Raskaaksi 2019

Niinhän se on. Hyvä kuitenkin että ootte menossa, kestää kyllä mutta pääsette jonossa eteenpäin. Tsemppiä sinne odotteluun. Meilläkin on nyt kohta 1v, 4kk mennyt tähän odottamiseen, toki eri syystä, loppuvuodesta oltais jo muuten päästy aloittamaan.
Joo valoa tunnelin päässä. Kumpa teillä menis jatkossa kaikki hyvin ja tosiaan se puhelu jo huomenna!
 
Jesbe, kysyit siitä vaihdevuosi hommelista.. Kuinka vanha sää oot? Kaverilla tuli lapsettomuuden syyksi diagnoosi "ennen aikaiset vaihdevuodet" ja tais olla silloin 33 tai 34 Ellen väärin muista :confused:. Mut käsittääkseni hän ei ole oireillut, muuta kun ettei kiinnity alkiot ja kilpparin vajaatoiminta on siinä kanssa.

Oon 28. Tänä vuonna 29 mut mul on otettu kaikki kokeet niin en ainakaan vielä viime elokuussa ollut menopaussia saamassa, äiti sano et sen kyl huomaisi Mulla oli samanlaista eka clomikierrossa et kuumia aaltoja alko tulla kp23 ja nyt on preciis sama. Eli en usko et silti menopaussi, kunhan vaan pelottelee itteensä ku oma kroppa on niin mysteeri edelleen. Heti ku luulee tuntevansa itsensä niin ei ku jotaki tulee
 
Täällä kp28/28-33
Ei oo ku samat oireet mitä ollut nyt. Olo on hyvä, mut väsynyt, verisuonet esillä, tissit on kummalliset ja alavatsassa vihlomista edelleen ei menkkamaisia kramppeja lainkaan vaan ihan noita vihlasui vaan. Yöt on levottomat ja voisin jatkaa unia päivään asti. Kuumii aaltoja tullu pari viikon aikana ja nännit on isommat. Tulipa listattua oireet mitä on kun ei ole raskaana..

Holle onnea tosi tosi paljon! Ihana et nyt sait plussan :Heartred

Muille piinailijoille tsempit, minä vetäydyn ootteleen joko menkkoja tai uutta testiä mut sen teen vasta kun jos menkat myöhästyy 5 päivää
 
Nousee 1-3päivän viiveellä noin 0,4 astetta. Nyt ei oo noussu ja tänää en ees mitannu ku olin niin *** otsassa

Mut oviksesta joillakin ei nouse ku viikko siitä.. Tai näin ymmärsin joltain ovulaatio sivuilta kun tsiigailin. Ja mulla nous oletetun oviksen jälkeen 36,4 ja nyt sit lähtenyt nousuun ja on jotain 36.6-37
 
Täällä kp28/28-33
Ei oo ku samat oireet mitä ollut nyt. Olo on hyvä, mut väsynyt, verisuonet esillä, tissit on kummalliset ja alavatsassa vihlomista edelleen ei menkkamaisia kramppeja lainkaan vaan ihan noita vihlasui vaan. Yöt on levottomat ja voisin jatkaa unia päivään asti. Kuumii aaltoja tullu pari viikon aikana ja nännit on isommat. Tulipa listattua oireet mitä on kun ei ole raskaana..

Holle onnea tosi tosi paljon! Ihana et nyt sait plussan :Heartred

Muille piinailijoille tsempit, minä vetäydyn ootteleen joko menkkoja tai uutta testiä mut sen teen vasta kun jos menkat myöhästyy 5 päivää
Tsemppiä odotukseem:Heartred
 
Mut oviksesta joillakin ei nouse ku viikko siitä.. Tai näin ymmärsin joltain ovulaatio sivuilta kun tsiigailin. Ja mulla nous oletetun oviksen jälkeen 36,4 ja nyt sit lähtenyt nousuun ja on jotain 36.6-37
Olen mitannu lämpöjä 6 kiertoa ja mulla kaikissa noussu 1-3päivän viiveellä oviksesta lämmöt n.0,4 astetta ja siellä pysynyt ylhäällä seuraavaan kp2 asti jolloin laskenu vasta. Kivaa hommaa kun on mitannu jonkin aikaa voi jo alkaa luottaa niihin lukemiin
 
