Raskaudesta kertominen

Me kerrottiin vanhemmille lähes heti varhaisultran jälkeen. Oltiin niin innoissaan. Nyt ollaan kerrottu muutamalle kaverille. Seuraavaksi olis sitten varmaan sosiaalinen media vuorossa. Ajattelin kyllä odottaa siihen vk 20. Saas nähdä vielä olis päälle 3vk siihen.
 
Me kerrottiin vanhemmille lähes heti varhaisultran jälkeen. Oltiin niin innoissaan. Nyt ollaan kerrottu muutamalle kaverille. Seuraavaksi olis sitten varmaan sosiaalinen media vuorossa. Ajattelin kyllä odottaa siihen vk 20. Saas nähdä vielä olis päälle 3vk siihen.

Itsekkin ajattelin, että vasta rv20 jälkeen voisimme julkistaa tiedon somessa. Olisi kiva keksiä jokin erikoinen tapa siihen. Vinkkejä kellään? :)
 
Mulla on 3viikon päästä lauantaina ystävän häät. Silloin sunnuntaina tulee 20+0 niin ajattelin sieltä häistä ottaa joku nätti kuva jotai latoa vasten, ne häät on maalla niin tulee varmaan kivoja kuvia jos säät sallii. :rolleyes:
 
Itsekkin ajattelin, että vasta rv20 jälkeen voisimme julkistaa tiedon somessa. Olisi kiva keksiä jokin erikoinen tapa siihen. Vinkkejä kellään? :)
Mulla oli tällänen .....

Salaisuuden kuuluville,
vihdoin julki julistamme.
Viikkoja on viisitoista,
kertoa sen rohkenemme.
Kuiskasimme haikaralle,
poutapilven enkelille.
Pikkuruinen suuri ihme,
josko voisi tulla meille.
Isukki on innoissaan,
äiti vielä oksentaa.
Siskot innoissaan,
tulokasta odottaa.
Vaan asukki se massussa,
vatsaa jo kasvattaa.
Vielä on aikaa arvuutella,
odotella ja ihmetellä.
Marraskuussa tosiaan,
Me viisi täällä asutaan.
 
Mulla oli tällänen .....

Salaisuuden kuuluville,
vihdoin julki julistamme.
Viikkoja on viisitoista,
kertoa sen rohkenemme.
Kuiskasimme haikaralle,
poutapilven enkelille.
Pikkuruinen suuri ihme,
josko voisi tulla meille.
Isukki on innoissaan,
äiti vielä oksentaa.
Siskot innoissaan,
tulokasta odottaa.
Vaan asukki se massussa,
vatsaa jo kasvattaa.
Vielä on aikaa arvuutella,
odotella ja ihmetellä.
Marraskuussa tosiaan,
Me viisi täällä asutaan.

Olipa söpö :) Tietääkö joku löytyiskö jostain jotain vastaavia runoja lisää?
 
Oon määräaikaisessa työsuhteessa, joka ehtii loppua ennen äitiysvapaata ja en oo töissä kertonut kellekään muulle kuin esimiehelle (ja hällekin vasta viime viikolla). Ihmeen hyvin onnistunut vaatteilla piilottelu, tosin voihan olla, että joku on huomannut muttei halua/kehtaa sanoa mitään :)
 
Takaisin
Top