei suuttu kun en suostunu syömään. Nyt se on onneks lopettanu sen, lienee osunut nää tänä vuonna aika monta kertaa uutisoidut listeriat sillekin silmiin,vihdoinkin. Voihan ne ihan normi ihmisellekin tarttua, vaikka kai vissiin yleensä vaa lapsiin ja vanhuksiin ja muuten heikkokuntoisiin...
 
Kuumina päivinä mulla ei uppoa kuin fetasalaatti (feta käytetty uunissa listerian tappamiseksi) ja vesi. Ei jaksais muuta syödä :cool:
 
Synnärillä oli mukana lakritsipussi ja myöhemmin mies toi potilashotelille toisenkin. Tänään herkuteltiin kylmäsavulohella (joka maistui myös 3veelle!) ja viikonloppuna sulatetaan pakkasen peuranlihat jotka vedetään todellakin medium miinuksena. Vielä kun saisi tuoremozzarellasalaattia niin avot. Siinä taisikin olla omat odotusajanhoukutukset - nyt on niistäkin selvitty :D
 
Muokattu viimeksi:
Sushia, siemennäkkäriä, medium pihviä ja rentoa syömistä ilman verensokereiden miettimistä... niitä minä odotan! :p
 
Takaisin
Top