Aika sekavat fiilikset on, tuntuu ettei talletteluja ole tarpeeksi vaikka oon tullu raskaaks kierrossa jossa oli parin kuukauden selibaatti takana ja yks ainut tallettelu ja siittiöt sen verran vanhoja mut sehän meni kesken aikasin. Oli juttu että 10päivän selibaatis siittiöiden laatu saattaa heiketä.
Joku kysy että miks oon sitä mieltä että munasolut on huonoja jos on myöhäinen ovis niin oon lukenut että kp21 jälkeen ovis on myöhäinen. Ja liian myöhäinen ovis on sitä jos luteaali jää lyhyeksi. Mulla luteaali on ollu kai 12-16 välillä vaikee sanoo ku en oviksia päivän tarkkaan tiedä et siitä ei oo kyse. Mutta että mun tapauksessa ainakin ongelma saattaas olla kun lh-piikkejä tulee jopa alle viikon välein ja ovistesti jatkuvasti plussalla niin se munasolu yrittää irrota mut ei irtoa niin se saattaa sit kuukahtaa kai tai sen takia olla huono..en osaa selittää.omia pohdintoja


Meki harrastettiin tasan 2 kertaa viime kierrossa seksiä, päivä ennen ovis+ ja samana päivänä! voi riittää myös vähäiset
 
Meillä on seksiä usein, joka päivä oikeestaan mut ku mul oli tulehdus niin sillon ei ollut ja sillon se ovis just oli.

Luin mun päiväkirjaa ja clomikierto 1 oli ihan samat oireet kuin nyt eikä nyt tosiaan oo ollu clomit käytössä.. Eipä ole raskaana oleva olo ku kumminkaan ei hyödynnetty ovista ja sit tämä tukkoisuus voi olla ku kevät tekee tuloaan eli allergiaa..

Mut ihmetyttää se veritahra ja ne lämpödipit. Vähän nostaa toivoa mut en kuitenkaan oo ja sit harmittaa. En vielä aio testata ku ei mitään järkee..

Mites muilla onko kukaan kierron lopussa?

Vaun raskauslaskurin mukaan olisin 3+6 tänään eli toi viivanpaikka vois olla jonkin alku...

On niin ihana ku moni plussannu, olis kiva itsekin loikata joulukuisiin. Masentunut fiilis ollu jo pari päivää. Nyt on nuhainen ja masentunut olo.
 
Olen mitannu lämpöjä 6 kiertoa ja mulla kaikissa noussu 1-3päivän viiveellä oviksesta lämmöt n.0,4 astetta ja siellä pysynyt ylhäällä seuraavaan kp2 asti jolloin laskenu vasta. Kivaa hommaa kun on mitannu jonkin aikaa voi jo alkaa luottaa niihin lukemiin

Totta, itse mitannut 4 kiertoa ja mulla ne noussut aiemmissa kierroissa heti johki 37 asteeseen mut nyt oli 36.4 pitkään ja sit ne kaks dippiä 35,8 ja 35,9 mut sitte taas 36,6 ja sitte pysy siinä 36,5 - 36,8 akselilla nyt ja illalla ollu se 37. Mut joo eri lämmöt nyt tässä kierrossa ku aiemmissa.
 
Totta, itse mitannut 4 kiertoa ja mulla ne noussut aiemmissa kierroissa heti johki 37 asteeseen mut nyt oli 36.4 pitkään ja sit ne kaks dippiä 35,8 ja 35,9 mut sitte taas 36,6 ja sitte pysy siinä 36,5 - 36,8 akselilla nyt ja illalla ollu se 37. Mut joo eri lämmöt nyt tässä kierrossa ku aiemmissa.
Kyllä mullakin on lämmöt pari tuntia heräämisestä heti puol astetta enemmä ku aamulämpö ja illal aina 37 astetta ku oon koittanu mutta ei se ole lämpöjen mittauksessa luotettavaa ellei mittaa heti kun aamul silmät aukee ja samaan aikaan joka päivä että ei ne iltalämmöt mitään kai kerro kun käytetään aamulämpömenetelmää
 
Kyllä mullakin on lämmöt pari tuntia heräämisestä heti puol astetta enemmä ku aamulämpö ja illal aina 37 astetta ku oon koittanu mutta ei se ole lämpöjen mittauksessa luotettavaa ellei mittaa heti kun aamul silmät aukee ja samaan aikaan joka päivä että ei ne iltalämmöt mitään kai kerro kun käytetään aamulämpömenetelmää

Kyllä mullakin on lämmöt pari tuntia heräämisestä heti puol astetta enemmä ku aamulämpö ja illal aina 37 astetta ku oon koittanu mutta ei se ole lämpöjen mittauksessa luotettavaa ellei mittaa heti kun aamul silmät aukee ja samaan aikaan joka päivä että ei ne iltalämmöt mitään kai kerro kun käytetään aamulämpömenetelmää

Mittaan iltaisin lähinnä mielenkiinnosta. Aamuisin kun herään niin mittaan, on näin ollu jo ne kierrot mitkä mitannu mut ainoo poikkeava on tämä kierto ja eka clomikierto
 
Meillä on seksiä usein, joka päivä oikeestaan mut ku mul oli tulehdus niin sillon ei ollut ja sillon se ovis just oli.

Luin mun päiväkirjaa ja clomikierto 1 oli ihan samat oireet kuin nyt eikä nyt tosiaan oo ollu clomit käytössä.. Eipä ole raskaana oleva olo ku kumminkaan ei hyödynnetty ovista ja sit tämä tukkoisuus voi olla ku kevät tekee tuloaan eli allergiaa..

Mut ihmetyttää se veritahra ja ne lämpödipit. Vähän nostaa toivoa mut en kuitenkaan oo ja sit harmittaa. En vielä aio testata ku ei mitään järkee..

Mites muilla onko kukaan kierron lopussa?

Vaun raskauslaskurin mukaan olisin 3+6 tänään eli toi viivanpaikka vois olla jonkin alku...

On niin ihana ku moni plussannu, olis kiva itsekin loikata joulukuisiin. Masentunut fiilis ollu jo pari päivää. Nyt on nuhainen ja masentunut olo.

Mä testaan ens viikolla joku päivä. Nyt tasan viikko oviksesta. Oltais aika peräkkäin.. :)
 
Onks jollakin vuotoa oviksesta? Tänään on tullut jotain veren tapaista liman seassa... On tää naisen kropan toiminta kyllä toisinaan yhtä rakettitiedettä:) noh, voihan se kyl olla ihan vaan limakalvoiltaki:) huh, tänään on ollut aikas rapsakka fiilis. Sitä käy niin harvoin ulkona, että ei tarvii ku vähän ottaa, ni on jo krapula. Tänään on ollut vihlontaa muniksissa, illalla vielä tallettelut ja sit jännäilemään.

Tsemppiä muille kiertoihin:)
 
Onks jollakin vuotoa oviksesta? Tänään on tullut jotain veren tapaista liman seassa... On tää naisen kropan toiminta kyllä toisinaan yhtä rakettitiedettä:) noh, voihan se kyl olla ihan vaan limakalvoiltaki:) huh, tänään on ollut aikas rapsakka fiilis. Sitä käy niin harvoin ulkona, että ei tarvii ku vähän ottaa, ni on jo krapula. Tänään on ollut vihlontaa muniksissa, illalla vielä tallettelut ja sit jännäilemään.

Tsemppiä muille kiertoihin:)

Mulla tuli 12 pv joku veritahra ja sillon mulla olis ollu ovis eli sijoittuu 11-13 päivien väliin.. Ja pari kertaa oviksen aikana tullu veristä valkkaria
 
Mä testaan ens viikolla joku päivä. Nyt tasan viikko oviksesta. Oltais aika peräkkäin.. :)

Joo mulla raskauslaskuri tosiaan anto la 2.12 ja se kyl stemmaa hyvin ton viivanpaikan kans. Päätin et testaan kp 35 jos ei menkat tuu tai myöhemmin ku joskus kierto ollu jopa 33 pv. Pari kertaa 40 pv
 
Takaisin
Top